Gå til innhold

Jente 23år fra Bergen søker flere venninner


Saraa1995

Anbefalte innlegg

Hei! 😊😊

Jeg er en jente på 23 år, som bor i Bergen sammen med kjæresten min og datteren min på 3år. Jeg savner å ha flere gode venninner, fordi jeg har mistet kontakten med noen av dem etter jeg fikk barn. Ellers har mange av de flyttet bort for å studere. 

Jeg er en blid og sosial jente som er veldig glad i å bli kjent med nye mennesker. På fritiden liker jeg å finne på ting som f.eks gå ut å spise, dra ut på byen, se film, shoppe, trene og være med familie og venner. 

Jeg håper å finne en god venninne som liker noenlunde de samme tingene som meg. Og som kanskje kan være litt lik meg. 

Ta gjerne kontakt, om noen er i samme situasjon som meg eller ønsker seg en god venninne. Alder spiller forsåvidt ingen rolle! 😊 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne vært din venninne. Men tror det hadde blitt stress for deg. 

Har ptsd og andre ting og er veldig unormal. Jeg ser vertfall at jeg er unormal. Jeg er som en litt mer slitsom phoebe. Hun i friends btw. 

Håper du finner noen gode venninner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er 24, bor også i Bergen, og liker stort sett det samme som deg. Venter første barn i mars sammen med min samboer. Kunne også tenkt meg flere venninner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Ser ut som at vi har flere felles interesser. Først må jeg spørre om du har medlemskap på et treningssenter😁? Jeg ønsker gjerne en god venninne som jeg kan trene med. Jeg går på aktiv365 på Kokstad og Paradis. 

Jeg er 26 år og bor i steinsviken med samboer 😊 Elsker å gå ut å spise, shoppe, se filmer/serier og vil bli enda flinkere til å trene og gå turer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Hei. Jeg er en jente på 21 år som ønsker å utvide mitt nettverk i Bergen. Jeg er singel og barnløs, men er utrolig glad i barn og kommer ikke til å kutte kontakt med noen av den grunn! :) Bor på Danmarksplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...