Gå til innhold

Hans-Petter Nygård-Hansen


Miss.Wildfox

Anbefalte innlegg

Hvordan har en så useriøs fyr blitt såkalt some ekspert? Har sett han på TV2 flere ganger. Kjenner han noen der?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han føler vel for at noen andre skal moderere han i kommentarfeltene siden han ikke klarer det selv? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite troverdig kar som er mer opptatt av seg selv og fremme HP enn noe annet. Mistet all tiltro til han som såkalt ekspert. Hva har han skapt digitalt utover å fremme seg selv? Ingenting, slik jeg ser. En del følgere ja men det er ikke vanskelig når en jobber med annonser etc som han gjør. 

Hele bransjen ler av han og synes han er bare mye. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rosenrød skrev:
 

Noen som vet om Aftenposten har fått oversendt bilder angående hans oppførsel i diverse kommentarfelt?

Hvorfor skulle hans kommentarer være av interesse for dem? Den skjønte jeg ikke helt. De lager ikke sak basert på noens kommentarer i et kommentarfelt......det er lovlig og ikke noe som vil interessere dem slik jeg ser det. Hvorfor tror du det ville være av interesse?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at siden de bruker ham som ekspert, slik som andre har nevnt tidligere, så ville det kanskje vært av interesse å se hvordan han selv oppfører seg i diverse sosiale medier.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 har skrevet sak på ønsket om å stenge kommentarfeltene - Hans Petter Nygård Hansen vs debattredaktør Hans Petter Sjøli i VG. Sistnevnte er ikke helt enig med førstnevnte.

 

Sitat

Debattredaktør i VG Hans Petter Sjøli jobber daglig med å observere og å moderere kommentarfeltene. Han mener kommentarfeltene er en viktig del av demokratiet.  VGs utgangspunkt er at kommentarfeltene er en fin måte for leserne å delta i debattene og å kunne kommentere sakene VG publiserer.


https://www.tv2.no/nyheter/10187756/

Endret av inox
fikse sitatboks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på HPNH sitt siste blogginnlegg, som han fremmer i facebookgruppen "stort og smått i sosiale medier i Norge" der han går gjennom idrettsstjerners manglende merking av reklame i sosiale medier, og bruker samme metode, med skjemdump, som BOTB. Det synes jeg er i overkant hyklerisk, når han har satt BOTB på svarteliste for å gjøre akkurat det samme. 

Edit: jeg mener selvfølgelig at idrettsfolk også må følge retningslinjer for annonsering og reklamering, men synes det er problematisk at han tar tak i det på denne måten, når han har vært kritisk til metoden tidligere. 

Endret av Andrea89
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrea89 skrev:
 

Jeg reagerer på HPNH sitt siste blogginnlegg, som han fremmer i facebookgruppen "stort og smått i sosiale medier i Norge" der han går gjennom idrettsstjerners manglende merking av reklame i sosiale medier, og bruker samme metode, med skjemdump, som BOTB. Det synes jeg er i overkant hyklerisk, når han har satt BOTB på svarteliste for å gjøre akkurat det samme. 

Edit: jeg mener selvfølgelig at idrettsfolk også må følge retningslinjer for annonsering og reklamering, men synes det er problematisk at han tar tak i det på denne måten, når han har vært kritisk til metoden tidligere. 

Det hjelper svært lite at han legger inn kommentaren «PS Dette er ikke ment som egenreklame». Han driver aktiv og umerket markedsføring av egen blogg i FB-gruppa, samtidig som han kritiserer andre for å gjøre det samme. At han ikke direkte tjener penger på bloggen (gjør han det?), spiller ingen rolle, for i denne verdenen er det antall klikk som bygger opp om ekspert-rollen han har ikledd seg. 

Hvorfor seriøse medier benytter seg av ham er uforståelig. Hvilken ekspertise innehar han egentlig? Jeg kan ikke se at uttalelsene fra den kanten har særlig substans. Ikke mer enn hva folk flest kan hoste opp, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hummingbird2 skrev:
 

Den mannen må tas med en stor klype salt. 

Det må dreie seg om mye salt etterhvert. Han blir referert og invitert - som ekspert - titt og ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Berga skrev:
 

Det må dreie seg om mye salt etterhvert. Han blir referert og invitert - som ekspert - titt og ofte. 

Sånn er det vel i et ekkkokammer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nicecar
1 time siden, Berga skrev:
 

Det må dreie seg om mye salt etterhvert. Han blir referert og invitert - som ekspert - titt og ofte. 

Hvordan i all verden har han klart å bli titulert «ekspert»? Han har null peiling på hva han prater om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Han VAR en gang ekspert på sosiale medier. Me han har ikke hengt med i timen de siste årene. 

 

Bloggen er bare en måte å markedsføre seg, han skriver selv i en av kommentarene at innlegget går direkte ut til 4000 abonnenter, med blant annet journalister på lista. Han er tross alt utdannet innen markedsføring, så han er nok en jækel til å selge. ;)  Han har/har hatt podcast, blogg, foreleser, konsult og hva det nå er han ikke driver med.

 

Interessant at han bruker samme teknikk og metode som BLOTB brukte og som han selv mente kvalifiserte for hans egen personlige svarteliste. (hej VVP!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, tranedatter skrev:
 

Han VAR en gang ekspert på sosiale medier. Me han har ikke hengt med i timen de siste årene. 

 

Bloggen er bare en måte å markedsføre seg, han skriver selv i en av kommentarene at innlegget går direkte ut til 4000 abonnenter, med blant annet journalister på lista. Han er tross alt utdannet innen markedsføring, så han er nok en jækel til å selge. ;)  Han har/har hatt podcast, blogg, foreleser, konsult og hva det nå er han ikke driver med.

 

Interessant at han bruker samme teknikk og metode som BLOTB brukte og som han selv mente kvalifiserte for hans egen personlige svarteliste. (hej VVP!)

👍👑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...