Gå til innhold

Om du kunne ha bosatt deg hvor som helst i Norge, uten bekymringer for venner, jobb, familie...?


catman

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jo og Karmøy eller Haugesund for de har og sexy dialekt også er det utroooolig fint der ❤️ 

Anonymkode: cf19e...236

Sexy dialekt !  .... DER ????     Vil på det sterkeste anbefale at du får sjekket hørselen din       :fnise:

Anonymkode: fe5bc...880

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Sexy dialekt !  .... DER ????     Vil på det sterkeste anbefale at du får sjekket hørselen din       :fnise:

Anonymkode: fe5bc...880

Ja, hallo, hvordan går det an å ikke like den dialekta! Den er så fiiiin. Jeg bare trivdes utrolig godt der nede, har bare vært der i forbindelse med jobb da. Tenk å bo i et koselig hvitt hus ved havet der.. ååååh. 

Anonymkode: cf19e...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2018 den 14.33, Sweet Ingrid skrev:
 

I en vakker bygård på Fagerborg eller Briskeby i Oslo.

Enig !   +  kanskje også St. Hanshaugen - Alex. Kiellandsplass.   Har forøverig et hus på Vestlandet som jeg for tiden leier ut.      Skal tilbake dit som pensjonist, i kombinasjon med vinterbolig i sydligere strøk.

Anonymkode: fe5bc...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville flyttet tilbake til Longyearbyen. Har bodd flere plasser i Norge, men ingen ting slår livet på Svalbard. 

Anonymkode: ff46b...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus

I et hvitt hus med eplehage og privat strandsone i en skjærgård på sørlandet. Gjerne et sted der det er yrende folkeliv på sommeren og fredelig resten av tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne bodd i Østfold (et sted mellom Moss og Halden) med et lite småbruk og dyrke frukt og grønt.

Anonymkode: 3b77f...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fars fødested, og mitt barndoms ferierike - Vesterålen

Anonymkode: efaa5...52c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en to-roms i Halden sentrum tenker jeg. Har hørt det er fint.

Anonymkode: 3d365...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg bodd i byen jeg bor i allerede; Oslo. Men jeg ville skiftet adresse innen Oslo (har sett meg ut et drømmested), og fått meg en nyere leilighet. Og jeg ville ikke bodd i tredje etasje uten heis lenger. 

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo! Jeg liker storby, jeg liker å være der det skjer, jeg liker mulighetene og jeg misunner Sør-Norge for de lange og varme somrene.

Det som holder meg tilbake er familie og at jeg har fått et veldig godt nettverk i næringslivet her jeg bor nå. Å flytte vil bli som å starte på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gangavstand fra Oslo sentrum, ev. der det går nattbuss hele uka (nattmenneske, kjedelig å måtte rekke siste bane hjem, eller betale 400 i taxi); Løkka, Kampen, Vålerenga, Torshov, Tøyen, Sagene, Nydalen... Blir mer og mer glad i byen (bor 15 min østover fra sentrum med benken nå). 

Anonymkode: 093dd...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville kjøpt tilbake familiegården som ligger ved sjøen i vakre Ullerøy i Sarpsborg. 💛

Anonymkode: b0c36...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg skal flytte til om en måned. Ei lita bygd nord for Bergen. 

Anonymkode: 62c2c...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karmøy eller Jæren, der kunne jeg tenkt meg å bo! Det viktigste for meg er å være nær sjøen.

Anonymkode: 6bece...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende hvordan brorparten fordeler seg på Lofoten/Vesterålen og Oslo...i Lofoten får man jo fortsatt eneboliger for 1 mill. Ikke akkurat like tilgjengelig prising i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...