Gå til innhold

«Det kan vi sikkert😊»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han skal ta kontakt. "Kan vi sikkert" betyr nei. Du har vert stille hele uken også ringer han for å si hei? Han holder deg på pinebenken. Liker at du liker han og mest sannsynlig ikke noe mer. Hører du ikke noe ifra han så går du videre😊 

Anonymkode: e3195...180

 

Det er disse reglene da.. Jeg mener at du kan ta kontakt i dag, men bare i dag. Hvis han svarer positivt på å treffes på dagtid, er det bra. Hvis han svarer "kan vi sikkert" eller tviler, drar det ut, er det jo ikke bra. 

Men disse vente-lekene der man skal tvinge den andre til å ta kontakt. Ikke rart det går så mange langtidssingle i landet her!

Anonymkode: 9b4ba...d6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.10.2018 den 23.23, AnonymBruker skrev:
 

Som overskriften sier, fikk jeg dette som svar fra han jeg har drevet litt på med. Jeg spurte om han ville finne på noe i helgen. 

Bare jeg som føler at det svaret virket lite entusiastiskt? Hvordan tolke det? Skal sies at det er jeg som har tatt kontakt den siste tiden, føler han har trukket seg litt mer unna, før var han veldig på nå virker han litt mer passiv, tar lengre tid før han svarer på meldinger enn før. 

Må bare få legge til at jeg ikke ofte skriver til han bomber han ikke med meldinger, typ en gang i uken.

Anonymkode: c946f...386

Ville tolket det som en avvisning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akutten siden mandag da?! Tror for min del hadde han kun vært unnskyldt om han hadde ligget i koma 😏

Jeg får følelsen av at han har en annen så han kan ikke skrive med deg mens hun er der. Nå er hun dratt så da ringer han og kommer på den dårlige unnskyldningen som kun de hjerteløse ikke godtar.. 

Anonymkode: c845e...b32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 23.23, AnonymBruker skrev:
 

Som overskriften sier, fikk jeg dette som svar fra han jeg har drevet litt på med. Jeg spurte om han ville finne på noe i helgen. 

Bare jeg som føler at det svaret virket lite entusiastiskt? Hvordan tolke det? Skal sies at det er jeg som har tatt kontakt den siste tiden, føler han har trukket seg litt mer unna, før var han veldig på nå virker han litt mer passiv, tar lengre tid før han svarer på meldinger enn før. 

Må bare få legge til at jeg ikke ofte skriver til han bomber han ikke med meldinger, typ en gang i uken.

Anonymkode: c946f...386

Vet jo ikke hva han legger i det, men jeg kunne ha skrevet noe sånt og toneleiet ville vært entusiastisk om det hadde blitt hørt. Det er så mye rom for mistolkninger når man kun forholder seg skriftlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2018 den 4.24, Stueloff skrev:
 

Hvis han er syk så kan det være en grunn til at han ikke svarte ja med det samme. For det første vet han ikke om han vil være i form til helgen, og for det andre er det vanskelig å være entusiastisk når man tror man ligger for døden (jeg har hørt at det er sånn manflu fungerer).

Og jo, å være dårlig burde faktisk være en helt akseptabel grunn for å bruke lang tid på å svare.

Er man veldig interessert i en person så svarer man raskt selv om man er syk, er på jobb eller er sammen med andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg betyr det "Ja, det er jeg positiv til, med forbehold om at idéen du kommer med, samt tidspunkt, fungerer for meg".

Jeg mener at den som kommer med forslaget om å møtes også har hovedansvar for å foreslå aktivitet og konkret tidspunkt, så tar man heller diskusjonen derifra.

-Skal vi finne på noe?
-Ja! Hva da?
-Nei, vet ikke, jeg....
-OK.....

Stiller man vage spørsmål er det naturlig med like vage svar. Det trenger ikke være voldsomme planer du foreslår. Du kan spørre om han vil se en film hjemme hos deg på lørdag, så har han i alle fall noe konkret å forholde seg til.

Folk er forskjellige, men det trenger slettes ikke være et tegn på liten interesse fra hans side. Alt kan tolkes på merkelige måter. Legger man vrangsiden til når man leser meldingen din, TS, kan det f.eks bety "Jeg kjeder meg, så nå synes jeg det er din jobb å finne på noe som kan underholde meg i helgen".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han ringte nå i kveld, jeg svarte ikke men ringte opp en liten stund etterpå for og ikke virke desperat. Han hadde havnet på akutten var noe med magen å han  beklaget for at han ikke hadde svart. Jeg spurte om det var noe spesiell grunn forat han ringte, da svarte han at han bare ville si hei. 

 

Venninnen min frarådet meg om å møte han i kveld noe jeg var enig  om det var det han ville, men han spurte ikke om det, han var hjemme og i tillegg edru. Sa til han at vi kunne prates i morgen. Skal jeg eller han ta iniativ til å ringes eller tekstes da i morgen tenker dere? Ts

Anonymkode: c946f...386

Han. Det er jo han som ringte deg og ville noe (si hei) . Hvis han vil møte deg får han ringe

Anonymkode: 83886...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/8/2018 at 11:32 PM, Tapas said:

For en passiv idiot. Hvorfor tørr ikke han ga steget ? Drop his ass

Helt enig. TS er en passiv idiot siden hun ikke tørr ta steget. Han burde droppe hun.

Anonymkode: 486e5...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på hva som skjedde videre?!?🙈 tok han kontakt? Gjorde du? Håper TS oppdaterer😉😄

Anonymkode: e3195...180

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...