Gå til innhold
Tussi2018

Babydrømmen <3

Anbefalte innlegg

bondekone
1 time siden, Tussi2018 skrev:

Hei og takk for det :) Ja, det er veldig kjipt, Jeg er litt inne på tanken om å gå til en annen gynekolog i tillegg for å se om jeg får samme svaret der. Har jo bare vært hos denne gynekologen to ganger, så ingen sterke bånd 😅 Nei, han snakket ikke om noen andre medisiner jeg kunne prøve. var kun metformin som ble snakket om og så virket det som prøverør var neste steg. men det er jo en stund til isåfall.

Lykke til til deg også! Har du gått på Letrozol selv?

Ville iallefall prøvd flere medisiner før ivf! Takk, ja prøvde letrozol forrige periode. Men jeg har EL av meg selv, så ikke på samme grunnlaget. Men ble kluss i syklusen, så skal ikke fortsette. Så vi skal til første samtale for ivf til mandag. Har prøvd i litt over et år, finner ikke noe galt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tussi2018
På 8.12.2018 den 18.27, bondekone skrev:

Ville iallefall prøvd flere medisiner før ivf! Takk, ja prøvde letrozol forrige periode. Men jeg har EL av meg selv, så ikke på samme grunnlaget. Men ble kluss i syklusen, så skal ikke fortsette. Så vi skal til første samtale for ivf til mandag. Har prøvd i litt over et år, finner ikke noe galt...

Ja, det sa jeg også. Så håper det er andre ting jeg kan teste ut hvis ikke dette funker. Kjenner jeg ikke har troen på det 🙈 

Masse lykke til med oppstart med Ivf! Krysser fingrene for at det går veien for dere🤗

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her