Gå til innhold

Hvorfor er det så jævla mye å be om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Enig! Synes mange er uattraktive og løfter ikke en finger engang... og de krever at dama er strøken fra topp til tå. Selv prøver jeg å ta vare på meg selv og får høre at jeg er veldig flott, men det har kommet fra tre stykker, der han ene er eksen min, de to andre interesserte i meg. At de mener jeg burde ha langt hår og gå kledd sånn og sånn, at jeg hadde vært finere 👹

Anonymkode: 2295d...377

Hjelpes da. Dette opplever jeg aldri, ts. Ikke at menn sier at jeg hadde vært finere sånn og sånn.
Har bare hørt fra andre kvinner at jeg hadde vært litt mer attraktiv om jeg la på meg litt..

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Enig! Synes mange er uattraktive og løfter ikke en finger engang... og de krever at dama er strøken fra topp til tå. Selv prøver jeg å ta vare på meg selv og får høre at jeg er veldig flott, men det har kommet fra tre stykker, der han ene er eksen min, de to andre interesserte i meg. At de mener jeg burde ha langt hår og gå kledd sånn og sånn, at jeg hadde vært finere 👹

Anonymkode: 2295d...377

Mangel på sosial intelligens, og det på en del områder, bare å si slike ting…….:link:

Anonymkode: bcbea...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer for å ikke lage ny tråd.
Jeg vet liksom ikke hva som er rett eller galt. Føler at å ta kontakt med han kan få store konsekvenser :( håper likevel at universet "jobber" for oss. Det er det eneste som gjør meg avslappet....det gjør meg avslappet. 
Har også slått meg litt til ro med at realiteten er forbanna kjedelig. Han har mest sannsnylig sluttet helt å tenke på meg. Det er andre i hans hode, garantert. kvinnen han ikke fikk. 
HVA> SKJER om jeg tar kontakt? eg tør ikke. det føles feil. Hvem har egentlig sagt at du faktisk er ment å bli med den du får følelser for? jeg tror ikke det er et selvfølge. 

Jeg lurer på hvordan det blir for han. Kommer han til å forelske seg på nytt, og bli sammen med henne...eller lider vi samme skjebne? 
 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg vipper sånn mellom å fjerne han på sosiale medier eller beholde. Jeg er bare så dritt lei denne klisjeen, om at folk må fjernes fra medier. Føler det er litt sånn stusselig at sosiale medier er det som holder kontakten våres. hva skjer om jeg fjerner han liksom? og så kommer jeg til å bli frustrert for at han ikke finner andre veier å kontakte meg. 
vi krangler ikke. Det er en fyr som er forelsket i meg nå, som kommer hjem til meg om jeg ikke svarer på melding eller ser den. Så spør han om vi skal kjøre oss en tur! han kjøper med ting til meg også! jeg føler ingenting der! jeg tenker bare at det er så trist at det ikke er han andre. Men igjen, skjebnen vil hindre meg i å være sammen med han andre!!!! slik er livet, som vanlig. alltid er det de kjedelige som er realistiske. Dette her handler ikke om noe status mann vs lavstatus mann, til dere som skal dra dette oppbrukte kortet. 
men det er bare så innmari kjedelig . hvordan får folk det til? jeg vet om folk som holder på forholdene sine enda de er fra forskjellige land!!! altså , de er fra andre siden av havet! hvordan klarer de det? 
Det er snakk om folk fra Brasil som er med europeere og oss på dette kontinentet. 
ER det fordi ingen i min familie har gjort liknende, at det blir vanskelig for meg også? for alle i min familie har nemlig kjæreste fra samme bygd, eller i nærheten. Mens jeg er mer slik som finner folk som ikke passer 😕 

Jeg tror faktisk på skjebnen litt jeg.... jeg tror at det skjer bare på pur f. Og så er jeg lei andre kvinner som alltid blir dumpet , eller på en eller annen måte ikke klarte det og sitter med sorg. Føler det er en forbanna kvinneoppgave. Ikke at jeg vil at kvinnene skal ha det vondt og fryder meg over deres sorg, men sannsynligheten blir desto større fordi det er så forbanna mange kvinner her inne som blir mister trua, som også beskiriver seg selv som pene, oppegående, selvstendige osv... 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange tar til takke. Rett og slett.

Har selv en kamerat som alltid var singel, og fantes ikke en celle i ham som kunne snakke om følelser eller sjekke opp ei jente. Den første jenta som tok insj med han, ble det et forhold med. Enten flaks, eller at han tar til takke med den første som meldte seg.

Anonymkode: 8041e...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tror mange tar til takke. Rett og slett.

Har selv en kamerat som alltid var singel, og fantes ikke en celle i ham som kunne snakke om følelser eller sjekke opp ei jente. Den første jenta som tok insj med han, ble det et forhold med. Enten flaks, eller at han tar til takke med den første som meldte seg.

Anonymkode: 8041e...6a2

jeg tenker nå at hvis de er lykkelige sammen så er det helt greit å ha en partner man ikke føler noe for, jeg tror bare noen er innstilt slik at kjærlighetsfølelsen ikke er noe viktig for dem. 
men for min del så klaffer dette liksom aldri. kunne aldri sett for meg et liv sammen med hvem som helst.

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...