Gå til innhold

«Det kan vi sikkert😊»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Tapas skrev:
 

For en passiv idiot. Hvorfor tørr ikke han ga steget ? Drop his ass

Mener du passiv som det damene alltid er? Hvorfor er det greit damer er passive og ikke menn? 

Anonymkode: 02f40...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om en mann hadde skrevet de til meg hadde jeg tolket det veldig negativt, og jeg hadde nok trukket meg tilbake. Altså om han ville noe mer så fikk han ta over ballen selv, ellers så hører han ikke noe mer fra meg. Han er enten interessert, men veldig passiv, eller så er han ikke interessert, men bruker deg så lenge du pusher på. Nå ønsker jeg verken en passiv eller uinteressert mann, så  da blir det jo lettere for meg. Hva ønsker du deg TS. Er mannen helt fantastisk på alle måter,eller har han flere ting ved seg som ikke akkurat er helt optimalt.

Det er lett å bruke for mye tid på noen man alt har investert i, siden man ikke vil føle at tiden man har brukt har vært bortkastet.

 

Spørsmålstegntasten min funker ikke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å analysere menn når de skriver meldinger. Mange er korte i svarene og gidder ikke utdype. Derfor kan dette godt betyr: Ja det kan vi!

Men: Jeg ville svart slik hvis det var helt greit for meg å finne på noe men ikke så veldig viktig heller, eller at jeg hadde lyst men var usikker på om jeg fikk det til. Og det er kanskje her svaret ditt ligger siden han ikke har svart deg på siste melding. Nå må det sies at du sendte siste melding ganske sent og jeg svarer ikke på meldinger etter at jeg har sovnet, så det kan godt hende dette gjelder han.

Du bør nå ikke sende mer meldinger før han har svart. Gi det et par dager. Har han ikke svart på torsdag, da ønsker han ikke å treffe deg og du bør ikke spørre om dette flere ganger.

Anonymkode: 9b4ba...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere kun sender meldinger en gang i uken og han skriver dette svaret, vil jeg tolke det som uinteressert. Med mindre du har følelser for han og gjerne vil møte han for å få han til å like deg bedre, ville jeg latt han gå. Er du betatt og har trua, er det ikke galt å være den som får til en avtale. Ikke uvanlig at den ene er mer interessert i den andre til å begynne med. Så ser du hvordan han er når dere er på date, og trekker en slutning derfra. Ergo: gi han en sjanse til før du kobler inn stoltheten din hvis du tror han er verdt det. :)

Endret av McMary
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff han har enda ikke svart på den siste meldingen jeg sendte i går, han er jo våken og på jobb nå. 

Sender han meg en meldingen sent på fradag eller lørdag vurderer jeg faktiskt ikke å svare en gang..

Eller kanskje møtt han å spurt om hva dette handler om?

Ts

Anonymkode: c946f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Huff han har enda ikke svart på den siste meldingen jeg sendte i går, han er jo våken og på jobb nå. 

Sender han meg en meldingen sent på fradag eller lørdag vurderer jeg faktiskt ikke å svare en gang..

Eller kanskje møtt han å spurt om hva dette handler om?

Ts

Anonymkode: c946f...386

Åh så kjedelig 😔 jeg ville svart at jeg hadde lagt andre planer om du ikke får svar i dag. 

Anonymkode: c845e...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her igjen. Han har fremdeles ikke svart på den siste meldingen jeg sendte på mandag. Huff sitter her å klør i fingrene etter å skrive en meldingen til han. 

Hva bør jeg gjøre videre, kontakte eller ignorere?

Anonymkode: c946f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Ts her igjen. Han har fremdeles ikke svart på den siste meldingen jeg sendte på mandag. Huff sitter her å klør i fingrene etter å skrive en meldingen til han. 

Hva bør jeg gjøre videre, kontakte eller ignorere?

Anonymkode: c946f...386

Han høres ikke interessert ut dessverre

Anonymkode: 966e6...3cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 12.29, AnonymBruker skrev:
 

Huff han har enda ikke svart på den siste meldingen jeg sendte i går, han er jo våken og på jobb nå. 

Sender han meg en meldingen sent på fradag eller lørdag vurderer jeg faktiskt ikke å svare en gang..

Eller kanskje møtt han å spurt om hva dette handler om?

Ts

Anonymkode: c946f...386

Du må ikke finne på å skrive til han. Han er IKKE interessert. Vær sterk, jente!

Anonymkode: c0bea...542

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ts her igjen. Han har fremdeles ikke svart på den siste meldingen jeg sendte på mandag. Huff sitter her å klør i fingrene etter å skrive en meldingen til han. 

Hva bør jeg gjøre videre, kontakte eller ignorere?

Anonymkode: c946f...386

Gi faen i han. Han hadde selvsagt svart innen nå om han hadde noen som helst interesse av å treffe deg. 

Anonymkode: 2991b...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har vel svart slik både i situasjoner hvor jeg har hatt lyst til å finne på noe, og situasjoner hvor jeg ikke har hatt så lyst. Det er vel egentlig en ganske nøytral måte å svare på?

Anonymkode: 59996...785

Nei, det er en idiotisk måte å svare på. 

"Det kan vi sikkert" eller "kanskje det" er ofte en pysete form for avvisning. I beste fall meget svak og lite tydelig kommunikasjon. Om du virkelig har lyst til å finne på noe så svarer du rett og slett ja. Og om du ikke har lyst, så bør du rett og slett svare nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Det kan vi sikkert :)» er bare en pysete måte å svare «nei, har egentlig ikke lyst» på.

Du sendte melding tilbake for 4(?) dager siden uten at han svart. Hadde han vært interessert, så hadde han svart deg senest dagen etterpå.

IKKE send mer. Heller ikke etter etpar øl i helgen 🤪

Move on, TS! Du vil vel ikke finne på noe med han når han tydeligvis ikke er interessert?

Anonymkode: 4dab1...f55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du både har tatt aktivt initiativ selv og du får et slikt ukonkret svar uten oppfølging så ville jeg tatt det ganske tydelig - ikke interessert.

Altså, jeg utelukker ikke at det finnes situasjoner der det er fordelaktig at kvinner tar initiativ. F.eks. om han har tatt initiativ hele veien og venter på et initiativ fra deg. Eller det er grunn til å tro at du har lite interesse og du må bevise det motsatte.

Men om fyren er på tuppa etter deg og du omsider sender en melding, så vil det jo bli møtt med et hallelujah. "Ja gjerne! Hva med lørdag?"

Her taler nok handlingene - eller mangel på sådan - for seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar siden mandag? Da er han ikke interessert. Kan hende du får melding sent i kveld eller i morgen kveld, men da fisker han etter sex. Her lønner det seg å være hard og ikke ta noe mer kontakt. Og ja, det er ikke lett! Men du trenger å legge dette bak deg.

 

Anonymkode: 9b4ba...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte nå i kveld, jeg svarte ikke men ringte opp en liten stund etterpå for og ikke virke desperat. Han hadde havnet på akutten var noe med magen å han  beklaget for at han ikke hadde svart. Jeg spurte om det var noe spesiell grunn forat han ringte, da svarte han at han bare ville si hei. 

 

Venninnen min frarådet meg om å møte han i kveld noe jeg var enig  om det var det han ville, men han spurte ikke om det, han var hjemme og i tillegg edru. Sa til han at vi kunne prates i morgen. Skal jeg eller han ta iniativ til å ringes eller tekstes da i morgen tenker dere? Ts

Anonymkode: c946f...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg betyr "det kan vi sikkert" at det er sikkert at vi kan det. Altså det motsatte av usikkert. Særlig når det er smilefjes i tillegg. Jeg synes du virker helt panisk TS. Og nå har du satt deg i enda en situasjon hvor du må sitte og lure på om du skal ta kontakt. Hvorfor avtalte du ikke bare det på telefonen? Men ok, jeg synes du skal ta kontakt, siden det var han som tok initiativ sist.

Anonymkode: e036c...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker  det som egentlig ikke interessert men later som for å holde flørten varm fordi han liker oppmerksomheten 

Anonymkode: 83886...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han ringte nå i kveld, jeg svarte ikke men ringte opp en liten stund etterpå for og ikke virke desperat. Han hadde havnet på akutten var noe med magen å han  beklaget for at han ikke hadde svart. Jeg spurte om det var noe spesiell grunn forat han ringte, da svarte han at han bare ville si hei. 

 

Venninnen min frarådet meg om å møte han i kveld noe jeg var enig  om det var det han ville, men han spurte ikke om det, han var hjemme og i tillegg edru. Sa til han at vi kunne prates i morgen. Skal jeg eller han ta iniativ til å ringes eller tekstes da i morgen tenker dere? Ts

Anonymkode: c946f...386

 

Når han nå har ringt deg, kan du godt ta kontakt i dag og høre om dere skal treffes og ta en kaffe, lunsj e.l. Du må tro på historien om akutten og ta det derfra. Kanskje alt ordner seg nå! Men forsvinner han nok en gang, da hadde det vært rødt lys fra min side. Jeg gidder ikke dem som ikke kan vie meg 10 sek til å svare på en melding..

 

Anonymkode: 9b4ba...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han ringte nå i kveld, jeg svarte ikke men ringte opp en liten stund etterpå for og ikke virke desperat. Han hadde havnet på akutten var noe med magen å han  beklaget for at han ikke hadde svart. Jeg spurte om det var noe spesiell grunn forat han ringte, da svarte han at han bare ville si hei. 

 

Venninnen min frarådet meg om å møte han i kveld noe jeg var enig  om det var det han ville, men han spurte ikke om det, han var hjemme og i tillegg edru. Sa til han at vi kunne prates i morgen. Skal jeg eller han ta iniativ til å ringes eller tekstes da i morgen tenker dere? Ts

Anonymkode: c946f...386

Han skal ta kontakt. "Kan vi sikkert" betyr nei. Du har vert stille hele uken også ringer han for å si hei? Han holder deg på pinebenken. Liker at du liker han og mest sannsynlig ikke noe mer. Hører du ikke noe ifra han så går du videre😊 

Anonymkode: e3195...180

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...