Gå til innhold

Menn, hvilke pupper synes dere er finest av disse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De øverste som man ikke ser operasjons arr på, deilige 😋

Anonymkode: 5d60d...1e7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

De øverste som man ikke ser operasjons arr på, deilige 😋

Anonymkode: 5d60d...1e7

Helt sikker? Har ganske like sånne hengepupper som på det første bildet, og jeg lurer på om jeg burde operere de..

Anonymkode: f1dea...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De nederste sier meg ikke bare noe om hvordan hun ser på seg selv, men også noe om hvilke krav hun stiller til verden. Er noe uperfekt ved meg så vil det være dumpegrunn for henne. Så nei takk. Jeg liker de øverste best. Men det er ikke bare det. Det er også det at... nå er de ganske symmetriske og "perfekte", men generelt så synes jeg uperfekthet i seg selv er vakkert. Det er fint med en føflekk som bryter symmetrien. Men areolaer som ikke er perfekt runde. Med en kropp som... ja, ser ut som en kropp.

Anonymkode: 8cd49...9fb

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

De nederste sier meg ikke bare noe om hvordan hun ser på seg selv, men også noe om hvilke krav hun stiller til verden. Er noe uperfekt ved meg så vil det være dumpegrunn for henne. Så nei takk. Jeg liker de øverste best. Men det er ikke bare det. Det er også det at... nå er de ganske symmetriske og "perfekte", men generelt så synes jeg uperfekthet i seg selv er vakkert. Det er fint med en føflekk som bryter symmetrien. Men areolaer som ikke er perfekt runde. Med en kropp som... ja, ser ut som en kropp.

Anonymkode: 8cd49...9fb

Takk, det var et veldig fint svar 😘

Anonymkode: f1dea...0c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bildene tatt rett før og  rett etter operasjon, ettersom hun har de medisinske tingene festet på armen? Det ser ut til at hun har fått utført fettsuging av mage m.m. også. Hun var absolutt vakrest før operasjonen.

Anonymkode: b19ef...41a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal kropper endres gjennom operasjoner? :(  Stopp verden, jeg vil av!

Anonymkode: b19ef...41a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en utrolig rar form på de nederste. Ser veldig unaturlig ut. 

Anonymkode: 55672...9b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg det! Brystvortene på det nederste bildet er jo alt for langt opp. De er øverst på puppen jo! Derfor ser det veeldig rart ut. 

Anonymkode: 55672...9b9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverst, fordi kroppen så mer "logisk" ut der. Merkelig å ha så stram mage og struttende pupper som egentlig har fyllmasse som hengepupper. Hele greien passet mye bedre sammen på det øverste, man ser liksom at noe ikke stemmer.

Anonymkode: 38d03...d23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jeg aldri har sett en kvinne som (uten å ha foretatt operative inngrep) er så mager rundt magen og samtidig har så fyldige bryst med en slik fasong (som det nederste bildet. Unaturlig ser det ut.

Anonymkode: b19ef...41a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er noe med proporsjonene på det nederste bildet som gjør at det ikke ser naturlig ut, i tillegg til at brystene ser veldig unaturlige ut sammen med resten av kroppen. INGEN som går ned i vekt på en naturlig måte, blir helt skrapet for fett rundt magen og samtidig beholder fettprosenten som de har på armene, skuldrene, ovenfor brystet, og på resten av kroppen.

Anonymkode: b19ef...41a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre må jeg ærlig si at det er noe helt galt med puppene på begge bilder. Det er en rød ring med strek over på niplene som definitivt ikke skal være der.

Ellers, jenter, det er sjelden en operasjon kan måle seg mot det naturlige. Om det er en operert nese eller pupper, så tiltrekker de seg oppmerksomhet fordi noe ikke stemmer med helheten. Operer deg om det har en god medisinsk begrunnelse, ellers jobb heller med psyken. Det høres ut som en floskel, men jeg er temmelig sikker på at du hadde kommet langt bedre ut om du hadde brukt det samme beløpet på psykolog.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederste.

Puppene er mer "perky", med betraktelig mindre brystvorter, samtidig som det fortsatt er god størrelse på dem. Mye finere, syns jeg. Arrene vil gro, så det tenker jeg ikke på.

Og når kroppen kommer seg etter operasjonen, og huden strammer seg til, så kommer hun definitivt til å se flottere ut, enn hun gjorde før. Hun er jo allerede 2-3 størrelser mindre på det nederste bildet, og har fått bort den utstående magen. I mine øyne er det mye mer kledelig på rammen hennes.

Hvis folk ønsker å operere seg, så syns jeg de bare skal kjøre på! Deres valg, deres kropp - at andre mennesker preker om «naturlige kropper», har ingenting med saken å gjøre. Til syvende og sist er ikke de i din kropp, og vil aldri kunne vite hva som er best for deg.

Anonymkode: f4b73...160

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de nederste var nydelige, så lenge arrene bleker litt. 

Anonymkode: aa2a2...1db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...