Gå til innhold

Ting du hatet før, men digger nå


FrankDrebin

Anbefalte innlegg

Laks 😊 Tror ikke jeg spiste det noe særlig før jeg var ca. 20 år gammel. Da begynte jeg å steke det i panne med krydder på og ha godt tilbehør til. Etter hvert begynte jeg å like det mer og mer. Nå elsker jeg laks! Stekt, ovnsbakt, sashimi osv. 

Endret av leonie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, leonie skrev:
 

Laks 😊 Tror ikke jeg spiste det noe særlig før jeg var ca. 20 år gammel. Da begynte jeg å steke det i panne med krydder på og ha godt tilbehør til. Etter hvert begynte jeg å like det mer og mer. Nå elsker jeg laks! Stekt, ovnsbakt, sashimi osv. 

Pussig, med meg er det omvendt. Jeg elsket laks før, eneste fisken jeg likte. Jeg hater det ikke nå, men jeg har fått det grundig opp i halsen. :P Unntaket er røkelaks da, det er fortsatt nam. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven

Brie

Fetaost 

Cottage cheese

Tunge rødviner 

Mørk sjokolade 

Nøtter 

Veldig grovt brød

Fisk

Fiskeboller kunne jeg ikke fordra. Digger det ikke i voksen alder, men kan fint spise det

Brokkoli (men digger den kun smørstekt)

Saftig kylling. Likte kun tørr kylling som barn 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chevre syntes jeg var altfor skarpt tidligere, men lærte meg å like det for noen år siden. Veldig godt med noe søtt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatet bacon, rå løk, sopp, ost da jeg var barn.

Ting jeg fremdeles ikke spiser/drikker: oliven, all alkohol, banan, tunfisk i boks, avokado, kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daraya skrev:
 

Hatet bacon, rå løk, sopp, ost da jeg var barn.

Ting jeg fremdeles ikke spiser/drikker: oliven, all alkohol, banan, tunfisk i boks, avokado, kaffe!

Der er vi helt på linje, tunfisk er kattemat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe

Tomater (likte bare tomatsaus som barn, nå elsker jeg tomater, spesielt cherrytomater) 

Oliven

Brie

Fetaost

Mørk sjokolade

Makrell i tomat

Yoghurt 

Røkelaks 

Sopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyttebærsyltetøy

Oliven

Øl, whiskey

Avokado, mango

Ganske nylig begynt å venne meg til brunost. 

Egentlig ganske mye jeg ikke likte som barn, men jeg mener at så lenge man smaker på noe ofte nok så begynner man å like det. Funker på det meste, men sliter litt med torsk, engelsk konfekt, fårikål og fiskeboller i kvit saus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven her også. 

Kaffe

Rødvin

Ellers så syntes jeg fisk og spesielt torsk var kjedelig, men er veldig glad i det nå. Kan også ha noe med å gjøre at jeg tilbereder det anderledes og med mer variasjon enn min mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...