Gå til innhold

Om du kunne ha bosatt deg hvor som helst i Norge, uten bekymringer for venner, jobb, familie...?


catman

Anbefalte innlegg

Bor i Oslo, er fra Vestlandet. Trives med klimaet her østpå, men ville bodd litt mer landlig. Og nært kysten, savner å se havet fra vinduet! Kanskje et fint sted langs Oslo-fjorden eller lenger sørover langs kysten 😊👍🏻 I nærheten av by/tettsted, men landlig.

Anonymkode: a4fc3...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fra Porsgrunn, men kunne absolutt tenkt meg å bo innerst i Sognefjorden, nærmere bestemt Øvre Årdal. Masse fjell rundt hele den lille bygda. :)

Anonymkode: 5c363...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor akkurat der jeg vil bo, midt i Oslo. Hadde sett meg ut det perfekte stedet for meg å bo, og der kjøpte jeg.

Så eneste her er at jeg kunne oppgradert, flyttet til større leilighet i øverste etasje. Men fremdeles nøyaktig samme sted, faktisk helst samme blokk og.

Hadde jeg ikke vært så knyttet av jobb og familie så hadde jeg heller flyttet ut av Norge, til en større by. 

Anonymkode: 1bcdc...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2018 den 9.34, Wonders skrev:
 

Om det hadde vært byer med 17 millioner innbyggere her i fedrelandet, -ville jeg bodd der. Lille Oslo er knøtt lite, allikevel den største. 

Du er glad i dårlig luftkvalitet? 

Anonymkode: 260a4...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Er fra Porsgrunn, men kunne absolutt tenkt meg å bo innerst i Sognefjorden, nærmere bestemt Øvre Årdal. Masse fjell rundt hele den lille bygda. :)

Anonymkode: 5c363...34c

Stakkars mann, du vil ikke deg selv så vondt, jeg lover. 

Anonymkode: fe5bc...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, trollene har funnet tråden. Skal dere erte andre, vennligst oppfyll minstekrava og bruk argumenter sammen med påstandene. Et enkelt triks er å lese sin egen påstand og siden spørre seg selv: Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville nok valgt sentrale villastrøk på Oslo Vest. Borgen, Frøen eller rett bak Friggfeltet. Dessverre har jeg ikke 30 mill til overs...

Anonymkode: 9e0dc...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...