Gå til innhold

Noen som jobber på burker king på heltid her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Tapas skrev:
 

Lavt. Starter på 110 har jeg hørt. Maccern er mye bedre betalt da det er tariffavtale 

Du vet åpenbart ikke hva du snakker om, Tapas. Burger King kjører lønn i henhold til tariff.

Anonymkode: f995d...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du vet åpenbart ikke hva du snakker om, Tapas. Burger King kjører lønn i henhold til tariff.

Anonymkode: f995d...b96

Mange av de gjør ikke det. Søsteren min jobber der. I know stuff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Tapas skrev:
 

Mange av de gjør ikke det. Søsteren min jobber der. I know stuff

Fra nyttår ble det innført allmengjøring, dvs minimumslønn i hotell og restaurantbransjen. Jeg jobber også på Burger King, og vet at det er totalt uakseptabelt for Burger King Norge å ikke følge disse retningslinjene. Dersom søsteren din er over 18 år og har jobbet i mer en 4 måneder, skal hun ha høyere lønn en du beskriver. Om hun er under 18 år stemmer det bedre. Kan jeg spørre hvilken avdeling søsteren din jobber på?

Anonymkode: f995d...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Elán skrev:
 

Noen jeg kjenner søkte nylig jobb på BK og lønnen var på 110-120 kr/timen. Det 

Nylig? I år? Hvilken alder har vedkommende som søkte? Hvilken avdeling søkte vedkommende på?

Anonymkode: f995d...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nylig? I år? Hvilken alder har vedkommende som søkte? Hvilken avdeling søkte vedkommende på?

Anonymkode: f995d...b96

Nylig og nylig. Tenkte det var i år, men det var i fjor. Vedkommende var 27 år. Husker ikke hvilken avdeling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber også på Burger King, og vet at det er totalt uakseptabelt for Burger King Norge å ikke følge disse retningslinjene.

...

Anonymkode: a0ad0...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burger King i Norge er eid av Umoe Restaurants, som også eier Peppes, Fridays og en del andre kjente spisesteder. Det ville forundret meg veldig om et såpass stort selskap ikke hadde tariffavtale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte jobb der sommeren 2017, dem sa at timelønnen var 110kr. Selv om jeg hadde 5års erfaring fra mcdonald s. Takket nei. Er jo å utnytte folk. På mcdonald s hadde vi 165kr

Anonymkode: e455e...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...