Gå til innhold

Fytti h@&*&/×#!!! Blir Så sinna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, RoseFox skrev:
 

Jeg vil påstå at det er en smule kravstort å planlegge å gi et ultimatum pga en grandiosa. 🤔

Ja mulig men jeg bare føler at det er så mange der ute som kan gi meg så mye bedre 

Men jeg er jo glad i han å så liksom 

Anonymkode: 38e39...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jammen så dropp ham da, hvis du er så misfornøyd! Verre er det ikke.

Vet du. folk pleier å ha et mål med trådene de starter her på KG, få svar på noe de lurer på f.eks., men du vil jo bare rase over typen din. Er du så misfornøyd, får du heller droppe hele typen.

Anonymkode: ad602...ab8

Ikke sant tror jeg skal vise ham denne tråden så han får står at andre råder meg til og dumpe han så forstår han kanskje at han må skjerpe seg

Anonymkode: 38e39...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja mulig men jeg bare føler at det er så mange der ute som kan gi meg så mye bedre 

Men jeg er jo glad i han å så liksom 

Anonymkode: 38e39...48f

Er jo ikke rart at han ikke får lyst til å diske opp for deg hvis du til stadighet er sur og gretten. Når du blir så forbanna pga en grandis så tenker jeg du blir sur for det meste. Vær litt hyggligere så kanskje han får gnisten til å være en raus kjæreste. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. Vi råder deg til å dumpe han, da du blir så sinna over en grandiosa. Det er en grandiosa. Om det er så forferdelig for deg at han kjøpte en grandiosa, så dump han for HANS beste. 

Hadde jeg klikka i vinkler over en pizza, hadde samboeren dumpet meg tvert. For en ting å reagere på. 

Anonymkode: 5c21a...91b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Ikke sant tror jeg skal vise ham denne tråden så han får står at andre råder meg til og dumpe han så forstår han kanskje at han må skjerpe seg

Anonymkode: 38e39...48f

Nå misforsto du innlegget mitt, jeg slrev ikke for at du skulle ha noe å presse ham med til å "skjerpe seg".

Det var for at du skulle skjerpe deg.

Rydd opp i din egen misnøye i stedet for å kreve at andre skal gjøre det.

Anonymkode: ad602...ab8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumper menn som trenger oppdragelse . Kvinner er ikke et rehabiliteringssenter for menn som mangler oppdragelse og innsikt 

Anonymkode: 24c18...d6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er mer du ikke forteller. At det er flere slike små ting som gjør at en pizza eske får begeret til å renne over. 

Synes det er merkelig at han ikke har fått med seg at du ikke liker grandiosa. Her i huset gjør vi alt for å glede hverandre. 

Jeg synes det var dårlig gjort av din kjæreste. Kanskje du kan snakke med han om dette? Hvor gammel er dere? 

 

Anonymkode: d0bc0...f00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Alt jeg får er en grandis liksom.. 

Anonymkode: 38e39...48f

Mat er mat: du overlever lenger på grandis enn noen lusne kjeks og litt ost. Dessuten er det billig. Kan jo fore en kvinne en hel dag for 25 kr. Superøkonomisk mann.

Anonymkode: 85412...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er mer ego enn andre, mange tenker ikke over hva en kjæreste gjør for dem før de mister det. Kjipt at han "glemte" å kjøpe burger stasj og "glemte" at du ikke likte grandis, men det er ikke verdens undergang.

At din venninne sender en snap av deres kveld kan nesten ikke kjæresten din stå for, mange fremstår som perfekte utad, men i realiteten så har de ikke det så fett likevel.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier TS dette til oss og ikke til kjæresten sin, som om vi kan oppdra han på noen måte ? Enten så lever man med en partner sine svakheter, gjør noe med det, eller skiller lag fordi man rett og slett ikke passer sammen. Rase fra seg her inne endrer ikke en eneste dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere har datet i 1 år og enda ikke har tatt praten og gått over til å bli kjærester så er det kanskje på tide å gi slipp og begynne å date andre istedet? Hadde ikke likt å bli stående i en slik svevende relasjon over så lang tid. Tenker det er greit å date en person over noen måneder og jeg kan strekke meg så langt at jeg kan date en person opp til rundt 6 måneders tid, men er vi ikke kjærester etter det har gått 6 måneder så hadde det vært over og ut med den relasjonen for min del. 

Og ja, jeg gjør meg selv litt dum nå og jeg skjønner at du sikkert egentlig mener at dere har vært kjærester i 1 år(?), men det ser bare veldig dumt ut når du skriver at dere har datet så lenge og det er også litt tvetydig skrevet og jeg er usikker på hva du egentlig mener med hva du skriver. Er dere kjærester eller er dere ikke liksom? 

Ellers så syns jeg du overdriver. Skjønner at det er kjipt, men det er ingenting å ta så på vei av!

Anonymkode: af52a...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og brukerdebatt.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...