Gå til innhold

Seeking Sisterwife på tlc


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et interessant program! Og litt drama, det liker vi..:) 

Hva synes dere som har sett noen episoder hittil om programmet?

Anonymkode: 6bfd9...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er gøy. Synd det bare er én episode i uken😄 Kan ikke fordra hun førstekonen til han med dårlig rygg. Gleder meg til å se han hisse seg litt🙃

Anonymkode: e16c1...a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg synes det er gøy. Synd det bare er én episode i uken😄 Kan ikke fordra hun førstekonen til han med dårlig rygg. Gleder meg til å se han hisse seg litt🙃

Anonymkode: e16c1...a4f

Hun rødhårede, April? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett alle episodene. Men jeg syns alle har litt merkelige forhold. Har fått et annet inntrykk av polygami på sister wifes. Han med de tre konene virker litt tafatt og det er mye drama mellom damene. Det de er to koner syns jeg veldig synd på hun som trodde hun var gravid men var syk, håper det gikk bra med henne. Han som har en kone og hadde sex på andre date eller noe sånt med den potensielle søsterkonen virker som at han bare vil ha flere damer for å flørte og rote rundt. Syns synd på konen hans. Men det er vel slik de ønsker å leve livene sine. 

Anonymkode: 3f2a9...138

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nuttery skrev:
 

Hun rødhårede, April? 

Ja, er nok det hun heter. Hun som ikke vil flytte. Og hun ene søsterkonen i samme familie... er det dialekt hun snakker eller har hun språkvansker? Husker selvfølgelig ikke hva hun heter heller🙈

Anonymkode: e16c1...a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, er nok det hun heter. Hun som ikke vil flytte. Og hun ene søsterkonen i samme familie... er det dialekt hun snakker eller har hun språkvansker? Husker selvfølgelig ikke hva hun heter heller🙈

Anonymkode: e16c1...a4f

Hun du sikter til har talefeil, derfor høres det ut som aksent.

Ellers så observerer jeg på at de to mennene som har flere koner er åpenlyst intime med konene, som kyss, klem og holde rundt konene. De gir en kone et kyss, for så å gi neste kone det. 

Anonymkode: ffb1b...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig interessante mennesker.. synes april er skikkelig drama, Angela må bytte ut leppestiften, stusset veldig på Auralees tale.. den andre familien hvor mannen har to koner og leter etter en tredje, de virker ganske søte, han virker hyggelig etter å ha sett noen episoder. Jeg reagerte måten han holder de på kneet hele tiden, og aldersforskjellen, men det betyr jo ingenting. Synes Snowdens virker veldig avslappa, men kanskje ikke tradisjonell polygami der hvor han må teste varene før han kjøper:p Utrolig tøft at kona klarer å gå igjennom datingprosses mens hun er høygravid..

Anonymkode: 6bfd9...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Var det siste episode i dag?😞 

Anonymkode: e16c1...a4f

Oj det tror jeg kanskje.. håper ikke det, håper det fortsetter og ikke erstattes med noe say yes to the dress eller noe 

Anonymkode: 6bfd9...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nuttery skrev:
 

Hun rødhårede, April? 

Det er Vanessa som har rødt hår, ikke April 🙂 April har mørkt krøllete hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Noen som ser på sesong 2? 

Anonymkode: dce03...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør! Hva synes du?

Leste forresten at Bernie er død🙁

Anonymkode: e16c1...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!😮Det var akkurat det jeg leste nå selv... Uff, han var ikke gamle karen. 41 bare. Stakkars Paige. Hun var nok veldig glad i ham, og virkelig ikke klar for å dele ham.

Anonymkode: dce03...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Alldredges virker veldig naive. Ekkelt at han skulle ha henne som ny søsterkone når hun helt klart deler verken tro eller noe med de. Silikon, tatoveringer og minikjoler passer liksom ikke helt inn. Men han hadde lyst til å gi det en sjans, vøtt🙈

Vanessa er forresten søsteren til den nye mannen til Aspyn, som er datteren til Kody Brown fra Sister Wives.

Snowdens gjør det ikke av religiøse grunner, men av ideologiske. Skjønner ikke hvordan hun klarer å ta så lett på det. Jeg hadde hatt så vondt inni meg om mannen min skulle ha seg med en annen med bare en tynn vegg mellom. Lurer på om de får det til å funke noen gang. Gikk jo ikke så bra denne gangen heller.

Winders er søte, hehe.. Virker litt nerdete. Men nye kona tar jo kontrollen fullstendig da. 

 

Anonymkode: dce03...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg er sjokkert over at Vanessa har forlatt familien Snowdens. Det virket jo som at de hadde det såå harmonisk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Jeg er sjokkert over at Vanessa har forlatt familien Snowdens. Det virket jo som at de hadde det såå harmonisk.. 

Enig, hadde ikke sett den komme.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Jeg er sjokkert over at Vanessa har forlatt familien Snowdens. Det virket jo som at de hadde det såå harmonisk.. 

Å, har hun 😳

Anonymkode: ffb1b...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt dumt å diskutere ting som vi andre ennå ikke har sett på tv? 

Anonymkode: aad3e...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...