AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 jeg vet ikke hva som skjer med meg. Skal begynne hos psykolog så det er sagt. Innså at jeg måtte gi etter, har tenkt på det i mange år. Jeg blir verre og verre. Jeg har vært svært samvittighetsfull, men nå begynner folks følelser å irritere meg mer og mer. Mobber folk i hodet, ser enkelte som mindreverdige, blir kvalm av eksistensen til enkelte (ikke alle selvfølgelig) , ser andre som dårligere enn meg og andre (noen er bedre enn meg). hater snart alle og er konstant sint. Anonymkode: 2de78...6b6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Ingen har ræva personlighet i utgangspunktet, noe har gjort en sånn. Anonymkode: dece2...592
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Kanskje du har hatt vondt for å si fra eller brent inne med ting tidligere. Eller blitt overkjørt. Og nå har det bygget seg opp ett sinne? Tilfeldige fremmede er neppe de rette å rette dette mot, men det finnes kanskje en eller to i livet ditt som hadde fortjent å bli satt på plass? Anonymkode: 13a43...f24
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Nå kjenner vi ikke din oppvekst, men det er vanlig å behandle andre som man ble behandlet selv. Barn som vokser med foreldre som har psykopatiske trekk får gjerne det selv. Det er ikke lett å endre grunnpersonlighet, men det som du beskriver kan fint endres. Det handler om holdninger, er det noe som plager deg i livet. Ting du har opplevd, måten du har blitt behandlet på, enkelte episoder kan være nok. Anonymkode: 82592...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå