Gå til innhold

Beste duftlys/duftpinner med en litt nøytral lukt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En gutt som har flyttet inn i en leilighet som lukter litt "gammelt". Hvilke duftlys/pinner vil dere anbefale? :) Kanskje noe som ikke er superfeminint, men heller ikke direkte manneparfyme?

Anonymkode: 34e97...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best å ha duftpinner stående. Da lukter det jevnt, så lenge man snur pinnene av og til. Også legger jeg litt penger i en god en, syns noen av de billigere (f.eks Kremmerhuset) lukter kvalmende og for mye. 

Syns selv at merket Skandinavisk har mye godt. SKOG f.eks, den lukter jo ... natur, egentlig. Ren duft og er overraskende deilig å ha inne, selv om det da skal lukte skog av den. Rart å forklare. Den kan kjøpes refill til, så det koster mye første gangen, så litt mindre neste gang. Jeg liker også FJORD i den serien, men den blir kanskje for noen litt mindre nøytral enn f.eks SKOG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

En gutt som har flyttet inn i en leilighet som lukter litt "gammelt". Hvilke duftlys/pinner vil dere anbefale? :) Kanskje noe som ikke er superfeminint, men heller ikke direkte manneparfyme?

Anonymkode: 34e97...c42

Leiligheter skal ikke lukte "gammelt", jeg ville heller prøvd å finne problemet enn å prøve å dekke over dårlig lukt. Kan fort være noe som er helsefarlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips fra ei som må ha "nyvasket" hus når mamma kommer på besøk: Sett på en kjele med grønnsåpevann (ca 1-2 liter vann, et par topper grønnsåpe) og la det koke og trekke til det er tomt(kan også fylle etter om du har tid). Sett gjerne på vifta på kjøkkenet kvarte tiden, så får du løsna opp litt der også. Lukter fint av grønnsåpe i hele huset av dampen.

Dersom det er steder det lukter ekstra mye, som foreksempel på badet eller vaskerommet, sett ut ei skål med eddikvann. (par topper eddik), og la det stå et døgn eller to. Dette fungerer også mot bållukt for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar folkens :) Leiligheten skal pusses opp så vi er på jakt etter en midlertidig løsning :) 

Anonymkode: 34e97...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes duftlysene til Voluspa er utrolig deilige, de varer lenge og har mange lukter å velge imellom. Så der har du for en hver smak.

Duftpinner liker jeg best de fra Rituals, de varer lenge og dufter godt, samtidig ikke for sterkt :) 

Anonymkode: bc746...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...