Gå til innhold

Sexy(?) undertøy for menn - finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har forståelse for at kvinner og menn i stor grad tenner forskjellig, og at menn ofte er visuelle enn mange kvinner er. Likevel ønsker jeg å gjøre et forsøk.

Det hender at min frue overrasker med noe sexy undertøy, enten det er et flott sett med bh og truse, eller en sexy nattkjole. Jeg må innrømme at min skuff med boxershortser inneholder en del slitt, og ingenting "spennende" i så måte.

Jeg har ingen tro på noen mirakelkur, men å kunne overraske med noe nytt som fruen kan sette pris på, hadde vært fornøyelig.

Jeg er en mann i øvre halvdel av 30-årene. Ikke synlig muskuløs, men heller ikke med høy fettprosent. Er det noen som har noen tips/forslag til noe som de selv kan like å se? Helst i retning av truser/boxershortser, men kan være tilbøyelig til å vurdere annet om det kan gi en effekt.

Anonymkode: 4a455...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:
Jeg må innrømme at min skuff med boxershortser inneholder en del slitt, og ingenting "spennende" i så måte.

Kast de slitte boxershortsene og kjøp nye. Det må være den enkleste måten å få mer sexy undertøy på. 

Anonymkode: 8315d...316

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kast de slitte boxershortsene og kjøp nye. Det må være den enkleste måten å få mer sexy undertøy på. 

Hehe. Tusen takk for et åpenbart svar. Jeg kan nok være av typen som tenker "om det ikke er hullete, fungerer det fint i det daglige, og derfor er det unødvendig å kaste det". Jeg skal revurdere. :)

• Liker 1
Skrevet

Det mest sexy på en mann er nye, freshe boxere som sitter godt! Skal ikke mye til🙈

• Liker 5
Skrevet

Stramme hvite boxere og ikke de løse silkeboxerne grøss

Anonymkode: b3229...d11

Skrevet

Comfyballs liker kona mi veldig godt på meg ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, styrmannen skrev:

Jeg har vurdert Comfyballs, men: "I'm a grower, not a shower". Frykter at utstyret skal virke mindre, siden det sannsynligvis ikke fyller noe der. Eller - hva tror du om det?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vurdert Comfyballs, men: "I'm a grower, not a shower". Frykter at utstyret skal virke mindre, siden det sannsynligvis ikke fyller noe der. Eller - hva tror du om det?

Sitter ganske så stramt og skal ikke skryte på meg stort utstyr. Men en ser fint at det er der og kona mi syns det ser bra ut 😁

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, styrmannen skrev:

De har jeg ikke hørt om før, men etter litt googling og video reviews blir det disse som julegave til mannen og meg selv i år! :)

• Liker 1
Skrevet

Altså for meg selv å beundre han i, ikke bruke  😛

Skrevet

God ide! Må si jeg ønsker meg disse i julegave selv. Håper kona mi leser denne tråden. 🙂

Skrevet

Ny boxershorts som sitter ordentlig på i svart, grått eller hvitt er fint. Eventuelt har en skreddersydd dress enda større virkning visuelt enn en boxershorts for meg, men det er jo ikke undertøy. Noen liker jo også kostymer, så er kanskje der flere menn kan "briljere med noe nytt".

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Moonwalker skrev:

Ny boxershorts som sitter ordentlig på i svart, grått eller hvitt er fint. Eventuelt har en skreddersydd dress enda større virkning visuelt enn en boxershorts for meg, men det er jo ikke undertøy. Noen liker jo også kostymer, så er kanskje der flere menn kan "briljere med noe nytt".

Takk for innspill! Det måtte ikke være kun boxershorts, så jeg setter pris på at du svarer.

En skreddersydd dress, ja... Det kunne jeg jo ha trengt uansett, da de forrige sitter litt dårlig om dagene.

Hva tenker du med kostymer? Noen forslag til hva du hadde likt?

Skrevet

En god del damer tenner på uniform. Her er det bare å bruke fantasien. En legefrakk er det enkleste å få tak i. Eller en stram politiuniform, det kan selv jeg skjønne kan være sexy for en dame.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for innspill! Det måtte ikke være kun boxershorts, så jeg setter pris på at du svarer.

En skreddersydd dress, ja... Det kunne jeg jo ha trengt uansett, da de forrige sitter litt dårlig om dagene.

Hva tenker du med kostymer? Noen forslag til hva du hadde likt?

Nå er ikke jeg den beste å svare på kostymer da det ikke er noe jeg er særlig opptatt av, men uniform av ulike slag er jo de klassiske. Noen kikk på erotiske butikker sitt utvalg for menn kan sikkert gi deg noe fin inspirasjon. Kanskje greit å vite litt om dette er noe kjæresten din kan like også før du kjøper, men med snakk om fantasier osv bør jo dere komme innpå slikt.

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Skreddersydd dress kan fort bli dyrt. Et billigere tips kan være å bare prøve mange dresser og sjekke hvilke som har god passform for deg. 

Skrevet

Nye boxere funker, av det tighte slaget ikke løse, og ikke hvite, hvite boxere er så turn off. Nå kan det jo være kona di liker hvite altså😊

Anonymkode: 09c11...7fd

• Liker 2
Skrevet

Nå som julen nærmer seg så...

61VfiTJyd5L._UX342_.jpg

Anonymkode: ece41...7ae

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, styrmannen skrev:

Sitter ganske så stramt og skal ikke skryte på meg stort utstyr. Men en ser fint at det er der og kona mi syns det ser bra ut 😁

Hvordan er størrelsene på de? De er jo ganske dyre så dumt å kjøpe feil størrelse. I Tv2 sin test sa to av de tre testerne at den skle litt opp i rumpa og det er jo uncomfy! Produsent(?) mente at da var størrelsen for liten. Bør man gå en størrelse opp? Typen er normalbygd og normal slank, ikke særlig brede hofter men heller ikke spinkel.  Han bruker xl og l i boxer (hadde selv tippet medium for lurer på hvordan størrelse andre menn bruker da for det finnes mange nivåer av større kroppsstørrelse enn han!) Hvordan er din erfaringmed størrelsen og fit'en med comfyballs boxerne? :)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er størrelsene på de? De er jo ganske dyre så dumt å kjøpe feil størrelse. I Tv2 sin test sa to av de tre testerne at den skle litt opp i rumpa og det er jo uncomfy! Produsent(?) mente at da var størrelsen for liten. Bør man gå en størrelse opp? Typen er normalbygd og normal slank, ikke særlig brede hofter men heller ikke spinkel.  Han bruker xl og l i boxer (hadde selv tippet medium for lurer på hvordan størrelse andre menn bruker da for det finnes mange nivåer av større kroppsstørrelse enn han!) Hvordan er din erfaringmed størrelsen og fit'en med comfyballs boxerne? :)

Har kjøpt akkurat samme størrelse som om jeg har kjøpt på Dressmann f.eks. Bruker stort sett XL og de har sittet  som et skudd når jeg har bestilt samme sted i comfyballs. Noen av modellene kan du også få i 2 lengder og anbefaler da, at du går for den korte varianten. Det er ihvertfall den kona syns ser finest ut på meg. 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...