Gå til innhold

Fyll din dårlige selvtillit med fillers!


Trikken

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Trikken skrev:
 

Kristine ullebø feks. En av mange der jeg syns det ser naturlig og pent gjort. De er store men ikke overdrevent 👌

Det er sant trodde faktisk hennes var ekte inntill jeg så videon av henne som yngre på vgtv her om dagen. Men hun bruker som regel leppestift så mulig man derfor ikke ser hvor fake de ser ut da? De har nok noen ujevnheter og den vrengte looken de også, selvom de ikke er duckface 

Anonymkode: ce445...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er sant trodde faktisk hennes var ekte inntill jeg så videon av henne som yngre på vgtv her om dagen. Men hun bruker som regel leppestift så mulig man derfor ikke ser hvor fake de ser ut da? De har nok noen ujevnheter og den vrengte looken de også, selvom de ikke er duckface 

Anonymkode: ce445...e97

Man kan ikke kompensere fillers med lebestift. Hun har nok bygget opp leppen og tatt litt og litt. Og som hun selv sier så bruker hun 1 ml. Man får ikke vrengte lepper/duckface av fillers satt rett ;) 

Hun er bare en av mange som har et fint resultat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange velger jo å bruke flere tusen kroner på håret sitt hos frisøren og. Er det fordi de er usikre på seg selv, og burde de kanskje heller ta seg en tur til psykolog? Eller oi, kanskje de bare rett og slett synes de ser best ut med blondt hår og derfor velger de å bruke penger på å bleike håret en gang i måneden? Hvorfor skal man ikke kunne gjøre det? Man trenger ikke å være usikker og å slite psykisk for å ville være den best mulige utgaven av seg selv (i sine egne øyne). Å føle seg litt ekstra bra når man synes selv at man ser ekstra bra ut må da være noe de fleste kan kjenne seg igjen i? Og har man penger til det; HVORFOR IKKE? Andre har kanskje andre verdier, og andre prioriteringer. Kanskje noen bruker pengene sine på å spise ute på restaurant flere ganger i uken. Da er det og kjipt å være på utsida og ikke ha råd til å være med, men man slenger da ikke dritt til de som gjør det for det!

Å sammenligne fillere med å gå til frisøren er vel å sette det på spissen (ikke egentlig, da målet og nødvendigheten av slike behandlinger er den samme), men du sier ikke til noen som kommer ut ifra frisørsalongen at "æsj, det der så virkelig ikke ut!" 

Og til alle de som sier at fillere ser stygt ut hver eneste gang: hæ? Er fillere gjort riktig så vises det ikke at det er brukt fillere engang. Kanskje en rynke er borte og man ser blidere eller mer våken ut, eller kanskje overleppa er bittelitt fyldigere og man ser litt yngre ut av en eller annen grunn. MAN SER EN POSITIV FORANDRING, MEN MAN KLARER IKKE Å SETTE FINGEREN PÅ HVA DET ER.

Endret av Spyro
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor komme med forsvarstale? Godta at ikke alle synes restylane lepper er fint. Jeg har sett mange restylane lepper og ingen av de var fine. Min personlige mening. 

Anonymkode: 5cb53...ecd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 15.12, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor se desperat ut når man ikke må?

Anonymkode: 25527...742

Hvorfor bry seg om hva folk velger å gjøre med sin egen kropp?

Syns fordommer er værre påvirkning på unge

Anonymkode: ca087...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor komme med forsvarstale? Godta at ikke alle synes restylane lepper er fint. Jeg har sett mange restylane lepper og ingen av de var fine. Min personlige mening. 

Anonymkode: 5cb53...ecd

Er du dum? Sånn lav iq og problemer med å henge med på fakta-dum, liksom? Siden du verken er saklig, informert eller objektiv, men likevel uttaler deg 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Spyro skrev:
 

Er du dum? Sånn lav iq og problemer med å henge med på fakta-dum, liksom? Siden du verken er saklig, informert eller objektiv, men likevel uttaler deg 🤔 

Er man dum fordi man ikke synes restylane lepper er fint? Du er jammen meg hårsår som ikke tåler at andre har ulike meninger enn deg. Godta at ikke alle synes restylane lepper er noe fint. Du er ikke særlig saklig når du kaller andre for dumme og har lav iq

Anonymkode: 5cb53...ecd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Er man dum fordi man ikke synes restylane lepper er fint? Du er jammen meg hårsår som ikke tåler at andre har ulike meninger enn deg. Godta at ikke alle synes restylane lepper er noe fint. Du er ikke særlig saklig når du kaller andre for dumme og har lav iq

Anonymkode: 5cb53...ecd

Jeg har nettopp informert deg om at du ikke engang legger merke til de som har fått gjort dette riktig. "Restylane-lepper" i din ordbok omhandler jo kun de som har fått nebb og skulle gitt seg for lenge siden. 

Det kan virke som at du har litt tungt for det og ikke klarer å holde deg verken saklig eller objektiv. I tillegg sliter du jo med å forholde deg til faktiske fakta, sikkert fordi det er et tema du tydelig har sterke meninger og følelser rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal i samfunnet ikke rakke ned på utseende til andre.  Det er jo galt.  Man skal aksepteres for hvem man er uavhengig utseende.  Så hvorfor i alle dager skal man rakke ned på folk som fikser på seg?  Gjør det det mer greit å behandle andre dårlig ? Dobbeltmoralsk og forkastelig! 

Anonymkode: fab26...be1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...