Gå til innhold

Fortell meg favorittbokstav, tall og favorittfarge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Bokstav: M

Tall: 8

Farge: Blå

Anonymkode: 04b41...fc9

Du er opptatt av omgivelsene, du er ryddig og romslig. Samtidig har du en side du sliter med, og kanskje har du lett for å tenke i sirkel? Du kan være opptatt å det okkulte. Er opptatt av kommunikasjon, men du er lite privat. 

Anonymkode: f7610...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Snorkfrøken skrev:
 

Bokstav: C

Tall: 8

Farge: Lilla

Her oser det mystikk. Du er opptatt av det som ligger til grunn for ting. Finne årsak og svar. Mystikken kommer nok derfra, at du nok har funnet noen svar. Du er ikke en enkel person, men burde holdt foredrag om noe alternativt, men hold beina på bakken. Tror du gjør det, men vær obs

Anonymkode: f7610...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Bokstav: E

Tall: 5 og 7

Farge: Rød

Anonymkode: eab61...c21

Du er motsetningsfylt. Du liker ryddighet ( praktisk) sånn litt mer enn gjennomsnittet. Det eneste jeg ellers kan si at du kan gå på prekestolen, holde foredrag på universitetet eller bli politiker. En visjonær politiker vel og merke. 

Anonymkode: f7610...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du er motsetningsfylt. Du liker ryddighet ( praktisk) sånn litt mer enn gjennomsnittet. Det eneste jeg ellers kan si at du kan gå på prekestolen, holde foredrag på universitetet eller bli politiker. En visjonær politiker vel og merke. 

Anonymkode: f7610...3d4

Dette kjenner jeg meg overhode ikke igjen i 😂

Anonymkode: eab61...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Bokstav: O

Tall: 3

Farge: Rød

Anonymkode: 961e2...fed

Du er flink sosialt, og du har overblikk i flokken, samtidig som du deltar. Antageligvis en veldig snill person, men med sterke meninger. Du sier dem uten å tråkke på andres, så du er veldig dyktig med mennesker. Du ville blitt, eller er, en god leder. 

Anonymkode: f7610...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Dette kjenner jeg meg overhode ikke igjen i 😂

Anonymkode: eab61...c21

Du har bare ikke funnet din kjerne enda 😄

Anonymkode: f7610...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, melly666 skrev:
 

M, 5, lilla 

Du er sterk, karismatisk og enten til det beste for andre, eller ikke fullt så bra. Hint: ikke start en religiøs sekt. Start heller noe som kan hjelpe andre via meditasjon, sjamanisme eller annet av det inspirerende mystiske.

Anonymkode: f7610...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du er flink sosialt, og du har overblikk i flokken, samtidig som du deltar. Antageligvis en veldig snill person, men med sterke meninger. Du sier dem uten å tråkke på andres, så du er veldig dyktig med mennesker. Du ville blitt, eller er, en god leder. 

Anonymkode: f7610...3d4:lillesky2:

Stemmer!:danse:

Anonymkode: 961e2...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Stemmer!:danse:

Anonymkode: 961e2...fed

Så bra 🙂

Anonymkode: f7610...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

A, 2 og rosa

😊

Anonymkode: 20bc9...4ed

Du er ihvertfall romantisk. Du er opptatt av å snakke om litt filosofiske betraktninger med partneren din, og selv om romantikken står høyt, så er dere ikke ett, men dere har et sterkt bånd. Du er antageligvis veldig lite aggressiv. Du liker å ha det mykt og behagelig. Men det kan ulme i alle, og i deg også en sjelden gang.

Anonymkode: f7610...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du er ihvertfall romantisk. Du er opptatt av å snakke om litt filosofiske betraktninger med partneren din, og selv om romantikken står høyt, så er dere ikke ett, men dere har et sterkt bånd. Du er antageligvis veldig lite aggressiv. Du liker å ha det mykt og behagelig. Men det kan ulme i alle, og i deg også en sjelden gang.

Anonymkode: f7610...3d4

Moro! Stemmer bra det!

Anonymkode: 20bc9...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Bokstav: M

Tall: 1

Farge: Blå

Anonymkode: e32b9...4d7

Du er konkurransemenneske, du er sterk og er god på å snakke for deg. Du hater å bli innskrenket av for mange regler og normer. Du liker å tenke utenfor boksen. Vær bare obs på å ikke overkjøre andre.

Anonymkode: f7610...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...