Gå til innhold

Fyll din dårlige selvtillit med fillers!


Trikken

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Spyro skrev:
 

Hvordan vet du at det er tvangstanker som er grunnen, og ikke kun en preferanse utseendemessig? 

Det er jo det flesteparten selv sier og som også var tilfellet for meg. Preferansen hadde aldri oppstått om dette "skjønnhetsidealet" ikke gjorde en usikker. Akuratt som med f eks kjønnsleppe operasjon var det ingen som var usikre på underlivet sitt før det fantes, og når man vet og ser at det finnes blir man mer usikker, åja leppefillers ja kanskje mine er for små da, så blir man mer usikker og preferansen oppstår fordi man er usikker på egen tilstrekkelighet. 

Anonymkode: ce445...e97

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er enig, noe som også innebærer at jeg står fritt til å si at jeg synes fillers får de fleste til å se ut som nek. Særlig de som tror at omverdenen ikke legger merke til at de er såpass usikre på seg selv at de ikke klarer å eldes med naturlig verdighet.

Anonymkode: 25527...742

Hvorfor skal du bestemme at alle gjør det fordi de er usikre på seg selv? Skjønner du ikke at folk har ulike preferanser for hva de liker og ikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Spyro skrev:
 

Så sett ned på som det er å endre på utseendet sitt i 2018 (for det er det faktisk av de aller fleste), så trenger man faktisk en god dose guts og selvtillit for å gjennomføre noe slikt :)

Enig 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du skriver at du er velsignet med at hva massen mener ikke betyr noe for deg. Likevel skriver du dette forsvarsinnlegget. Er vel bare å gjøre som du vil. Du trenger hverken forklare eller forsvare deg til oss som er en del av massen.

Anonymkode: b745d...715

Hvorfor sitere meg i noe og forvente at jeg ikke skal utdype det jeg mener, siden du misforstår...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er enig, noe som også innebærer at jeg står fritt til å si at jeg synes fillers får de fleste til å se ut som nek. Særlig de som tror at omverdenen ikke legger merke til at de er såpass usikre på seg selv at de ikke klarer å eldes med naturlig verdighet.

Anonymkode: 25527...742

Du får mene hva du vil, men håper du ikke sier til andre med mennesker at du syns de ser ut som et nek fordi du ikke liker fillers «looket».

Er helt uenig i at det automatisk grunner i usikkerhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det har jo tatt helt av med injeksjoner, jeg personlig synes det ikke ser bra ut. Godtar du at andre ikke synes det ser bra ut? Man ser jo med en gang at det gjort noe, at det ser unaturlig ut. Trist å se unge jenter rundt 20år ødelegge seg på den måten også.

Om din eventuelle partner ikke godtar din endring av utseendet, hva gjør du da?

😊

Anonymkode: d0ebb...453

For min del for alle mene hva de vil, men jeg godtar ikke at andre kommenterer mitt utseende. Og at det skal være greit for at jeg har benyttet meg av kosmetiske inngrep. Det er ikke ok å kommentere utseende til andre, man skal ikke kommentere vekten til andre for de har valgt å spise mat. Man skal ikke kommentere klærne til andre for de velger bruke pengene sine en annen plass, man skal ikke kommentere eller rangere mennesker etter yrker basert på inntekt for de har valgt å ikke ta høy utdannelse. 

Man skal ikke kommentere utseende til andre for de har benyttet seg av kosmetisk kirurgi. Om man ikke spør, ikke ta deg friheten til å kommentere andres utseende.

Om noen velger å forandre utseende grunnet lav selvtillit og usikkerhet må det heller være dette som får dem til å forandre på utseende. At folk kommenterer alt i dag. Neimen har du mistet håret gitt. Bruk solbriller så du ikke får rynker. Er det en pigmentflekk? Du har spist godt i jula osv osv. 

Partneren min vil aldri bry seg om hva jeg velger å gjøre. Har en samboer som heier på meg og backer meg opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det lyser jo usikkerhet av innlegget ditt, så skjønner ikke helt hvor du vil med det. Du skriver at livet er perfekt på alle måter med jobb etc. Om det virkelig var det så hadde du ikke trengt å skrive det, 32år gammel og leser blogg/instagramer med kvinner som er ødelagt av injeksjoner.

Anonymkode: d0ebb...453

Et liv er da aldri perfekt. Vi har nok forskjellig syn på livet. Og 32 år er ikke gammel, livet har akkurat startet ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gjøre det de vil med eget utseende, men når noen har ansiktet fult med botox og fillers (som man lett ser) så synes jeg det ser helt forferdelig ut. Restylane lepper er virkelig ikke pent. Har en venninne som tar det jevnlig. Selv om det ikke ser bra ut (ser faktisk ut som hun har snus under leppen fra siden) så sier jeg ikke til henne det er stygt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:
 

Folk får gjøre det de vil med eget utseende, men når noen har ansiktet fult med botox og fillers (som man lett ser) så synes jeg det ser helt forferdelig ut. Restylane lepper er virkelig ikke pent. Har en venninne som tar det jevnlig. Selv om det ikke ser bra ut (ser faktisk ut som hun har snus under leppen fra siden) så sier jeg ikke til henne det er stygt.

Jeg tenker at de som tilbyr fillerse burde informere kunden om hva som passer de og om det blir for mye. Der burde ansvaret ligge, noen er flinkere enn andre på dette området.

Bra du klarer holde det inni deg, jeg kjenner og noen som har tatt for mye men de har da redusert mengden senere. Men syns det er fint da, på de fleste 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende egentlig med tanke på de som har fyldige lepper fra naturens side at leppene nesten blir regnet som «fake» fordi det er så vanlig å fylle i :blink: Morsomt til og med, å bli spurt om leppene er ekte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor se desperat ut når man ikke må?

Anonymkode: 25527...742

Man ser ikke desperat ut med fillers. Kan du forklare? Sjalusi ute å går kanskje? Det er relativt dyrt og ikke alle har råd til en sånn luksus.

Riktig fillers er lagt diskré så det er ikke synlig, men klienten ser skikkelig fresh ut. Jeg er selv i bransjen. Filleren du legger merke til er den som er lagt av dårlige behandlere.

Anonymkode: 9a2ab...195

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nerine_ skrev:
 

Hvorfor skal du bestemme at alle gjør det fordi de er usikre på seg selv? Skjønner du ikke at folk har ulike preferanser for hva de liker og ikke?

Det er nesten uten unntak, et fåtall som ikke er usikre på seg selv. Ingen av mine veninner som er sikre på seg selv har gjort noe slikt, men de jeg kjenner som er det har tatt fillers osv. Jeg sier ikke til de at se så mye finere ut før og at de har fått et "billig" utseende, men får med meg kommentarer fra felles kompiser. Og da ser jeg at det ikke kun er meg som mener at dette ser tåpelig ut. Preferansene du snakker om er ikke det, det er et resultat av kulturen og samfunnet. Hvorfor tar plutselig så mange fillers nå, jo fordi det er en trend å ha store lepper. Aakkurat som at rompefillers har ekspodert. det er fordi mange føler de må passe inn. På 90 tallet hadde vi Pamela med silikon. I kina og taiwan er øyelokksoperasjon på toppen, fordi de vil se vestlige ut. Alle samfunn har sine trender, og jeg håper vi snart får en trend der folk tør ha smale lepper. Uten å innbille seg at de fylte på "fordi jeg gjorde det kun for meg selv, ikke fordi det tilfeldigvis er en trend å fylle på" 

Anonymkode: 5940c...a33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er nesten uten unntak, et fåtall som ikke er usikre på seg selv. Ingen av mine veninner som er sikre på seg selv har gjort noe slikt, men de jeg kjenner som er det har tatt fillers osv. Jeg sier ikke til de at se så mye finere ut før og at de har fått et "billig" utseende, men får med meg kommentarer fra felles kompiser. Og da ser jeg at det ikke kun er meg som mener at dette ser tåpelig ut. Preferansene du snakker om er ikke det, det er et resultat av kulturen og samfunnet. Hvorfor tar plutselig så mange fillers nå, jo fordi det er en trend å ha store lepper. Aakkurat som at rompefillers har ekspodert. det er fordi mange føler de må passe inn. På 90 tallet hadde vi Pamela med silikon. I kina og taiwan er øyelokksoperasjon på toppen, fordi de vil se vestlige ut. Alle samfunn har sine trender, og jeg håper vi snart får en trend der folk tør ha smale lepper. Uten å innbille seg at de fylte på "fordi jeg gjorde det kun for meg selv, ikke fordi det tilfeldigvis er en trend å fylle på" 

Anonymkode: 5940c...a33

Enig!

Anonymkode: 7f72b...348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er nesten uten unntak, et fåtall som ikke er usikre på seg selv. Ingen av mine veninner som er sikre på seg selv har gjort noe slikt, men de jeg kjenner som er det har tatt fillers osv. Jeg sier ikke til de at se så mye finere ut før og at de har fått et "billig" utseende, men får med meg kommentarer fra felles kompiser. Og da ser jeg at det ikke kun er meg som mener at dette ser tåpelig ut. Preferansene du snakker om er ikke det, det er et resultat av kulturen og samfunnet. Hvorfor tar plutselig så mange fillers nå, jo fordi det er en trend å ha store lepper. Aakkurat som at rompefillers har ekspodert. det er fordi mange føler de må passe inn. På 90 tallet hadde vi Pamela med silikon. I kina og taiwan er øyelokksoperasjon på toppen, fordi de vil se vestlige ut. Alle samfunn har sine trender, og jeg håper vi snart får en trend der folk tør ha smale lepper. Uten å innbille seg at de fylte på "fordi jeg gjorde det kun for meg selv, ikke fordi det tilfeldigvis er en trend å fylle på" 

Anonymkode: 5940c...a33

Å nei, siden din venninner er usikre på seg selv gjelder nok det alle:sarkasme: det er veldig mange som tar silikon idag også, forskjellen er bare at de fleste velger mer passende størrelse. Men det et flott for deg at du tror du sitter på fasiten, du vet tydeligvis bedre enn meg som har fikset puppene.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Trikken skrev:
 

Jeg tenker at de som tilbyr fillerse burde informere kunden om hva som passer de og om det blir for mye. Der burde ansvaret ligge, noen er flinkere enn andre på dette området.

Bra du klarer holde det inni deg, jeg kjenner og noen som har tatt for mye men de har da redusert mengden senere. Men syns det er fint da, på de fleste 😊

Holder det for meg selv. Så lenge hun er fornøyd, så er det viktigst. Tror ikke jeg har sett noen det ser fint ut på, enda. Er det noen bloggere som du synes det er fint på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Riktig fillers er lagt diskré så det er ikke synlig, men klienten ser skikkelig fresh ut. Jeg er selv i bransjen. Filleren du legger merke til er den som er lagt av dårlige behandlere.

Anonymkode: 9a2ab...195

Hvorfor skal man ta fillers i leppene om det ikke er synlig?

Endret av Snuppah00
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snuppah00 skrev:
 

Holder det for meg selv. Så lenge hun er fornøyd, så er det viktigst. Tror ikke jeg har sett noen det ser fint ut på, enda. Er det noen bloggere som du synes det er fint på?

Kristine ullebø feks. En av mange der jeg syns det ser naturlig og pent gjort. De er store men ikke overdrevent 👌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det ikke alltid handler om man er usikker eller ei, men hvilke verdier man har. Verdier og holdninger til ytre som en faktor i livet. 

Jeg kunne nok blitt penere dersom jeg tok litt fillers og botox mot sinnarynken. Kanskje fiksa på nesa, gjort den litt smalere. Investert i skikkelig sminke og brukt tid til dette om morgenen før jeg gikk ut av døre. Ja. Jeg kunne det. Dersom utseende mitt var veldig viktig for meg og på en eller annen måte var en bidragende faktor til hvordan livet mitt rullet og gikk. 

Men det er det ikke. Jeg bryr meg ikke om jeg ser trøtt eller sliten ut, utseende spiller ingen rolle i den jobben jeg har - og dersom jeg ønsker oppmerksomhet får jeg det fordi jeg har noe fornuftig å komme med, ikke fordi jeg ser flott ut. Ja, kan det hende folk hadde sett på meg på en annen måte dersom jeg la ned en viss innsats i mitt eget utseende - men det er liksom ikke det som vil vippe nåla for min del, på noen arenaer i livet. 

Så da dropper jeg botox og fillers. Rett og slett fordi jeg ikke føler noe behov for å "oppgradere". Jeg synes jeg er fin som jeg er. 

Det handler for min del ikke om usikkerhet/selvsikkerhet, men verdi. 

Anonymkode: e774c...c67

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tror at det ikke alltid handler om man er usikker eller ei, men hvilke verdier man har. Verdier og holdninger til ytre som en faktor i livet. 

Jeg kunne nok blitt penere dersom jeg tok litt fillers og botox mot sinnarynken. Kanskje fiksa på nesa, gjort den litt smalere. Investert i skikkelig sminke og brukt tid til dette om morgenen før jeg gikk ut av døre. Ja. Jeg kunne det. Dersom utseende mitt var veldig viktig for meg og på en eller annen måte var en bidragende faktor til hvordan livet mitt rullet og gikk. 

Men det er det ikke. Jeg bryr meg ikke om jeg ser trøtt eller sliten ut, utseende spiller ingen rolle i den jobben jeg har - og dersom jeg ønsker oppmerksomhet får jeg det fordi jeg har noe fornuftig å komme med, ikke fordi jeg ser flott ut. Ja, kan det hende folk hadde sett på meg på en annen måte dersom jeg la ned en viss innsats i mitt eget utseende - men det er liksom ikke det som vil vippe nåla for min del, på noen arenaer i livet. 

Så da dropper jeg botox og fillers. Rett og slett fordi jeg ikke føler noe behov for å "oppgradere". Jeg synes jeg er fin som jeg er. 

Det handler for min del ikke om usikkerhet/selvsikkerhet, men verdi. 

Anonymkode: e774c...c67

Trådens beste innlegg! :pls: 

Anonymkode: 23865...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...