Gå til innhold

Jeg har 44 timer fritid i uka - hvor mye har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg trekker fra søvn og jobb har jeg 72 timer.

Anonymkode: fc18a...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Når jeg trekker fra søvn og jobb har jeg 72 timer.

Anonymkode: fc18a...d15

Minus husarbeid og pendling havner jeg på ca 56 timer.

Anonymkode: fc18a...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ender på 45 timer i uka, men det er nok litt for mye, gjør kanskje mer husarbeid/plikter enn jeg tror...slik at timetall for fritid er lavere. Spise middag osv gjør jeg i denne fritida da.

Anonymkode: 1eda3...51b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24*7= 168, jobb 37,5 = 130,5 normalt til fordeling.. men siden jeg jobber 40+ hver uke blir det for min del ca 128 til fordeling, så kommer 7 timers søvn hver natt og jeg har 79 timer, huarbeid av alle sorter ca 2 timer hver dag (da tar jeg med handling, klesvask, matpakke, middag osv) og jeg har igjen 65 timer.

Jeg prioriterer trening, en time hver dag er min til dette og jeg velger variert turer, organisert osv og ser nede i 58 timer.

Pendling skal trekkes fra og gir meg 44 timer før barnas fritidsaktiviteter og jobb i vårt firma (ekstra siden jeg er i full jobb utenfor) med regnskap osv så sitter jeg vel igjen med 15 timer i uka som brukes til ulike verv, venner, kanskje en kino i ny og ne med familien / ungene..

Det føles som om det går "i ett" og når jeg setter opp det jeg mener jeg vet jeg gjør hver uke ser jeg jo at det gjør det også.

Ikke mye tid til overs og jeg trives med det..

Anonymkode: 3b7a7...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fulltidsstudent i 100% praksis, jobber 35% ved siden av og regner ca 2 timer studietid hjemme hver dag.

24 t i døgnet - 9 timer praksis/jobb (hver dag) - 2 timer studielesing hver dag = 13 timer. 

I disse resterende 13 timene skal jeg sove (8t), lage mat og spise (2t til sammen) = 3 timer/dag

3 timer/dag x7 dager = 21timer i uka fritid

 

 

Anonymkode: edd9f...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 43 timer fritid i uka. 14 timer på lørdag og søndag. 3 timer de andre dagene (fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg bør legge meg). Da har jeg trukket ut jobb, pendling og soving samt tiden fra jeg står opp på hverdager til jeg er ute av huset. 

Anonymkode: 996cb...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...