Tussi2018 Skrevet 10. september 2019 Forfatter #421 Del Skrevet 10. september 2019 14 timer siden, Nysgjerrig1 skrev: Ja, det er godt å høre at det ikek har kommet noe blod! Da er du virkelig over den første milepælen, og alt virker å gå rette veien 😍 Jaa, det var rørende! Og utrolig nervepirrende å vente den tiden det tok før legen fant hjertelyden med doppler. Måtte faktisk lete i 1-2 (lange) minutter, da det enda er litt tidlig. Man hører mest sin egen hjertelyd, så man må lete etter bebi sin. (Begynner å lure på om alle de som kjøper Angel-doppler etc. er klar over at det er forskjell på egen og barnets hjertelyd!? 🙈). Uansett, følte virkelig alt og ingenting på de minuttene jeg ventet, men når jeg hørte den lynraske ''dunkdunkdunk'' lyden, ble jeg så glad! ❤️ Jeg har jo ikke tatt noen ultralyd, eller noe, før nå. Jeg er i uke 11 (ca 10+3) ☺️ TUL om en uke, så nå har jeg mer troen på å se noe 👶 Ja, måtte det bare holde seg slik! Livredd for å blø! Fikk skikkelig menssmerter i magen i går og da ble jeg så bekymret igjen 😔 heldigvis gav det seg etter en stund. Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig. Nå har det nesten ikke vært noe i en hel uke. Det er også en milepæl å komme over den tiden vi kom sist, det er enda en ukes tid til. Prøver å tenke gode tanker så lenge ❤ Det må ha vært helt fantastisk 😍 Blir spennende med ultralyd neste uke da! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig1 Skrevet 10. september 2019 #422 Del Skrevet 10. september 2019 9 timer siden, Tussi2018 skrev: Ja, måtte det bare holde seg slik! Livredd for å blø! Fikk skikkelig menssmerter i magen i går og da ble jeg så bekymret igjen 😔 heldigvis gav det seg etter en stund. Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig. Nå har det nesten ikke vært noe i en hel uke. Det er også en milepæl å komme over den tiden vi kom sist, det er enda en ukes tid til. Prøver å tenke gode tanker så lenge ❤ Det må ha vært helt fantastisk 😍 Blir spennende med ultralyd neste uke da! ❤ Forstår bekymringen din. Jeg opplevde nøyaktig det samme rundt/etter IKM-dagen. Smertene var så store at jeg våknet om natten og satt meg opp i sengen. Var helt svett! Men, det har gått bra! Jeg tror det er livmora som strekker seg. Ikke bekymre deg, så lenge det ikke kommer blod ❤️ Er helt sikker på du kommer over milepæl etter milepæl denne gangen. Og helt i mål 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 10. september 2019 Forfatter #423 Del Skrevet 10. september 2019 1 time siden, Nysgjerrig1 skrev: Forstår bekymringen din. Jeg opplevde nøyaktig det samme rundt/etter IKM-dagen. Smertene var så store at jeg våknet om natten og satt meg opp i sengen. Var helt svett! Men, det har gått bra! Jeg tror det er livmora som strekker seg. Ikke bekymre deg, så lenge det ikke kommer blod ❤️ Er helt sikker på du kommer over milepæl etter milepæl denne gangen. Og helt i mål 😁 Tusen takk, det føles godt å høre at du har hatt det på samme måte ❤ Var så vondt på et tidspunkt i går da vi skulle legge oss, at samboer ble bekymret. Men heldigvis gikk det ganske raskt over. Håper du har rett 😊🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 10. september 2019 Forfatter #424 Del Skrevet 10. september 2019 4+5 Herregud så øm og stiv jeg er i brystvortene😳😂 I går kveld hadde jeg skikkelig menssmerter i magen da jeg skulle legge meg. Veldig ubehagelig, men heldigvis varte det ikke så lenge. Ellers på jobb idag har jeg ikke kjent noen ting. Nå i ettermiddag har jeg den følelsen om å være støl nederst i magen og et og annet stikk innimellom. Jeg leser jo at alt dette er normalt, så jeg håper på det. Dagens tanker er at jeg har lyst til å bestille time hos fastlegen for å få bekreftet at hcg stiger. Har en kusine som nettopp hadde en alvorlig hendelse med graviditet utenfor livmoren og det vil jeg for alt i verden unngå! Har lest at hvis det er det så stiger ikke hcg med like mye som når det er en vanlig graviditet. Tenkte å høre med legen om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 12. september 2019 Forfatter #425 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Uke 6 , 5+0 😍🙏 Idag er jeg 5+0 og altså begynt på uke 6. Jeg merker litt endringer på kroppen så langt. Blant annet at jeg må oftere tisse, leste at det handlet om endringer i hormonene, hodepine enkelte dager (må passe på å få i meg nok væske), trøtt, andpusten av å gå opp relativt lette bakker, for fort sting/hold på en av sidene (veksler), stikk og mensmurringer om hverandre, men sjelden det er veldig sterkt. Føler meg også støl nederst i magen. Litt som om jeg har hatt latterkrampe 😂 det som er mest fremtredende er nok ømme brystvorter. Det er rett og slett vondt å ha på seg bh. I dag er jeg i tillegg veldig oppblåst med luft i magen 🙈 ser jo ut som jeg er langt på vei allerede slik magen er idag 😅 Det er over to uker til jeg skal til gyn for å se om alt er bra og jeg syns det er alt for lenge 😫😫 prøver å fylle tiden utenom jobb med noe frem til det, men samtidig vil jeg ikke treffe venner for ofte for jeg er redd for å bli avslørt😅 jeg har tenkt å fortelle det til de tidlig da, siden jeg har vært åpen om SA og prøvingen, men vil vente et par uker til først. Endret 14. september 2019 av Tussi2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. september 2019 Forfatter #426 Del Skrevet 15. september 2019 For en deilig start på søndagen 😍👏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. september 2019 Forfatter #427 Del Skrevet 15. september 2019 Ved graviditeten i mars begynte jeg å blø på denne dagen.. Så det er litt rart å tenke på idag. Tre dager tidligere hadde jeg fått 1-2 på digital, så det tyder jo på at produksjonen stoppet opp tidligere og at det tok tid før blødningen startet. Jeg tenker masse på hva det var som gjorde at det skjedde sist.. Uansett kjennes det godt å ha kommet til 3+ på testen idag (5+3). Nå er det bare dumt at jeg ikke kan teste mer slik som dette fremover. Og kanskje litt bra også 😅 Det er vel slik at hcg nivået jevner seg ut etter et visst antall uker så derfor skal man ikke drive å teste videre. Jeg skulle gjerne likt å få en bekreftelse til før jeg skal til gyn siden det enda er to uker og en dag til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 15. september 2019 #428 Del Skrevet 15. september 2019 Så deilig å få 3+ 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. september 2019 Forfatter #429 Del Skrevet 15. september 2019 1 time siden, Pingvin1 skrev: Så deilig å få 3+ 😍 Veldig deilig 😍 skikkelig milepæl når jeg aldri har kommet lengre enn 1-2 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sibirstjerne Skrevet 15. september 2019 #430 Del Skrevet 15. september 2019 For en fantastisk følelse! Det er så gøy å følge med i dagboken din😊. Gleder meg veldig til å lese om din første ultralyd😍. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 15. september 2019 Forfatter #431 Del Skrevet 15. september 2019 (endret) 17 minutter siden, Sibirstjerne skrev: For en fantastisk følelse! Det er så gøy å følge med i dagboken din😊. Gleder meg veldig til å lese om din første ultralyd😍. Åh tusen takk 😍 Det er litt gøyere å skrive dagbok når det går fremover her! 😅 er glad for hver dag jeg kommer meg gjennom uten å se noe tegn til blod 🙏 Så koselig at du gleder deg til det☺️ Det blir veldig spennende! Samboer skal være med. Har jo aldri hatt han med til gynekologtimer før så det blir veldig interessant 😅 Vi gleder oss veldig og teller nesten ned dagene nå 🙈 Hvordan går det med deg? Endret 15. september 2019 av Tussi2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 16. september 2019 #432 Del Skrevet 16. september 2019 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 16. september 2019 #433 Del Skrevet 16. september 2019 Dette er så koselig. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 16. september 2019 Forfatter #434 Del Skrevet 16. september 2019 1 minutt siden, Dovendyr1 skrev: Dette er så koselig. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! 🤞 Tusen takk for lykkeønskninger 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 16. september 2019 Forfatter #435 Del Skrevet 16. september 2019 Nå har jeg pause på jobb og sitter å kjenner over hvor utrolig støl jeg er i magen 😅 Det er litt godt, litt som om man har hatt en skikkelig god magetreningsøkt dagen før. Men det har jeg jo virkelig ikke 🙈 Jeg håper det er positivt 🤞 Idag er det akkurat to uker til timen hos gyn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 19. september 2019 Forfatter #436 Del Skrevet 19. september 2019 6+0 og uke 7! 🥳 Vi jubler for hver dag som går uten at det skjer noen blødning! Samtidig er jeg livredd for at gyn ikke skal finne liv på UL og at jeg har MA. Skulle egentlig ønske at jeg ikke visste at det var en mulighet. At alt kan føles normalt ut, men så har livet tatt slutt inni der. Veldig ekkelt å tenke på og jeg merker at det opptar mye av tiden jeg har til å tenke utenom jobb 🙈 Det som er positivt er at i går merket jeg at puppene har blitt hardere/fastere og faktisk ser litt større ut. Jeg har veldig små pupper fra før av, så det er gjerne derfor det er lettere å se 😅 brystvortene gjør ikke lengre like vondt. Siste uken har jeg vært konstant støl nederst i magen. På kveldene kommer det tidvis ganske kraftige mensmurringer som fremdeles ikke gir meg gode vibber. Jeg merker også at jeg er mer trøtt og sliten. Og litt småkvalm på morgenen før jeg får i meg mat. Men utenom alle bekymringene er det lite å klage over 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 20. september 2019 Forfatter #437 Del Skrevet 20. september 2019 Idag (og i natt) har jeg ganske kraftige menssmerter og er livredd for at dette ikke skal gå veien 😫 Jeg har ikke ømme brystvorter og puppene er heller ikke harde slik som de var tidligere i uken. Prøver å holde motet opp med at det er vel normalt at symptomene kommer å går så tidlig, men jeg blir litt bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sibirstjerne Skrevet 20. september 2019 #438 Del Skrevet 20. september 2019 2 timer siden, Tussi2018 skrev: Idag (og i natt) har jeg ganske kraftige menssmerter og er livredd for at dette ikke skal gå veien 😫 Jeg har ikke ømme brystvorter og puppene er heller ikke harde slik som de var tidligere i uken. Prøver å holde motet opp med at det er vel normalt at symptomene kommer å går så tidlig, men jeg blir litt bekymret. Jeg har også hatt kraftige menssmerter under denne graviditeten, men det har gått bra så langt😊. Pust med magen, ikke lenge til UL nå😊. Livmoren vokser som bare det nå, er nok bare det du kjenner😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 20. september 2019 Forfatter #439 Del Skrevet 20. september 2019 2 timer siden, Sibirstjerne skrev: Jeg har også hatt kraftige menssmerter under denne graviditeten, men det har gått bra så langt😊. Pust med magen, ikke lenge til UL nå😊. Livmoren vokser som bare det nå, er nok bare det du kjenner😊 Tusen takk for beroligende ord 😍 Håper du har rett! Det bare er rart at nesten alle symptomene forsvant 🤔 reagerer veldig på lukt da, og er trøtt og sliten, men ingenting utenom det. Ja heldigvis er det ikke lenge igjen! Etter helgen er det kun en uke 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 20. september 2019 #440 Del Skrevet 20. september 2019 Hei Tussi, har du tenkt på om du burde få fremskyndet tul når du er så bekymret? De kan vel se hjertelyd fra uke 6? Uansett så krysser jeg fingrene for deg! Ikke noe blod er jo et godt tegn😊 enig i al jeg skulke ønske jeg ikke visste om muligheten for en misser abortion, det er stressende å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå