Gå til innhold

Fyll din dårlige selvtillit med fillers!


Trikken

Anbefalte innlegg

Det er et stort fokus på presset fra bloggere og samfunnet nå. Tar man kosmetisk kirurgi eller fillers har man dårlig selvbilde. Og bloggere o.l skal sensureres og blir sett ned på om de er ærlige og forteller om sine erfaringer. Om de poster blekket så må det ihvertfall være med en halvveis tårevåt forklaring der de forteller om mobbing o.l som har ført til dette inngrepet.

Personlig syns jeg det er viktig at alle får uttrykt seg fritt uten sensur. Og at alle som vil må få liv å gjøre hva de vil med sin kropp uten at andre skal da ha rett til å kommentere den. Personlig savner jeg leppene og volumet jeg hadde for noen år siden og jeg skal fylle inn restylane, og løfte her og der. Og utrolig nok har jeg god selvtillit, bra privat liv, vellykket i arbeidslivet. I tillegg er jeg velsignet med at jeg ikke bryr meg om hva «massen» mener. Dette gjør jeg for at jeg syns det er fint og jeg ønsker dette for min egen del. 

Paradokset her er at med dette i kroppen min blir jeg automatisk stemplet som usikker. Jeg tar egne avgjørelser, utfører og står for de, kaller det styrke.

Diskuter fritt, men med høflighet ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100% enig med deg og gjør det samme. Ingenting i veien med selvsikkerhet eller selvtillit her heller. :)

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bryr deg om hva massen mener. Hvis ikke hadde du ikke skrevet dette innlegget.

Anonymkode: b745d...715

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du bryr deg om hva massen mener. Hvis ikke hadde du ikke skrevet dette innlegget.

Anonymkode: b745d...715

Hvilken masse da? Har ikke tenkt å prøve meg på noen blogger karriere. Og i mitt lille samfunn respekterer vi hverandre og deres valg...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som bryr seg som bloggere? Jeg er 25 og har hørt om dette maset siden jeg gikk tidlig vgs. Jeg ser ikke ned på de, men hvor finner de folk til å lese? 

Anonymkode: 78dc5...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvem er det som bryr seg som bloggere? Jeg er 25 og har hørt om dette maset siden jeg gikk tidlig vgs. Jeg ser ikke ned på de, men hvor finner de folk til å lese? 

Anonymkode: 78dc5...f6e

Jeg er 32 og leser blogger, ingen jeg følger slavisk, da er det mer insta. Derfor jeg skrev dette innlegget var at vi hadde Vita og Wanda maraton og da de var invitert for å diskutere dette temaet ble de selv «konfrontert» med at de hadde ordnet på mer enn lepper. Litt etterpå sto de og forsvarte seg og begrunnet hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du bryr deg om hva massen mener. Hvis ikke hadde du ikke skrevet dette innlegget.

Anonymkode: b745d...715

Nei, TS ville bare opplyse om at det finnes mange av oss som velger å endre noe, uten å ha dårlig selvtillit eller selvbilde. For hver gang det er en tråd om filler, plastisk operasjon  e.l. her inne, så er det alltid en (eller fler) som drar frem dårlig selvbilde kortet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sett ned på som det er å endre på utseendet sitt i 2018 (for det er det faktisk av de aller fleste), så trenger man faktisk en god dose guts og selvtillit for å gjennomføre noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Trikken skrev:
 

Hvilken masse da? Har ikke tenkt å prøve meg på noen blogger karriere. Og i mitt lille samfunn respekterer vi hverandre og deres valg...

Du skriver at du er velsignet med at hva massen mener ikke betyr noe for deg. Likevel skriver du dette forsvarsinnlegget. Er vel bare å gjøre som du vil. Du trenger hverken forklare eller forsvare deg til oss som er en del av massen.

Anonymkode: b745d...715

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Trikken skrev:
Personlig syns jeg det er viktig at alle får uttrykt seg fritt uten sensur.

Jeg er enig, noe som også innebærer at jeg står fritt til å si at jeg synes fillers får de fleste til å se ut som nek. Særlig de som tror at omverdenen ikke legger merke til at de er såpass usikre på seg selv at de ikke klarer å eldes med naturlig verdighet.

Anonymkode: 25527...742

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er enig, noe som også innebærer at jeg står fritt til å si at jeg synes fillers får de fleste til å se ut som nek. Særlig de som tror at omverdenen ikke legger merke til at de er såpass usikre på seg selv at de ikke klarer å eldes med naturlig verdighet.

Anonymkode: 25527...742

Det traff du spikeren på hodet. Det er nettopp dette som ts ville frem til. Dessuten er det bedre å se ut som et nek enn å være et 👍

Anonymkode: fab26...be1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Trikken skrev:
 

Det er et stort fokus på presset fra bloggere og samfunnet nå. Tar man kosmetisk kirurgi eller fillers har man dårlig selvbilde. Og bloggere o.l skal sensureres og blir sett ned på om de er ærlige og forteller om sine erfaringer. Om de poster blekket så må det ihvertfall være med en halvveis tårevåt forklaring der de forteller om mobbing o.l som har ført til dette inngrepet.

Personlig syns jeg det er viktig at alle får uttrykt seg fritt uten sensur. Og at alle som vil må få liv å gjøre hva de vil med sin kropp uten at andre skal da ha rett til å kommentere den. Personlig savner jeg leppene og volumet jeg hadde for noen år siden og jeg skal fylle inn restylane, og løfte her og der. Og utrolig nok har jeg god selvtillit, bra privat liv, vellykket i arbeidslivet. I tillegg er jeg velsignet med at jeg ikke bryr meg om hva «massen» mener. Dette gjør jeg for at jeg syns det er fint og jeg ønsker dette for min egen del. 

Paradokset her er at med dette i kroppen min blir jeg automatisk stemplet som usikker. Jeg tar egne avgjørelser, utfører og står for de, kaller det styrke.

Diskuter fritt, men med høflighet ;) 

Det har jo tatt helt av med injeksjoner, jeg personlig synes det ikke ser bra ut. Godtar du at andre ikke synes det ser bra ut? Man ser jo med en gang at det gjort noe, at det ser unaturlig ut. Trist å se unge jenter rundt 20år ødelegge seg på den måten også.

Om din eventuelle partner ikke godtar din endring av utseendet, hva gjør du da?

😊

Anonymkode: d0ebb...453

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Spyro skrev:
 

Så sett ned på som det er å endre på utseendet sitt i 2018 (for det er det faktisk av de aller fleste), så trenger man faktisk en god dose guts og selvtillit for å gjennomføre noe slikt :)

Mye av det er jo tvangstanker bunnet i usikkerhet, og langt unna guts og selvtillitt 

Anonymkode: ce445...e97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så slu at jeg tar så lite så det ikke synes. 

Anonymkode: e36d2...85d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Mye av det er jo tvangstanker bunnet i usikkerhet, og langt unna guts og selvtillitt 

Anonymkode: ce445...e97

Hvordan vet du at det er tvangstanker som er grunnen, og ikke kun en preferanse utseendemessig? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det traff du spikeren på hodet. Det er nettopp dette som ts ville frem til. Dessuten er det bedre å se ut som et nek enn å være et 👍

Anonymkode: fab26...be1

Så man er et nek dersom man mener at det å bruke tusener på å se kunstig, fjollete og usikker ut, i tillegg til å være et dårlig eksempel for sine døtre, er hinsides? Okei.

Anonymkode: 25527...742

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det traff du spikeren på hodet. Det er nettopp dette som ts ville frem til. Dessuten er det bedre å se ut som et nek enn å være et 👍

Anonymkode: fab26...be1

Nei, ts ber om at hun tas på alvor selv om hun ikke evner å se hvor tåpelig fylling, kutting og fiksing av kroppen er. Det blir tommel ned fra meg, men det er fint for henne at hun har noen tilhengere.

Anonymkode: 25527...742

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyser jo usikkerhet av innlegget ditt, så skjønner ikke helt hvor du vil med det. Du skriver at livet er perfekt på alle måter med jobb etc. Om det virkelig var det så hadde du ikke trengt å skrive det, 32år gammel og leser blogg/instagramer med kvinner som er ødelagt av injeksjoner.

Anonymkode: d0ebb...453

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er enig, noe som også innebærer at jeg står fritt til å si at jeg synes fillers får de fleste til å se ut som nek. Særlig de som tror at omverdenen ikke legger merke til at de er såpass usikre på seg selv at de ikke klarer å eldes med naturlig verdighet.

Anonymkode: 25527...742

Hvorfor skal man se ut som en rosin bår man ikke må?

Anonymkode: 9a2ab...195

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor skal man se ut som en rosin bår man ikke må?

Anonymkode: 9a2ab...195

Hvorfor se desperat ut når man ikke må?

Anonymkode: 25527...742

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...