Gå til innhold

Hva pleier dere å gjøre på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke datet så mange enda, men har en som jeg skal treffe snart. Hva er egentlig vanlig å gjøre på første date? Og kysser dere på første date, eller ikke? Og hvorfor ikke evt? :)))

Anonymkode: f405c...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå en tur, eller kafe/drikke. Noe enkelt, så man får pratet sammen.

Kyssing passer seg når begge føler for det, det er noe begge merker uten at man sier noe, men hvis du vil ha en litt guideline uten den følelsen, gi klem på første, kyss på andre kanskje også får du selv bestemme når sex skal inntreffe.

Kan skje alt fra første date til veldig mange, samme som med kysset, når begge føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Helst en gåtur, helst ikke alkohol, gjerne kroppskontakt hvis kjemien er der. Helst ikke intervjustil over dialogen, men en god, givende samtale. Gjerne lett flørting for å bryte intimgrensene ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg spør som regel hva daten liker å gjøre. Det kan være å gå tur, ta en kaffe, osv. Om jeg kysser på første date kommer an på hvilke signaler jeg får. Akkurat nå tror jeg faktisk at jeg foretrekker å vente til date nr.2 eller 3. Det bygger opp spenning noe jeg synes er kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.10.2018 den 13.51, AnonymBruker skrev:
 

Ikke datet så mange enda, men har en som jeg skal treffe snart. Hva er egentlig vanlig å gjøre på første date? Og kysser dere på første date, eller ikke? Og hvorfor ikke evt? :)))

Anonymkode: f405c...d11

Første date med han jeg er sammen med nå så kom jeg hjem til han og lagde mat til oss. Det hele eskalerte veldig og ble overnatting og sex på første date. Sammen i 4 år nå med hus, barn, familiebil og hund 😄

Anonymkode: f6560...7b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært på en date og siden det var kveld så tok vi et glass vin. Men det er ganske så intenst å sitte et par timer ovenfor et nytt menneske  selv om man har chattet en del. Han var hyggelig altså, men jeg kjente at det føltes jeg måtte fylle alle pauser med prat. Det var allikevel jeg som ikke ville ses igjen fordi det ikke var noe gnist hos meg. Neste skal jeg gå tur med på et sted det er ting å se på og snakke om. Med denne mannen har det bygd seg opp litt flørt over chat så jeg blir ikke overrasket om det blir et kyss eller tre. Then again, kanskje han ikke er så tiltrekkende i virkeligheten, det er jo noe annet å ses.

Anonymkode: 2f800...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret på hvorfor man ikke kysser på første date må jo være at man ikke er tiltrukket av hverandre? Hvis man dater en man kjenner og er forelsket i, ville jeg jo ikke ventet! Jeg tenkte på Tinder-date ting når jeg skrev det over. 

Anonymkode: 2f800...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...