Gå til innhold

Menn, hvilke pupper synes dere er finest av disse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann i 30-åra her.

De øverste er, med sin naturlighet og perfekte uperfeksjon, de absolutt mest pirrende, spennende, interessante og flotte.

Så lenge det ikke finnes medisinske grunner til å endre noe, ville jeg aldri ha støttet en endring fra de øverste til de nederste.

Anonymkode: 9227f...f36

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal menn synes noe som helst om brystene våre?

Anonymkode: 6c2fd...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
6 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Hvorfor skal menn synes noe som helst om brystene våre?

Anonymkode: 6c2fd...071

Nei, for kvinner har aaaaldri noen formening  om preferanser for mannekroppen, for kvinnen er et så skinnhellig vesen med perfekt, politisk korrekt tankesett og kan aldri tenke seg at seksuelle preferanser faktisk er en urgammel biologisk funksjon som er en naturlig del av å sikre forplantningsviljen i menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste. Hun så myk og deilig ut! 😍 Hilsen bifil kvinne som elsker harde menn og myke damer. 

Anonymkode: dbc9b...a38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverste er mer behagelige å se på. Det stemmer på en måte bare bedre med resten av kroppen. Det er et eller annet «off» med fasongen på de nederste. Som et bilde som på en litt irriterende måte henger littegrann feil på en vegg. 

Jeg er ikke kategorisk imot brystoperasjoner, det finnes eksempler på gode resultater, men her er det ingen som helst grunn til å gjøre noe. Enig med brystvortekommentaren over her. De nederste ser ut til å være unaturlig høyt plassert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor skal menn synes noe som helst om brystene våre?

Anonymkode: 6c2fd...071

Akkurat sånn tenker menn om seg selv også. De som har stilker som ben, kulemage og kraftig hårvekst på ryggen. Hvorfor skal kvinner bry seg om det? Reproduksjonsorganene fungerer jo. Fysisk tiltrekning eksisterer jo ikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Horten Market skrev:
 

Dessverre må jeg ærlig si at det er noe helt galt med puppene på begge bilder. Det er en rød ring med strek over på niplene som definitivt ikke skal være der.

Ellers, jenter, det er sjelden en operasjon kan måle seg mot det naturlige. Om det er en operert nese eller pupper, så tiltrekker de seg oppmerksomhet fordi noe ikke stemmer med helheten. Operer deg om det har en god medisinsk begrunnelse, ellers jobb heller med psyken. Det høres ut som en floskel, men jeg er temmelig sikker på at du hadde kommet langt bedre ut om du hadde brukt det samme beløpet på psykolog.

Jeg er enig i alt du skriver, og kom til å tenke på Michael Jackson som var  ett skrekkeksempel på  plastiske operasjoner . Først skulle han vel bare gjøre noe småtteri, kanskje med nesa, og så ble det mer og mer.

Dama på bildet i startinnlegget bør saksøke kirurgen.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil de øverste. Alt har mer "riktig" proporsjoner.

Skjønner ikke helt kroppshysteriet og skjønnhetsidealet. Gi meg ei dame som er trygg i egen kropp, som er komfortabel med eget speilbilde. Da kan hun ha for mye, eller for lite av hva som helst. Selvtillit er mer sexy enn arr.

Endret av Hillbill
Skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nederste.  Men uansett så passer begge til hver sin fasong.  M 35

Anonymkode: 06e74...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Påkrevd said:
 

De øverste er mer behagelige å se på. Det stemmer på en måte bare bedre med resten av kroppen. Det er et eller annet «off» med fasongen på de nederste. Som et bilde som på en litt irriterende måte henger littegrann feil på en vegg. 

Jeg er ikke kategorisk imot brystoperasjoner, det finnes eksempler på gode resultater, men her er det ingen som helst grunn til å gjøre noe. Enig med brystvortekommentaren over her. De nederste ser ut til å være unaturlig høyt plassert. 

Eksen min har brystvorter som hun nederste fra naturens side, og hun var skamdigg. Skjønner ikke hvorfor alle her syns at brystvorter på bunnen av titsa er finere enn spretne pupper. 

Anonymkode: aa2a2...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene før operasjonen var mye finere. Direkte deilige var dem. 

Anonymkode: 2a778...404

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen, øverste har for store nippler og nederste er nipplene malplassert i forhold til korrekt anatomi.

Anonymkode: 582e7...846

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jerry Lee skrev:
 

Forstår ikke hvorfor damen på bildene mente hun hadde behov for brystløft!

Rundlurt av useriøse brystløftselgere, og rare idéer når hun ser seg selv i speilet. Mange synes at andre er finere enn dem selv, og ønsker følgelig å bli annerledes, uten at det egentlig er noe feil med dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...