Gå til innhold

Hvorfor er det så jævla mye å be om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppdatering. Jeg kommer til å skrive frustrasjonen her, i stedet for å lage nye tråder. 
Dere er velkommen til å komme med erf eller dele. 

Men hvorfor er det slik, jeg føler det hele tiden! De jeg blir interessert i, gir ikke nok. De gir opp på en måte. 
De går videre før meg. Betyr ikke dette at jeg blir mer interessert enn hva de egentlig er? 
Jeg hater faktisk menn nå. De tar kontakt, men når kvinnen er interessert, så viser det seg at mannen ikke er så interessert likevel, fordi det er flust av andre kvinner han kan bli interessert i. Selvfølgelig blir jeg irritert på meg selv. Fordi jeg ikke er spesiell nok for ham til at han ikke går videre til neste. Jeg vet ikke om han har gjort det. 

Jeg er forvirret av hele situasjonen. Jeg har måttet opprette litt forskjellige tråder, fordi en tråd alene hadde blitt for lang. 
Noen mente at jeg har gjort alt feil, at jeg har forlangt for mye av fyren. Og at jeg ikke fortjener mer oppmerksomhet fra ham. Derfor har jeg angret mye. På at jeg aldri turte å være ærlig. 
Noen mente at hadde han vært oppriktig interessert, så hadde han stått på litt mer. Ja det kan hende. Men er menn så enkle? det er også folk som sier at er en mann skikkelig interessert så vil han bli sjenert.
Noen mente at det virket som han var interessert, men kanskje ikke nok. Typisk . kvinnen er den som til syvende og sist har sterkest interesse.
Noen trodde at han nok aldri hadde følelser. Dette er også typisk, mens jeg som kvinnen selvfølgelig blir interessert. Og selvfølgleig hadde han nok aldri følelser, i og med at jeg faktisk fikk det. 

Hvorfor er menn slik at de tar kontakt med damer, når de egentlig ikke er interessert? Hvorfor er det slik at når ei dame faktisk blir interessert, så er ikke mannen det likevel? 

Jeg ser bl.a på instagram nå. Han liker ikke et eneste bilde av meg lenger. Han liker ALLE som ene venninna mi legger ut. (hun har fått seg kjæreste). Jeg har latt være å like hans mange ganger, fordi han har likt mine sjelden. Men så plutselig liker han mange av bildene mine igjen, jeg kan like et par av hans. Han legger ut oftere enn meg, og jeg trykker som regel ikke liker når han ikke har likt de siste hos meg. 
 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

la meg gjette? han sa at du var den flotteste kvinnen han noen gang har møtt? Og masse liknende slike ting? Han inviterterte deg ut, på fine restauranter og betalte alt for deg? kanskje tilba han seg å betale shoppingen for deg også? 
Jeg "datet" en slik mann en gang. Jeg hadde ikke annet enn vennskapelige følelser for han, men jeg vet ikke hva han ville med meg. Men jeg følte meg kontrollert og overvåket, enda jeg bare så han som en venn. Han har tidligere sittet i fengsel. 
Dette er noen år siden nå.
Ellers har jeg av og til møtt menn jeg bare får en ekkel følelse av. Det har vist seg å stemme. 

 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Jeg var en flott dame, alle likte meg, jeg var sexy, deilig, en prinsesse, og en dronning! 

Jeg ba han slutte den enorme kurtiseringen fordi jeg fortalte han at jeg ble forelsket, han svarte: gjør det noe da? han ville at jeg skulle bli forelsket i han, la opp til det helt bevisst.

Han gjorde alt for at jeg skulle møte han, og han ville fortsette videre, når jeg begynte å stille spørsmål, som: hvorfor han ikke ringte meg? hvorfor han ikke la meg til på facebook? og andre helt vanlige ting.. så var min adferd plutselig skremmende, og at det var jeg som "hoppet fram og tilbake" i tillegg sa han, at det var de spørsmålene han også stilte meg som han ikke fikk svar på. (?)    ( Jeg har vært ærlig hele veien, og svart på mye )

Så ble det plutselig stille, fra og sende meg meldinger hver eneste dag, enorm kurtisering ( jeg var i tvil ) osv begynner jeg å få "små innpakkede stikk" som: easy come, easy go" ( som hans farfar sa ) slik han formulerte setningen. Men jeg var jo ikke easy, stilte han hele tiden spørsmål, og hvis det bare var sex han var ute etter så ba jeg han slippe meg. Men, åååå neida…. det var ikke det.

Når jeg først besøkte han så var jo han grei, men det var likevel noe som skurret, han kalte meg luremus, kysset meg ikke farvel når jeg skulle dra, han sa jeg kunne gifte meg med en kjent person sine sønner (?) han ble skuffet når jeg ikke gikk med riktig farge på en kjole, han snakket om å lære opp jomfruer.

Den personen han ga seg ut for å være, den stemte ikke helt med virkeligheten, så jeg ble forvirret. Når jeg konfronterer han med det så er det jeg som har merkelig adferd visstnok.

Og nå, er det blitt helt stille….. han som ønsket han hadde møtt meg tidligere er plutselig "blitt en annen"som sier: og nå vil du ha mer?? ( det har jo han visst hele tiden, at på sikt så ønsker jeg meg et forhold ) ..

Framstiller seg selv som så rederlig og snill, men jeg synes det er direkte ondskapsfullt, det værste er at jeg har følelser for han, som jeg må jobbe med og bli kvitt.

Anonymkode: bcbea...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg var en flott dame, alle likte meg, jeg var sexy, deilig, en prinsesse, og en dronning! 

Jeg ba han slutte den enorme kurtiseringen fordi jeg fortalte han at jeg ble forelsket, han svarte: gjør det noe da? han ville at jeg skulle bli forelsket i han, la opp til det helt bevisst.

Han gjorde alt for at jeg skulle møte han, og han ville fortsette videre, når jeg begynte å stille spørsmål, som: hvorfor han ikke ringte meg? hvorfor han ikke la meg til på facebook? og andre helt vanlige ting.. så var min adferd plutselig skremmende, og at det var jeg som "hoppet fram og tilbake" i tillegg sa han, at det var de spørsmålene han også stilte meg som han ikke fikk svar på. (?)    ( Jeg har vært ærlig hele veien, og svart på mye )

Så ble det plutselig stille, fra og sende meg meldinger hver eneste dag, enorm kurtisering ( jeg var i tvil ) osv begynner jeg å få "små innpakkede stikk" som: easy come, easy go" ( som hans farfar sa ) slik han formulerte setningen. Men jeg var jo ikke easy, stilte han hele tiden spørsmål, og hvis det bare var sex han var ute etter så ba jeg han slippe meg. Men, åååå neida…. det var ikke det.

Når jeg først besøkte han så var jo han grei, men det var likevel noe som skurret, han kalte meg luremus, kysset meg ikke farvel når jeg skulle dra, han sa jeg kunne gifte meg med en kjent person sine sønner (?) han ble skuffet når jeg ikke gikk med riktig farge på en kjole, han snakket om å lære opp jomfruer.

Den personen han ga seg ut for å være, den stemte ikke helt med virkeligheten, så jeg ble forvirret. Når jeg konfronterer han med det så er det jeg som har merkelig adferd visstnok.

Og nå, er det blitt helt stille….. han som ønsket han hadde møtt meg tidligere er plutselig "blitt en annen"som sier: og nå vil du ha mer?? ( det har jo han visst hele tiden, at på sikt så ønsker jeg meg et forhold ) ..

Framstiller seg selv som så rederlig og snill, men jeg synes det er direkte ondskapsfullt, det værste er at jeg har følelser for han, som jeg må jobbe med og bli kvitt.

Anonymkode: bcbea...18c

ok, dårlig erfaring. 
Men slike har jeg ikke hatt med å gjøre selv. 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

ok, dårlig erfaring. 
Men slike har jeg ikke hatt med å gjøre selv. 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Det er jo bra!

Anonymkode: bcbea...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er jo bra!

Anonymkode: bcbea...18c

beklager at jeg svarte deg så kort. jeg skulle noe.
Altså, jeg reagerer på at du gir inntrykk av at han hadde manipulert deg forelsket i seg. Altså, at han hadde bestemt seg for å få deg forelska, og så fikk han det. Jeg liker ikke når kvinner uttrykker seg slik, eller noen i det hele tatt. Man legger på en måte skylden på motparten for at man får det som man får det. Sier ikke at du setter deg i offerrollen her, dette er ikke en tråd der jeg skal krangle med folk. Men jeg kan ikke si at denne mannen manipulerte meg forelsket. 

Jeg har aldri opplevd at menn svarer meg slik som det din gjorde. Han er åpenbart en drittsekk som føler for å ha makt over andres følelser. Og hadde noen svart meg slik hadde jeg blitt så redd at jeg ikke hadde turt å gå videre med vedkommende. Da er han overhodet ikke den mannen jeg trodde han var, hadde jeg tenkt.

Det jeg derimot har opplevd, hvis jeg skal ta med ALLE jeg har datet, så er det at de ikke gir respons. Det gjaldt han første. Og at han avlyste avtaler, sånn 1 time før vi skulle treffes. Jeg gikk naturligvis videre, for jeg var ganske ung og mer naiv den tiden. Jeg har aldri vært naiv, men likevel var jeg mer uerfaren den tiden. Jeg fikk også vite at han hadde tekstet med en annen jente og behandlet henne på samme måte. Hun var ikke blid hun heller. 
Så var det en annen jeg ble betatt av, på byen. Jeg la aldri merke til menn egentlig, men han der var noe jeg måtte se på flere ganger. Fikk litt dårlige vibber og det skulle visst stemme. "Dessverre" og til min irritasjon, så gav han oppmerksomheten til ei annen enn meg på et vorspiel. Hun dumpet han etter hvert fordi han ble en drittsekk i fylla. Betattheten min gikk likevel fort over.
Deretter var det en jeg kjente som jeg fikk opp øynene for. Det ble til slutt bare jeg som tok initiativ, følte jeg i hvertfal. Han kunne ofte være aktiv på messenger, men ikke tekstet med meg. Han åpnet en gang en melding uten å svare. Fikk vite et par dager etter at han måtte være på sykehuset pga syk mormor. Man kan egentlig si ifra der og da synes jeg? ikke bare åpne en melding og la den stå lest. Denne mannen mistet jeg følelsene for også, da hadde han fått følelser for meg. Ingen tok steget, og nå har han kjæreste. 

Så er det han jeg liker nå da. Han tok kontakt, men jeg turte ikke i frykt for å gjennomgå samme dritten jeg har gjort før. Jeg blir interessert, men hører plutselig ikke mer fra dem, for så å finne ut at de har datet flere. Og sikkert har noen de egentlig er forelsket i....og det er sannsynligvis ikke meg ;) 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

beklager at jeg svarte deg så kort. jeg skulle noe.
Altså, jeg reagerer på at du gir inntrykk av at han hadde manipulert deg forelsket i seg. Altså, at han hadde bestemt seg for å få deg forelska, og så fikk han det. Jeg liker ikke når kvinner uttrykker seg slik, eller noen i det hele tatt. Man legger på en måte skylden på motparten for at man får det som man får det. Sier ikke at du setter deg i offerrollen her, dette er ikke en tråd der jeg skal krangle med folk. Men jeg kan ikke si at denne mannen manipulerte meg forelsket. 

Jeg har aldri opplevd at menn svarer meg slik som det din gjorde. Han er åpenbart en drittsekk som føler for å ha makt over andres følelser. Og hadde noen svart meg slik hadde jeg blitt så redd at jeg ikke hadde turt å gå videre med vedkommende. Da er han overhodet ikke den mannen jeg trodde han var, hadde jeg tenkt.

Det jeg derimot har opplevd, hvis jeg skal ta med ALLE jeg har datet, så er det at de ikke gir respons. Det gjaldt han første. Og at han avlyste avtaler, sånn 1 time før vi skulle treffes. Jeg gikk naturligvis videre, for jeg var ganske ung og mer naiv den tiden. Jeg har aldri vært naiv, men likevel var jeg mer uerfaren den tiden. Jeg fikk også vite at han hadde tekstet med en annen jente og behandlet henne på samme måte. Hun var ikke blid hun heller. 
Så var det en annen jeg ble betatt av, på byen. Jeg la aldri merke til menn egentlig, men han der var noe jeg måtte se på flere ganger. Fikk litt dårlige vibber og det skulle visst stemme. "Dessverre" og til min irritasjon, så gav han oppmerksomheten til ei annen enn meg på et vorspiel. Hun dumpet han etter hvert fordi han ble en drittsekk i fylla. Betattheten min gikk likevel fort over.
Deretter var det en jeg kjente som jeg fikk opp øynene for. Det ble til slutt bare jeg som tok initiativ, følte jeg i hvertfal. Han kunne ofte være aktiv på messenger, men ikke tekstet med meg. Han åpnet en gang en melding uten å svare. Fikk vite et par dager etter at han måtte være på sykehuset pga syk mormor. Man kan egentlig si ifra der og da synes jeg? ikke bare åpne en melding og la den stå lest. Denne mannen mistet jeg følelsene for også, da hadde han fått følelser for meg. Ingen tok steget, og nå har han kjæreste. 

Så er det han jeg liker nå da. Han tok kontakt, men jeg turte ikke i frykt for å gjennomgå samme dritten jeg har gjort før. Jeg blir interessert, men hører plutselig ikke mer fra dem, for så å finne ut at de har datet flere. Og sikkert har noen de egentlig er forelsket i....og det er sannsynligvis ikke meg ;) 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Gjør meg ikke noe til offer, men han gikk skikkelig inn for å få meg forelsket, jeg ba han til og med stoppe, men han bare: gjør det noe da? jeg sa det gjorde noe når det ikke gikk begge veier.

Skjønner ingenting av relasjonen, bare at jeg må trekke meg vekk, men det er vanskelig.

Forstår deg og din situasjon, det er er vel bare å gjøre det beste ut av det en har, livet er fint, også alene.

Takk for at du svarte!

Anonymkode: bcbea...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Gjør meg ikke noe til offer, men han gikk skikkelig inn for å få meg forelsket, jeg ba han til og med stoppe, men han bare: gjør det noe da? jeg sa det gjorde noe når det ikke gikk begge veier.

Skjønner ingenting av relasjonen, bare at jeg må trekke meg vekk, men det er vanskelig.

Forstår deg og din situasjon, det er er vel bare å gjøre det beste ut av det en har, livet er fint, også alene.

Takk for at du svarte!

Anonymkode: bcbea...18c

Skjønner det kan være vanskelig å trekke seg vekk når man liker noen såpass godt. Det er liksom et evig håp om at vedkommende virkelig skal falle for deg, og se BARE deg. Du tør ikke la ham gå fordi du er redd du ser han med andre, at han skal gi dere opp og du vil overbevise om at det er DERE. Det er isåfall typisk. Men se hva han skriver til deg, dette er åpenbart ikke en bra mann, og i et forhold blir det verre. Får håpe for deg at du mister følelsene fort. 

Jeg hater den uthevede setningen din, egentlig. Hva er egentlig det beste ut av det? det beste jeg kan gjøre er å ikke ta kontakt, for det tør jeg ikke. men jeg vil ikke slette/blokkere han heller, for tenk om jeg faktisk kommer til å høre fra han igjen.. Og sletter/blokker jeg kommer jeg til å bli mer frustrert for at han ikke tar kontakt. Jeg kommer bare til å analysere om han har merket at jeg er borte i det hele tatt. Hvorfor han ikke finner veier for å få kontakt igjen osv. Og at han kanskje lar være fordi han tror jeg ikke vil ha med han å gjøre. 
Livet er fint nok alene det ja. Jeg trenger ingen, men når jeg er forelsket vil jeg at følelsene skal være gjensidig og at vi treffes av og til. jeg må ikke treffes hver dag eller bo sammen. 
Livet er også fint med en kjæreste, når man er glad i hverandre, men det er for mye å be om. 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Skjønner det kan være vanskelig å trekke seg vekk når man liker noen såpass godt. Det er liksom et evig håp om at vedkommende virkelig skal falle for deg, og se BARE deg. Du tør ikke la ham gå fordi du er redd du ser han med andre, at han skal gi dere opp og du vil overbevise om at det er DERE. Det er isåfall typisk. Men se hva han skriver til deg, dette er åpenbart ikke en bra mann, og i et forhold blir det verre. Får håpe for deg at du mister følelsene fort. 

Jeg hater den uthevede setningen din, egentlig. Hva er egentlig det beste ut av det? det beste jeg kan gjøre er å ikke ta kontakt, for det tør jeg ikke. men jeg vil ikke slette/blokkere han heller, for tenk om jeg faktisk kommer til å høre fra han igjen.. Og sletter/blokker jeg kommer jeg til å bli mer frustrert for at han ikke tar kontakt. Jeg kommer bare til å analysere om han har merket at jeg er borte i det hele tatt. Hvorfor han ikke finner veier for å få kontakt igjen osv. Og at han kanskje lar være fordi han tror jeg ikke vil ha med han å gjøre. 
Livet er fint nok alene det ja. Jeg trenger ingen, men når jeg er forelsket vil jeg at følelsene skal være gjensidig og at vi treffes av og til. jeg må ikke treffes hver dag eller bo sammen. 
Livet er også fint med en kjæreste, når man er glad i hverandre, men det er for mye å be om. 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Nei, det er ikke mye å be om, det er mange som finner det, sikker på at du også vil gjøre det!

"Det beste ut av det" setninger er vel bare en kliskje… men det er så mange som sliter der ute (sykdommer osv ) så tenker jeg  

  at slike ting som dette blir bagateller i forhold.

Anonymkode: bcbea...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei, det er ikke mye å be om, det er mange som finner det, sikker på at du også vil gjøre det!

"Det beste ut av det" setninger er vel bare en kliskje… men det er så mange som sliter der ute (sykdommer osv ) så tenker jeg  

  at slike ting som dette blir bagateller i forhold.

Anonymkode: bcbea...18c

Ja det er en klisje, og jeg hater klisjeer. 
Dette med at det er mange som sliter, er noe som gir meg dårlig samvittighet for å føle det jeg føler. Hvorfor skal vi egentlig kreve topplykke, når vi egentlig har det bra her vi er? Det er ingen menneskerett å ha en kjæreste. Det er ingen menneskerett å ha en leilighet på Holmenkollen heller.. 
Jeg har egentlig ikke grunn til å syte, men jeg er så innmari lei meg. Jeg føler at han kom inn i livtet mitt. Han kom når jeg minst ventet det. Jeg var ganske så ulykkelig når jeg traff han aller første gang, og så skulle det vise seg at dette skulle bli en mann som kunne lyse opp dagene mine såpass mye. 
Men så er vel vi mennesker skapt slik at vi alltid skal ha alt vi ikke har. Når partner er på plass, da skal vi plutselig ha barn, vi begynner å se etter en ny og bedre partner osv. Nå snakker jeg på vegne av folk generelt.

Jeg er faktisk ikke så sikker på om jeg gjør det. Det er så mye som ikke har skjedd i livet, som folk driver å garanterer deg hele oppveksten. Jeg har ei venninne på over 40 og hun er fremdeles på frustrert leting. 
Så nei, det er ikke slik at det skjer med alle. 

Anonymkode: 8af5f...4c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja det er en klisje, og jeg hater klisjeer. 
Dette med at det er mange som sliter, er noe som gir meg dårlig samvittighet for å føle det jeg føler. Hvorfor skal vi egentlig kreve topplykke, når vi egentlig har det bra her vi er? Det er ingen menneskerett å ha en kjæreste. Det er ingen menneskerett å ha en leilighet på Holmenkollen heller.. 
Jeg har egentlig ikke grunn til å syte, men jeg er så innmari lei meg. Jeg føler at han kom inn i livtet mitt. Han kom når jeg minst ventet det. Jeg var ganske så ulykkelig når jeg traff han aller første gang, og så skulle det vise seg at dette skulle bli en mann som kunne lyse opp dagene mine såpass mye. 
Men så er vel vi mennesker skapt slik at vi alltid skal ha alt vi ikke har. Når partner er på plass, da skal vi plutselig ha barn, vi begynner å se etter en ny og bedre partner osv. Nå snakker jeg på vegne av folk generelt.

Jeg er faktisk ikke så sikker på om jeg gjør det. Det er så mye som ikke har skjedd i livet, som folk driver å garanterer deg hele oppveksten. Jeg har ei venninne på over 40 og hun er fremdeles på frustrert leting. 
Så nei, det er ikke slik at det skjer med alle. 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Nei, men da får det helle bare være.

Forstår at du er lei deg, er lei meg selv, men jeg har bestemt meg for at jeg skal bruke tid og energi på å komme meg over han, ut av "hekten"…. hvem er det som får en dame forelsket i seg bevisst bare for å leke med følelser? nei, det er bedre uten.

Sender gode tanker til deg!

Anonymkode: bcbea...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei, men da får det helle bare være.

Forstår at du er lei deg, er lei meg selv, men jeg har bestemt meg for at jeg skal bruke tid og energi på å komme meg over han, ut av "hekten"…. hvem er det som får en dame forelsket i seg bevisst bare for å leke med følelser? nei, det er bedre uten.

Sender gode tanker til deg!

Anonymkode: bcbea...18c

Takk til deg også!

Det er forskjell på din og "min" mann her. Du har funnet ut at han ikke er noe å satse på, det har ikke jeg.

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2018 den 0.11, AnonymBruker skrev:
 

Vel, jeg fant den store kjærligheten når jeg var nesten 40 år. For noen tar det ett halvt liv men det er verdt det. 

Anonymkode: 742b8...a3e

Godt å høre😁 Jeg er 37 år og har nesten gitt helt opp håpet om å treffe den store kjærligheten. 

Anonymkode: f7ef3...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Godt å høre😁 Jeg er 37 år og har nesten gitt helt opp håpet om å treffe den store kjærligheten. 

Anonymkode: f7ef3...933

men jeg vil oppleve det mens jeg er ung :( inntørkinga har begynt i deres alder. ikke for å være frekk, eg skal dit jeg også. og jeg ser ikke på 40 som gammelt...men dere er ikke unge heller. Mye som er kjedeligere når man er 40. man kan ikke oppføre seg som en ungdom lenger. jeg er redd jeg kan sitte der bitter fordi jeg ikke fikk utfoskret nok som ung. 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har heller ikke gratulert meg med dagen på 2 år. Vi har "kjent" hverandre i 3 og han gratulerte meg personlig den første gangen. 
men nå?? Jeg gratulerte han første året, andre året altså i fjor. personlig, selv om han ikke gratulerte meg. 
Tenkte at han kanskje bare ikke hadde sett det. Men han gratulerte meg ikke i år heller. Så jeg kommer ikke til å gratulere han i år. 
jeg hadde bursdag for et par dager siden.. .tenker ar dette kanskje er tegn i seg selv at han ikke bryr seg om meg?

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk til deg også!

Det er forskjell på din og "min" mann her. Du har funnet ut at han ikke er noe å satse på, det har ikke jeg.

Anonymkode: 8af5f...4c7

Jada, da får du bare gi det litt tid.

Anonymkode: bcbea...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte meg på Tinder i går, det rant det inn invitasjoner til utlandet, en ukes tid som elskerinne der, bare å kommer ! ;) , en date, og to direkte forespørsler om møtes for sex, alt på 20 min.

bare nevner det, tror de ærlige oppriktige er tatt av markedet.

Anonymkode: bcbea...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Registrerte meg på Tinder i går, det rant det inn invitasjoner til utlandet, en ukes tid som elskerinne der, bare å kommer ! ;) , en date, og to direkte forespørsler om møtes for sex, alt på 20 min.

bare nevner det, tror de ærlige oppriktige er tatt av markedet.

Anonymkode: bcbea...18c

Tinder høres kjedelig ut. Men de som henvedte seg til deg, virker jo ærlige, de spør rett ut om sex og da er det greit. Det er verre med de som skal lure deg, jobber for å "få deg" men så straffes du får å ha det sånn.

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/11/2018 at 11:33 PM, AnonymBruker said:
 

At det klaffer med den du vil ha? Denne jævla forelskelsen, som liksom skal være så fin...er ikke annet enn et helvete for meg. Jeg har alltid en grunn til å ikke gjøre noe med vedkommende. Jeg føler at personen er ond. For når menn vet de har deg, så utnytter de det bare... ikke at jeg har truffet så mange drittsekker, men jeg ser ting og jeg får forslag. Og jeg tenker at jeg er jo bare 27, så jeg er kanskje for ung til at det blir oss likevel. Og jeg er dritt lei av uttrykket "det er flere menn der ute" , men det klaffer jo ALDRI! Alle som faktisk er aktuelle er ikke fristende på noen måte. Med aktuelle mener jeg at de er i nærheten, men typisk nok ikke de jeg finner attraktive. Hvorfor er det alltid kjedelig? 
Når jeg var barn ble det snakket så fint om. Sånn "den dagen du har mann og barn" blabla. Men den dagen jeg faktisk forelsket meg har det ikke vært annet enn negativitet. 

Anonymkode: 8af5f...4c7

Enig! Jeg hater den tanken at hvis det ikke blir noe av den nåværende «daten», må jeg møte mange andre for å finne den rette. Liker ikke å ha mange kjærester! Jeg synes det er så spesielt å være sammen med en du prøvde mange ting med for første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Markk16 skrev:
 

Enig! Jeg hater den tanken at hvis det ikke blir noe av den nåværende «daten», må jeg møte mange andre for å finne den rette. Liker ikke å ha mange kjærester! Jeg synes det er så spesielt å være sammen med en du prøvde mange ting med for første gang. 

jeg vet ikke hvor mange du har hatt. Og alderen din.
Jeg slapper mindre av nå som jeg er en voksen dame, men fremdeles bare er uheldig.

Anonymkode: 8af5f...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2018 den 19.19, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har prøvd nettdating i det siste og tenkte akkurat det samme. Det er så mange menn der og de er så utrolig uattraktive. De prøver jo ikke engang! Jeg er ikke perfekt selv, men jeg legger ganske mye arbeid i å vedlikeholde utseendet mitt mtp vekt, trening, sminke, klær osv. Det irriterer meg at menn tror de skal få dette mens de selv lar seg forfalle til de grader. Jeg gir opp.

 

Anonymkode: b54fa...b7c

Enig! Synes mange er uattraktive og løfter ikke en finger engang... og de krever at dama er strøken fra topp til tå. Selv prøver jeg å ta vare på meg selv og får høre at jeg er veldig flott, men det har kommet fra tre stykker, der han ene er eksen min, de to andre interesserte i meg. At de mener jeg burde ha langt hår og gå kledd sånn og sånn, at jeg hadde vært finere 👹

Anonymkode: 2295d...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...