Gå til innhold

Hvordan får man bedre personlighet når man har rævva personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke hva som skjer med meg. Skal begynne hos psykolog så det er sagt. Innså at jeg måtte gi etter, har tenkt på det i mange år. Jeg blir verre og verre. Jeg har vært svært samvittighetsfull, men nå begynner folks følelser å irritere meg mer og mer. Mobber folk i hodet, ser enkelte som mindreverdige, blir kvalm av eksistensen til enkelte (ikke alle selvfølgelig) , ser andre som dårligere enn meg og andre (noen er bedre enn meg). 
hater snart alle og er konstant sint. 

Anonymkode: 2de78...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen har ræva personlighet i utgangspunktet, noe har gjort en sånn.

Anonymkode: dece2...592

Skrevet

Kanskje du har hatt vondt for å si fra eller brent inne med ting tidligere. Eller blitt overkjørt. Og nå har det bygget seg opp ett sinne?

Tilfeldige fremmede er neppe de rette å rette dette mot, men det finnes kanskje en eller to i livet ditt som hadde fortjent å bli satt på plass?

Anonymkode: 13a43...f24

Skrevet

Nå kjenner vi ikke din oppvekst, men det er vanlig å behandle andre som man ble behandlet selv. Barn som vokser med foreldre som har psykopatiske trekk får gjerne det selv.

Det er ikke lett å endre grunnpersonlighet, men det som du beskriver kan fint endres. Det handler om holdninger, er det noe som plager deg i livet. Ting du har opplevd, måten du har blitt behandlet på, enkelte episoder kan være nok. 

Anonymkode: 82592...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...