AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Er en ung dame som ikke har så mange venner og aldri hatt det, derfor har det alltid vært viktig for meg å prioritere vennene mine. Jeg har ingen gjeng men mer en og en som jeg pleier å møte, kun et fåtall av disse kjenner hverandre fra før. I sommer begynte jeg å date litt og fikk en kjæreste som er 4 år eldre enn meg og bor ikke så langt herfra. Jeg merket nesten en umiddelbar endring i vennerelasjonene mine (som for øvrig bare består av andre unge damer) og de gradvis begynte å trekke seg mer og mer unna. Jeg har omtrent vært der at jeg har prioritert vennene fremfor kjæresten. Nå er han borte frem til desember og det er uvisst om vi kommer til å fortsette relasjonen, pga en del problemer som dukket opp knyttet til han underveis. Han har hatt div problemer men ingen av mine venner har møtt han og har pratet lite om han så har ikke trengt han på noen. Syns dette er ganske merkelig og dels urettferdig. Har hørt om og følt på selv venninner som trekker seg unna når de selv får type, men her er det jo motsatt? De trekker seg unna meg. Hva kan dette skyldes? De har alltid en gyldig grunn for å ikke møtes også, alltid et eller annet, tør ikke ringe de fleste for har da følelsen av å trenge meg på. Vanskelig å konfrontere en og en med dette da de som sagt alltid kommer opp med div grunner Anonymkode: 6a38d...9f6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 13 minutter siden, Sphynx skrev: Kanskje de ikke liker han? Mulig det..de har nok forstått at han er ganske annerledes enn dem, men hvordan kan de egentlig mislike han når de aldri har møtt han engang? Har knapt vist noen bilde av han heller for har ikke så mange bilder av han Anonymkode: 6a38d...9f6
Sphynx Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det..de har nok forstått at han er ganske annerledes enn dem, men hvordan kan de egentlig mislike han når de aldri har møtt han engang? Har knapt vist noen bilde av han heller for har ikke så mange bilder av han Anonymkode: 6a38d...9f6 Sjalu kanskje?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 Sånn er det å ha mannlige venner. Anonymkode: aae2d...c87
Gent82 Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det å ha mannlige venner. Anonymkode: aae2d...c87 "Jeg merket nesten en umiddelbar endring i vennerelasjonene mine (som for øvrig bare består av andre unge damer) og de gradvis begynte å trekke seg mer og mer unna."
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 29 minutter siden, Sphynx skrev: Sjalu kanskje? Den kunne vært sannsynlig, men jeg tenker at i mitt tilfelle er det veldig lite sannsynlig. Han har jobbet men jobber ikke for øyeblikket, eier ingen store fine "ting" som fin bil, stort hus e.l som mine venninner skulle ha misunt han eller vært sjalu for. Jeg vil heller nesten si tvert imot at de fleste av mine venner er bedre stilt sånn sett enn han. Sjalu på tiden jeg har brukt med han kan det heller umulig være da jeg som nevnt i innlegget har prioritert avtaler med venninner over typen, men det er de som ofte har avlyst i det siste. Haha uff føler meg passe forvirret her nå Anonymkode: 6a38d...9f6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det å ha mannlige venner. Anonymkode: aae2d...c87 Det var med tanke på at slike kommentarer kunne forekomme at jeg valgte å presisere i innlegget etter hvert at de aller fleste, så og si alle, er andre kvinner på min alder eller rundt min alder Anonymkode: 6a38d...9f6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var med tanke på at slike kommentarer kunne forekomme at jeg valgte å presisere i innlegget etter hvert at de aller fleste, så og si alle, er andre kvinner på min alder eller rundt min alder Anonymkode: 6a38d...9f6 Det er jo en grunn til at slike kommentarer kommer da. Vi vet alle hvordan menn er. Anonymkode: aae2d...c87 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en grunn til at slike kommentarer kommer da. Vi vet alle hvordan menn er. Anonymkode: aae2d...c87 Dette handler ikke om menn, men er en problemstilling mellom meg, mine venninner, og min nye relasjon til en fyr. Ta deg sammen a Anonymkode: 6a38d...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 Det må vel enten være han det er noe veldig feil med eller så må du ha endret deg mye etter du ble sammen med Han, siden disse vennene dine ikke kjenner hverandre. En ting er når flere rotter seg sammen mot En, men det er noe helt annet når alle helt uavhengig av hverandre har reagert på samme måte. Anonymkode: a95b9...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå