AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Del Skrevet 11. oktober 2018 Nå klager jeg ikke på serier, der finnes det mye bra og mye kvalitet. Men hva skjer med filmverden? Er det en eneste knallbra film som har kommet ut de siste 2-4 årene? Er klar over at det dukker opp en og annen film som det er mulig å se uten å bli litt irritert over noe. Og at det er mange ok kult filmer og slikt. Men snakker om store filmer. Tradisjonelt har jeg vært glad i sci fi, western, komedier og fantasy, helst med en dose action. Men finner ingenting der heller. Alt er så over the top som d er mulig å bli, det skal ikke være måte på liksom og det skal holdes i handen med forklaringer på hver minste ting, som om publikum har iq på 80. Før så du superman sloss mot en fiende og det var et jordnær klimaks. Nå skal han i siste klimaks sloss mot 10 planeter, jesus og muhammad før alt blåser opp med 100 atombomber. Så med skrekk og gru de to siste hobbit filmene i går. Heltene tålte alt og kunne ramle ned ett helt fjell med glans. Det er litt sånn at et stort pepperkake monster kunne entret filmen og den hadde glidd inn som en del av settet. Når kommer neste storfilmen? Jeg savner noe alla ringenes hærre og the matrix. Anonymkode: 464cc...755 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #2 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det finnes ikke EN god film for tiden. Hos oss ser vi bare gamle klassikere og helst norsk klassikere Anonymkode: 2dea5...cd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #3 Del Skrevet 12. oktober 2018 Lurer på det samme. Sjelden jeg ser en film jeg virkelig liker. Mange er ok å se, ikke noe mer. Anonymkode: 21e70...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Del Skrevet 12. oktober 2018 Godt spurt, TS, og jeg er så enig! Liker det samme som deg av sjangere samt enda noen flere, og er luta lei av at så og si alt som lages er overhypa og overproduserte remakes av gamle storfilmer. Dritt lei av det skal være så ekstremt("alt er lov"), savner tydelige og gode historier. Hvis du vil ha noe fra de siste 2-4 årene og vil ha en film som ikke holder deg i hånda og overforklarer, så anbefaler jeg sterkt "Kimi no Nawa" fra 2016. Den satte kinorekorder over hele Øst-Asia da den kom. En svimlende vakker film på alle vis: visuelt uttrykk, handling og historie. Anbefaler å ikke lese noe omtale eller sånt, bare sett deg godt til rette og se filmen. En intens opplevelse; jeg lover. P.S. Det er en anime da, håper ikke det skremmer deg eller andre fra å se den, for dette er seriøs tegnefilmkunst for voksne. Anonymkode: 4934d...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gent82 Skrevet 12. oktober 2018 #5 Del Skrevet 12. oktober 2018 Virker som de var bedre på å caste bedre skuespillere til filmene før. Det var lettere å finne en bra film før, nå er det litt som nåla i høystakken.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #6 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jeg synes det har vært mye bra film de siste 2-4 årene, mye severdig og bra historier eller fotografi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GiftMann38 Skrevet 12. oktober 2018 #7 Del Skrevet 12. oktober 2018 Vi har sluttet med film. Kun serier som gjelder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 12. oktober 2018 #8 Del Skrevet 12. oktober 2018 Helt enig! Ser vi film her, så er det stort sett filmer fra 80- og 90-tallet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Del Skrevet 12. oktober 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Nå klager jeg ikke på serier, der finnes det mye bra og mye kvalitet. Men hva skjer med filmverden? Er det en eneste knallbra film som har kommet ut de siste 2-4 årene? Er klar over at det dukker opp en og annen film som det er mulig å se uten å bli litt irritert over noe. Og at det er mange ok kult filmer og slikt. Men snakker om store filmer. Tradisjonelt har jeg vært glad i sci fi, western, komedier og fantasy, helst med en dose action. Men finner ingenting der heller. Alt er så over the top som d er mulig å bli, det skal ikke være måte på liksom og det skal holdes i handen med forklaringer på hver minste ting, som om publikum har iq på 80. Før så du superman sloss mot en fiende og det var et jordnær klimaks. Nå skal han i siste klimaks sloss mot 10 planeter, jesus og muhammad før alt blåser opp med 100 atombomber. Så med skrekk og gru de to siste hobbit filmene i går. Heltene tålte alt og kunne ramle ned ett helt fjell med glans. Det er litt sånn at et stort pepperkake monster kunne entret filmen og den hadde glidd inn som en del av settet. Når kommer neste storfilmen? Jeg savner noe alla ringenes hærre og the matrix. Anonymkode: 464cc...755 Men, kjære deg. Har du glemt Bohemian Rhapsody som snart har premiere?? Anonymkode: 4fc63...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #10 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jeg er ung og liker best 90 talls filmer. Hvor er slike gode filmet? Enig med ts. Hobbiten Vs Ringenes Herre. Ringenes Herre er så mye bedre!!!! Jeg og vil ha gode filmer. En nylig som jeg har sett da er little miss sunnshine. Komedie, drama og realistisk. Sjeldent med slike gode filmer. Anonymkode: 873b6...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Del Skrevet 12. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, kjære deg. Har du glemt Bohemian Rhapsody som snart har premiere?? Anonymkode: 4fc63...ea8 Den så jo grusom ut! Anonymkode: 873b6...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 12. oktober 2018 #12 Del Skrevet 12. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så med skrekk og gru de to siste hobbit filmene i går. Heltene tålte alt og kunne ramle ned ett helt fjell med glans. Det er litt sånn at et stort pepperkake monster kunne entret filmen og den hadde glidd inn som en del av settet! Anonymkode: 464cc...755 En film om nisser og troll som får verdensherredømme med en ring, og så er det en pepperkake som er det rare elementet?🙄😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Del Skrevet 12. oktober 2018 veldig godt spørsmål! Anonymkode: 1aee3...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #14 Del Skrevet 13. oktober 2018 Skal ikke Peter Jackson komme med ny film snart? Anonymkode: 68b73...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. oktober 2018 #15 Del Skrevet 13. oktober 2018 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #16 Del Skrevet 14. oktober 2018 On 10/12/2018 at 8:36 PM, AnonymBruker said: Den så jo grusom ut! Anonymkode: 873b6...b58 Er det Queen du ikke liker, sånn på generell basis, eller er det rock du ikke liker? Anonymkode: 4fc63...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #17 Del Skrevet 14. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det Queen du ikke liker, sånn på generell basis, eller er det rock du ikke liker? Anonymkode: 4fc63...ea8 Kanskje det er filmen vedkommende ikke liker Anonymkode: 2dea5...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #18 Del Skrevet 14. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er filmen vedkommende ikke liker Anonymkode: 2dea5...cd4 Den har jo ikke hatt premiere engang. Anonymkode: 918bc...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå