Gå til innhold

«Det kan vi sikkert😊»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, fikk jeg dette som svar fra han jeg har drevet litt på med. Jeg spurte om han ville finne på noe i helgen. 

Bare jeg som føler at det svaret virket lite entusiastiskt? Hvordan tolke det? Skal sies at det er jeg som har tatt kontakt den siste tiden, føler han har trukket seg litt mer unna, før var han veldig på nå virker han litt mer passiv, tar lengre tid før han svarer på meldinger enn før. 

Må bare få legge til at jeg ikke ofte skriver til han bomber han ikke med meldinger, typ en gang i uken.

Anonymkode: c946f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er du som kjenner han, ikke vi... 
Jeg har en opplevelse av at når folk skriver "det kan vi sikkert", ikke er så veldig interesserte, nei. Og jeg skriver selv "det kan vi sikkert", hvis jeg ikke er interessert, eller hvis jeg er litt kostbar.

MEN, dere har nå "planlagt" å finne på noe til helgen, så du får vente å se om han skriver noe til deg når helgen nærmer seg. Hvis han ikke tar kontakt, så har du svaret ditt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med smiley så er han entusiastisk, uten så er han ikke. Jeg svarer også sånn. Jeg er jente da.

Anonymkode: dcb68...781

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte han etterpå å skrev at det var kjekt og hørre å om han hadde et forslag til hva han ville finne på, men det har han ikke svart på enda..

Ts

Anonymkode: c946f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel svart slik både i situasjoner hvor jeg har hatt lyst til å finne på noe, og situasjoner hvor jeg ikke har hatt så lyst. Det er vel egentlig en ganske nøytral måte å svare på?

Anonymkode: 59996...785

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke begeistret for sånne svar. Han jeg dater har alltid enten kommet med forslag selv, eller sagt tydelig ja om jeg har foreslått noe.

I dag kom jeg med et forslag, og han svarte "det kan vi sikkert få til😘". Da svarte jeg at jeg likte ham bedre når han svarte tydelig, og ikke blanda inn "sikkert" eller "kanskje". Jeg fikk da raskt til svar "ja, det vil jeg veldig gjerne. Gleder meg ".

Så for noen kan det jo bare være måten de ordlegger seg på, og at de ikke mener noe negativt med det. Men i mine ører høres det ut som om de ikke er så veldig i interesserte.

 

Anonymkode: f3284...89e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tolket dette som ikke interessert, og latt være å si noe mer. Han svarte deg heller ikke på siste mld. Går det nå flere dager til han svarer, så har han deg i reserve.

Igjen, dette er hva jeg hadde tenkt.

Hva enn du gjør nå - ikke skriv noe mer. 

 

Endret av NancyDrew
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kvinnfolk som overanalyserer alt. 

Han er gira og "inn". Vil nok bare ikke virker for ivrig. 

Anonymkode: 485a4...61b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... her jeg kommer fra hadde dette betydd "det er helt sikkert at vi skal finne på noe". Tydeligvis forskjellige betydninger her.

Anonymkode: 5b1f6...4cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så betyr det "Ja, hvis ikke noe jeg har mer lyst til å gjøre dukker opp".

Anonymkode: 0a25a...791

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tolket det som passe arrogant og uentusiastisk. Som en nevner: "treffer deg, hvis jeg ikke finner noe bedre å gjøre"-type drittmelding. 

Anonymkode: 2991b...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Play cool, men kast ballen over til ham og si ´´kult, hva har du lyst til? Bestige en topp eller ta en cafetur?´´

Anonymkode: 65d4c...c87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Med smiley så er han entusiastisk, uten så er han ikke. Jeg svarer også sånn. Jeg er jente da.

Anonymkode: dcb68...781

Da er vi to damer som svarer sånn! 😊 

"det kan vi sikkert 😊" for meg betyr at vi gjerne kan møtes og at jeg er åpen for forslag 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig bruker eg: kan vi sikkert 😊 når eg forventer at motparten skal arrangere eller at videre iniativ. Typisk med menn som ofte seie ein ting i øyeblikket men innser i ettertiden at det passer overhode ikkje

Anonymkode: d3adf...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm .. ikke ta det så negativt raskt. Nå kjenner du jo han bedre enn oss men om magefølelsen din sier det ikker er noe stemmer, så kan det hende det er sant. Ikke hver for tilgjengelig for han, hold litt tilbake om det skulle vise seg at han har mistet interesse 

Anonymkode: f506c...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, skrev den siste meldingen om han hadde forslag til hva han ville finne på kl  23.10, vet ikke om han allerede hadde sovnet eller hva, vet han har vert litt syk, ikke at det er en unskyldning for å ikke å svare meg allså.

Jeg sendte den meldingen 3 timer etter at han svarte på den første.

Ts

Anonymkode: c946f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:
 

Nei, skrev den siste meldingen om han hadde forslag til hva han ville finne på kl  23.10, vet ikke om han allerede hadde sovnet eller hva, vet han har vert litt syk, ikke at det er en unskyldning for å ikke å svare meg allså.

Jeg sendte den meldingen 3 timer etter at han svarte på den første.

Ts

Anonymkode: c946f...386

Jesus.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:
 

Nei, skrev den siste meldingen om han hadde forslag til hva han ville finne på kl  23.10, vet ikke om han allerede hadde sovnet eller hva, vet han har vert litt syk, ikke at det er en unskyldning for å ikke å svare meg allså.

Jeg sendte den meldingen 3 timer etter at han svarte på den første.

Ts

Anonymkode: c946f...386

Hvis han er syk så kan det være en grunn til at han ikke svarte ja med det samme. For det første vet han ikke om han vil være i form til helgen, og for det andre er det vanskelig å være entusiastisk når man tror man ligger for døden (jeg har hørt at det er sånn manflu fungerer).

Og jo, å være dårlig burde faktisk være en helt akseptabel grunn for å bruke lang tid på å svare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...