Gå til innhold

The Haunting of Hill House


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett 8 episoder. Den er veldig bra, men det er nok noe galt med meg for jeg synes ikke den er så skummel. Så terningkast 5 fra meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett 7 episoder nå.  Gruer meg til jeg er ferdig med de så burde spare de.  Sikkert lenge til neste sesong, eller kanskje det bare er en miniserie.    Pappan fra de er unge er han barneskuespilleren fra ET.  Han er jo helt lik seg .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet å se den igår, og ble ferdig igår. Burde være flau over det, men absolutt ikke :) den var så bra og fikk frysninger av de fleste episodene!

Anonymkode: 344b3...bbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere lagt merke til at det stadig ser ut som om det er en menneskeskikkelse eller ansikt i bakgrunnen i serien? Jeg skal se den om igjen for å se enda nøyere😍

Anonymkode: 79749...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Har flere lagt merke til at det stadig ser ut som om det er en menneskeskikkelse eller ansikt i bakgrunnen i serien? Jeg skal se den om igjen for å se enda nøyere😍

Anonymkode: 79749...7d5

Ja, har sett det. I hvert fall menneskeskikkelser. Plutselig sitter det en gammel dame på sengen. Kanskje jeg ikke har sett alle selv.

-------------

Jeg har ikke lyst til å bli ferdig med denne serien så jeg prøver å spare litt, men det er ikke lett. Ser gjerne to-tre episoder om gangen og hadde sikkert sett alle om jeg hadde hatt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elaine Marley skrev:
 

Ja, har sett det. I hvert fall menneskeskikkelser. Plutselig sitter det en gammel dame på sengen. Kanskje jeg ikke har sett alle selv.

-------------

Jeg har ikke lyst til å bli ferdig med denne serien så jeg prøver å spare litt, men det er ikke lett. Ser gjerne to-tre episoder om gangen og hadde sikkert sett alle om jeg hadde hatt tid :)

Tenkte mer sånne der man ikke er helt sikker på hva det er, om det er meninga eller bare en silhuett. 

Anonymkode: 79749...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Tenkte mer sånne der man ikke er helt sikker på hva det er, om det er meninga eller bare en silhuett. 

Anonymkode: 79749...7d5

Åja, mye jeg ikke har fått med meg da :) Nå må jeg følge med om jeg ser det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den serien er kjedelig jeg.. ikke det minste skummel. Leste i avisa at folk syns serien er superskummel, er folk virkelig så pinglete? 

Anonymkode: c052c...e67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Syns den serien er kjedelig jeg.. ikke det minste skummel. Leste i avisa at folk syns serien er superskummel, er folk virkelig så pinglete? 

Anonymkode: c052c...e67

Hvilke serier/filmer syns du er skumle da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere so har sett den ferdig; kan dere hjelpe meg å forstå litt ulike ting? Jeg forstår det røde rommet osv,  og the forever house,  men ble moren crazy av å være der pga åndene? Og hun damen med knekt nakke,  hvorfor så hun tvillingjenten seg selv i alle de årene lenge før og så ble det til slutt henne?

Mye jeg ikke forstod 

Anonymkode: 413b9...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker slikt, og har lyst å se denne i kveld etter barna har lagt seg. Mannen min klarer ikke se slikt, kanskje jeg skal se dette på stuen oppe i en annen etasje? :hjerter_rundt: Så litt i lunsjen i dag, men denne trenger min fulle oppmerksomhet med dempet lys osv... Gleder meg glugg!

 

Takk for tips, ts, visste ikke om tråden her. Har ikke alltid funnet denne sjangeren tilfredsstillende, jeg lever og ånder (ahhahaha) for denne sjangeren.Håper på mer. Jeg elsker å bli underholdt av dette. Jeg blir ikke lett skremt.

Liker også skuespillerinnen, Carla Gugino, i bildet overnfor her. Likte henne siden Snake Eyes i 1998, og gledet meg over karriéren hennes siden da.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

For de av dere so har sett den ferdig; kan dere hjelpe meg å forstå litt ulike ting? Jeg forstår det røde rommet osv,  og the forever house,  men ble moren crazy av å være der pga åndene? Og hun damen med knekt nakke,  hvorfor så hun tvillingjenten seg selv i alle de årene lenge før og så ble det til slutt henne?

Mye jeg ikke forstod 

Anonymkode: 413b9...67c

Såvidt jeg har forstått så har vi alltid bare fått se silhuetten til den duknakkede damen, før det ble avslørt 

Spoiler

at det var henne selv "fra fremtiden", for oss seere.

 

Anonymkode: ea674...70a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare bedre og bedre. Har nå kjøpt lydboken fra Shirly Jackson fra 4. oktober 2010 på iBooks på iPhonen min. Digg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en bra serie, herlighet! Både skummel, fin, trist, underholdende, fin musikk. Begynte å gråte flere ganger. Minte meg litt om American horror story sesong 1 

Anonymkode: f4a58...e49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

For en bra serie, herlighet! Både skummel, fin, trist, underholdende, fin musikk. Begynte å gråte flere ganger. Minte meg litt om American horror story sesong 1 

Anonymkode: f4a58...e49

Ja, spesielt når man kom til sluttet var det mange likheter til ahs. 

Anonymkode: 1426f...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

For de av dere so har sett den ferdig; kan dere hjelpe meg å forstå litt ulike ting? Jeg forstår det røde rommet osv,  og the forever house,  men ble moren crazy av å være der pga åndene? Og hun damen med knekt nakke,  hvorfor så hun tvillingjenten seg selv i alle de årene lenge før og så ble det til slutt henne?

Mye jeg ikke forstod 

Anonymkode: 413b9...67c

 

Spoiler

Husets red room (husets mage) fortærer menneskene i det og gir seg ikke før de blir gale og dreper seg selv eller dreper andre. Sånn tolker jeg det. Nelly er spøkelset hun så som barn. Det var seg selv hun så hele tiden. Hun reiste gjennom tid og rom da hun hengte seg. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser hun mamma-vampyren fra twilight er med også. 

 

Litt ekkelt at han pappan i huset har blå linser. Ser ekkelt ut uten at det er meningen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å se denne serien, men det er èn ting jeg kvier meg til å se i så fall, og det er i episode 2.
Legger det i en spoiler tilfelle folk som heller ikke har sett vil vite (hvis jeg gjør det riktig da)..

 

Spoiler

Ser man kattungene dø, eller skjer det off screen? Jeg er veldig glad i dyr og vil ikke se om det vises, selv om jeg vet det ikke skjer på ekte.

 

Anonymkode: 48931...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...