Gå til innhold

Hvilken julekalender skal du ha til deg selv?


Wonders

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et ønske om "min" adventskalender. Den skal være til partner (men hun vil desverre ikke dette) og bestå av strømpeholdere (4+6+6+8 eller 6+8+10) der hver stropp er en dag og i den henger et nytt par med strømper. 

 Hvis strømpebelte med 4 stropper er først, kan de tre første parene være stay-ups og det fjerde et par som brukes med strømpebelter som blir frigjort da. Så kan dette  brukes inntil siste paret på neste strømpebelte skal brukes sammen med det nå ledige strømpebelte. 

24 nye strømper i desember - lykke. 

Hvis kalenderen har 6 8 og ti stropper i strømpebeltene skal den første dagen inneholde både et 4 stroppers belte og et par strømper. 

Kanskje noen brukere her finner ideen brukbar til å glede sin partner med?

Noen andre som likte denne? 

Anonymkode: 71911...c7a

Du spurte: Nope.

Jeg har fått den billigste kalenderen fra Rituals fra husets herre. Akkurat den jeg ønsket meg. I tillegg blir det sjokoladekalender på oss alle 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt adventskalender til meg selv for første gang ever 😊 Sist jeg hadde bodde jeg hjemme og moren min kjøpte sånn kalender med små figurer inni - sikkert 40 år siden!

Jeg har kjøpt sjokoladekalender fra Pascal og gleder meg som en liten unge 😍

Anonymkode: bcef3...8e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2018 den 21.37, Peonjenta skrev:

Fikk Kickskalenderen av kjæresten i fjor men ble skuffet.  Masse ræl. 

Hadde den i fjor, tre luker var tomme..

Anonymkode: ff219...fdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt adventskalender til meg selv for første gang ever 😊 Sist jeg hadde bodde jeg hjemme og moren min kjøpte sånn kalender med små figurer inni - sikkert 40 år siden!

Jeg har kjøpt sjokoladekalender fra Pascal og gleder meg som en liten unge 😍

Anonymkode: bcef3...8e0

Hvor mye koster den?

Anonymkode: 3efe4...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎15‎.‎11‎.‎2018 den 20.54, Solknapp skrev:

455,- 

Takk for svar, men så mye klarer jeg ikke bruke på sjokolade 😅

Anonymkode: 3efe4...218

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjøpt annet enn sjokoladekalender på Coop til 10 kroner (det er den som smaker mest advent), og appelsin med nellikspiker.

Sjokoladekalenderen fra i fjor står fortsatt innpakket i skapet, og appelsinen er jo egentlig finest før man trekker ut nelliken.

Siden desember raser forbi som et tog uten bremser vurderer jeg ingen kalender for første gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/16/2018 at 6:45 PM, Josefine5 said:

Hvor kjøper dere lindt julekalender??

Det er en Lindt-butikk på Paleet på Karl Johan, de har flere ulike. Jeg hadde lyst på en, men fant ingen uten nøtter. 

Anonymkode: 4bbc8...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

På 22.10.2018 den 12.07, Wonders skrev:

Vi bare si at denne inneholdt reise-størrelse! De var mini mini! Nesten sånn liten tester, eller gratis-tube. Skuffet. Bare de såpestykkene var normal størrelse. 

Har du åpnet alt?😮😮😮

Men jeg regnet med de var så små, kjøper aldri sånn, det blir bare mye skrot ut av det. Slike kalendere blir jo mer reklame og vareprøver enn en ordentlig kalender dessvrre☺

Anonymkode: 3efe4...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Har du åpnet alt?😮😮😮

Men jeg regnet med de var så små, kjøper aldri sånn, det blir bare mye skrot ut av det. Slike kalendere blir jo mer reklame og vareprøver enn en ordentlig kalender dessvrre☺

Anonymkode: 3efe4...218

Jepp åpnet alt og skal ikke kjøpe slikt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri hatt kalender som ordentlig voksen, altså ikke siden mamma sendte pakkekalender til hybelen da jeg var 20. Men i år har jeg faktisk kjøpt pukka te-kalender. Satser på det er mange jeg ikke har smakt før, og at jeg kan finne noen nye favoritter. 😀

Endret av kanelsnurr
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt julekalender som voksen! Merkelig fenomen... Hadde vel ett år en fra LUSH, men bare styr. Hva skal jeg med 24 ulike såper og sånt? Ga bort det meste. Sa nei takk året etter.

Anonymkode: e4674...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.11.2018 den 9.06, Wonders skrev:

Jepp åpnet alt og skal ikke kjøpe slikt mer.

Hvorfor åpnet du før 1 desember egentlig? 🤔 blir ikke poenget borte 

Anonymkode: ca552...b59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...