Gå til innhold

Noen som har bestilt fra jollyroom før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å innrede og forandre litt på barnerommet. Fant disse to linkene via en annonse  på Instagram og syntes de var kjempe fine. Det er en sofa og en oppbevaringsbenken. Eneste spørsmålet er om noen her har bestilt derifra før og om de er fornøyde med kvaliteten? 


https://bit.ly/2yaHkVv

https://bit.ly/2NdXpPH

 

Anonymkode: 58d5b...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt alt mulig derfra. Det er som andre steder: gode merker har god kvalitet, dårlige merker har dårligere kvalitet

Anonymkode: 6cb28...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en pakke i helgen som jeg fikk levert i dag. Altså grei frakttid. Kvaliteten er jo som en over poengterer, avhengig av produktet. Jollyroom selger jo varer fra mange ulike merker. Men jeg har vært fornøyd hver gang jeg har handlet der. Eneste jeg synes er dårlig er at de ofte er tomme på lager for mange varer, og bruker lang tid på å få de inn... 

Anonymkode: 132f3...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra jollyroom flere ganger, alltid fått varer raskt og ikke hatt noe problem :)

Anonymkode: 93b94...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt flere ganger, og har vært fornøyd med leveringstid. Jollyroom produserer ikke selv (så vidt jeg vet), men selger produkter fra ulike produsenter. Dermed kan nok kvaliteten variere etter produsent. Jeg har vært fornøyd med kvaliteten på det jeg har bestilt, men da har jeg vært veldig sikker på at det jeg bestilte hadde god kvalitet pga. kjente merkevarer som Brio og Ergobaby..

Anonymkode: e8950...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...