AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 jeg gikk i klasse med ei (høyskole) som kom godt over ens med ALLE. Hun var veldig morsom og flink til å holde livet i gang, så slik sett likte jeg henne. Noen ganger ble hun bare irriterende fordi hun var ekstremt høylytt. Men saken var at fra første dag så var det vanskelig for meg å forholde meg til henne. Det var på en måte slik at alle ville kjenne henne. Meg hilste hun ikke til, hun inviterte meg aldri hjem til seg på vors, henvendte seg aldri til meg når vi var i samme rom. Jeg kom til henne fordi felles venner inviterte meg med. Når jeg hadde fest så fikk hun selvfølgelig komme til meg og. Men vi snakket nesten ikke sammen. Vi hadde klassereunion for noen år siden, og hun satt allerede blandt de andre da jeg kom, og jeg så at hun gjorde et blikk til noen ved siden av seg. En gang hun var full så ba hun meg også pelle meg ut. Er det noen som vet hvorfor slik skjer? vi kjente jo ikke hverandre fra før, så vi hadde ikke gjort hverandre noe. Jeg er mer sjenert, hun er utagerende. Anonymkode: 44a4a...0eb
kikkana Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Hvilket blikk gjorde hun til noen ved siden av seg? En ting er å være drittsekk i meget ung alder, men elendig oppførsel i voksen alder finnes det ingen god unnskyldning for. Hvorfor er meget vanskelig å si og det er for lite info her til å kunne forklare noe om denne høna sin oppførsel. Første som slår meg er at hun utnytter din usikkerhet, for å såre deg eller mindregjøre deg. Da for å fremme seg selv eller fodi hun liker at du blir såret. En egenskap blant folk som har total mangel på empati. Så kanskje hun bare er en av de monstrene som eksisterer her i verden, altså en psykopat? Det blir jo vill gjetting, men det høres ut som hun er karismatisk og har behov for å være nr 1?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå