Gå til innhold

Menn, hvilke pupper synes dere er finest av disse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De øverste helt klart. Takler ikke silikonpupper og operasjonsarr. Da vil du bare ødelegge de fine puppene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, bopera skrev:
 

Syns det er trist at folk snakker om opererte bryst som usexy, eller at noen tenker "psykisk ustabil, uten selvtilitt, mindreverdighetskomplekser og et dårlig forbilde for fremtidige barn". 

Man vet aldri grunnen til at noen har operert brystene, det kan være alt fra ryggproblemer til kreft, og på toppen av det hele må de leve med stigmaet rundt opererte bryst. 

Da sier man jo det da. Er jo noe helt annet om det er en faktisk grunn bak det - samme med fyll i lepper ol; om man hadde deformede lepper pga en ulykke fra før så er jo det en helt annen sak enn om man gjør det fordi man er ustabil/utseendefiksert/mindre smart. Men førsteinntrykket er jo det samme, man styrer unna "fake", da det som regel er pga estetikk - og det er ikke noe man ønsker å deale med. 

Anonymkode: f8303...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg visste hvordan jeg skanner og får lagt inn bilde her, skulle dere fått se hvordan kroppen min så ut før jeg tok brystløft og mageplastikk. Jeg hadde to lange, skjemmende arr skrått over magen. En sykepleier på klinikken utbrøt spontant da hun fikk se førbildene: "Stakkar, du ser jo helt skamfert ut." For meg ble det et nytt liv.

Anonymkode: 4814f...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Hvis jeg visste hvordan jeg skanner og får lagt inn bilde her, skulle dere fått se hvordan kroppen min så ut før jeg tok brystløft og mageplastikk. Jeg hadde to lange, skjemmende arr skrått over magen. En sykepleier på klinikken utbrøt spontant da hun fikk se førbildene: "Stakkar, du ser jo helt skamfert ut." For meg ble det et nytt liv.

Anonymkode: 4814f...0d1

Jeg har ikke lagt inn silikon.

Anonymkode: 4814f...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2018 den 16.40, AnonymBruker skrev:
 

Ikke hør på de i tråden som skriver det er stygt med brystvorter som er lenger opp, tipper du ser kjempedeilig ut 😍

Anonymkode: aa2a2...1db

Jeg opererte mine kun for min egen del. Turte ikke vise meg naken for mannen, eller vise dem frem i garderober osv. Jeg pleide å gjemme meg bort. 4 år med amming til sammen hadde gjort sitt. Nå er er veldig fornøyd. Gubben skryter av hvor deilige puppene mine er😋 Men det viktigste for meg er at jeg selv er fornøyd-til tross for stygge arr.... Selvbildet mitt har steget betraktelig...

Anonymkode: dee9d...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/11/2018 at 2:26 AM, AnonymBruker said:
 

Helt sikker? Har ganske like sånne hengepupper som på det første bildet, og jeg lurer på om jeg burde operere de..

Anonymkode: f1dea...0c3

Jeg har tatt brystreduksjon (med løft) og det er det beste jeg noensinne har gjort. De så ut som det nederste bildet i starten, men etterhvert blir de mer og mer naturlige. Det tar flere år før man ser endelig resultat. Arrene mine har blitt helt bleke og synes nesten ikke, men verdt å nevne at noen danner arr annerledes enn andre. 

Ikke bare slipper jeg forferdelige ryggproblemer, men jeg kan ligge toppløs på stranda uten å bekymre meg for at puppene forsvinner i armhulene. Jeg kan gå uten BH uten at det gjør vondt eller ser dumt ut,  jeg kan kjøpe BH hvor som helst, puppene faller ikke ut når jeg beveger meg og jeg trenger ikke bruke 2 sports BHer! 

Ikke bry deg om pirkete og stygge kommentarer om fasong og arr, pupper er pupper. Men livet er jævlig mye lettere når de er mindre og fastere. 

Anonymkode: 9adff...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Da sier man jo det da. Er jo noe helt annet om det er en faktisk grunn bak det - samme med fyll i lepper ol; om man hadde deformede lepper pga en ulykke fra før så er jo det en helt annen sak enn om man gjør det fordi man er ustabil/utseendefiksert/mindre smart. Men førsteinntrykket er jo det samme, man styrer unna "fake", da det som regel er pga estetikk - og det er ikke noe man ønsker å deale med. 

Anonymkode: f8303...7e6

Så ikke bare mistet venninnen min det ene brystet i kampen mot kreft, men nå skal hun måtte forsvare valget om å få et nytt bryst via operasjon, med å forklare samtlige om at dette var kun pga. sykdom, slik at de skal slippe å måtte se på det de ellers ville karakterisert som et usexy bryst på en ustabil, forfengelig kvinne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 13.10.2018 den 3.59, AnonymBruker skrev:

Øverste er diggest!

Hadde jeg sett de nederste hadde jeg tenk "psykisk ustabil, uten selvtilitt, mindreverdighetskomplekser og et dårlig forbilde for fremtidige barn". + de øverste ser mye mykere ut å gnikke, kose og suge på :alice:Og arr etter kosmetiske inngrep ødelegger jo hele greia itillegg, vil aldri se ut som fine pupper. Naturlig vil alltid være best på ei dame, både fysisk og psykisk

Anonymkode: f8303...7e6

Det går faktisk ann å operere seg frivillig uten at det ligger en hel masse psykiske problemer i bakgrunnen av det😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist å se at en kvinne med så flotte bryter og kropp tyr til inngrep fordi hun har dårlig selvbilde. Selvfølgelig vil mannen din digge den nye deg, men han digget deg nok også Før inngrepet.  Trist trist trist. 

Anonymkode: 7cf7a...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de første var fine. Hadde aldri operert om jeg hadde slike. Men jeg hadde en "halv" pupp og en som var 2 cuper større enn den andre. Sykt glad jeg opererte, selv om de fortsatt ikke er perfekte.

Anonymkode: c056e...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 11.10.2018 den 1.22, AnonymBruker skrev:

32811929_977323999099605_5725872432762322944_n.jpg32212336_225513068033549_6821775510620602368_n.jpg

Alle fem ser facinerende ut 

 

Anonymkode: f1dea...0c3

 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...