Gå til innhold

Har mamma rett og slett vært dårlig på å velge menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mann 1: min og min søsters far. Han hadde reisejobb og generelt en veldig rastløs sjel. Han var utro mot dama da han traff mamma. Han ble sammen med mamma til slutt, og de skulle gifte seg. Men jeg og søsteren kom, og han fant ut at han ikke taklet et rolig liv. Han flyttet til utlandet. Han hadde fort en  ny dame, etter det fant han dama han er  sammen med nå.

mann 2: mann som utad var svært sjarmerende. Men etter å ha bodd hos oss i en periode så viste han sitt sanne jeg. Han begynte å slå, han tok kontroll over økonomien totalt og alt gikk etter hans pipe. De er ikke sammen lenger, de har barn sammen. Han deltar omtrent ikke i oppdragelsen, men bidrar bare økonomisk. 

Er det menn som er ubrukelige, eller er det rett og slett slik at enkelte kvinner bare ikke klarer å velge bra menn? 

Ei barndomsvenninne av meg, hadde en far og mor som ruset seg. Hørte ikke om noe, men ser ikke bort ifra at det var vold i hjemmet der. Moren hatet faren da de flyttet fra hverandre, så fant hun en ny mann. Han var voldelig. Så fant hun en ny mann og de er nå ikke sammen lenger.. min venninne har hatt ørten forhold selv. Glad i å ruse seg hun også. Får nesten litt angst jeg, for tenk om slik faktisk er arvelig? blir jeg like håpløs på å finne menn? 

Anonymkode: 028b6...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare å holde seg unna menn det, så slipper du få psykiske problemer pga menn. 

Anonymkode: 6935a...1c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Er bare å holde seg unna menn det, så slipper du få psykiske problemer pga menn. 

Anonymkode: 6935a...1c1

hvis det er menn i seg selv som gir kvinnene psykiske problemer, så er det tegn på at kvinner er skapt såpass svake at det ikke er særlig mye vei utenom. Jeg får psykiske problemer selv om jeg holder meg unna menn. Kjenner også kvinner som er i forhold, men har psykiske problemer av andre ting...pappas nye dame for eksempel.

Anonymkode: 028b6...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært mange kvinner er ubrukelige uten menn, og tar derfor det de kan få. 

Anonymkode: 94311...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Svært mange kvinner er ubrukelige uten menn, og tar derfor det de kan få. 

Anonymkode: 94311...e6a

men jeg tar ikke det jeg kan få, jeg tar imot det jeg vil ha om jeg får det. 

Anonymkode: 028b6...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Er det menn som er ubrukelige, eller er det rett og slett slik at enkelte kvinner bare ikke klarer å velge bra menn? 
 

Anonymkode: 028b6...22c

Hva tror du selv?

Det er jo nok av folk i velfungerende forhold. Moren din er fellesnevneren i sine relasjoner. 

Anonymkode: 6d084...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som hun lar seg sjarmere av trekk som ikke er forenlig med trygg og solid familiemann. Menn generelt er ikke sånn, men mange kvinner velger dårlig igjen, og igjen. 

Anonymkode: 8a322...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over det at du har vokst opp med dette som mal, og ha det i bakhodet når du møter menn. Noen mennesker er sånn som du beskriver, men langt i fra alle! At det er arvelig går nok mye på hva man vokser opp med som normalen. Vokser du opp med rus og vold som normalen, så er det mye lettere å ende opp på samme måte selv, enn om man vokser opp i et stabilt og rolig hjem. Bare ha det i tankene og vær kresen, sett en standard for deg selv og ikke godta at en mann ikke behandler deg med respekt.

Anonymkode: 9340c...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Vær klar over det at du har vokst opp med dette som mal, og ha det i bakhodet når du møter menn. Noen mennesker er sånn som du beskriver, men langt i fra alle! At det er arvelig går nok mye på hva man vokser opp med som normalen. Vokser du opp med rus og vold som normalen, så er det mye lettere å ende opp på samme måte selv, enn om man vokser opp i et stabilt og rolig hjem. Bare ha det i tankene og vær kresen, sett en standard for deg selv og ikke godta at en mann ikke behandler deg med respekt.

Anonymkode: 9340c...b40

jeg vil egentlig si jeg har fått antenner etter å ha hatt han som stefar. Jeg har møtt mange menn i ila livet og det er lett å se hvem som ikke er bra. Nå var ikke disse mennene dater, men menn jeg møtt gjennom jobb eller venner. Det har alltid vist seg at jeg hadde rett. Det er så hyggelige utad at det nesten er for godt til å være sant. En forferdelig overfladisk måte å snakke på og veldig rause med komplimenter, og så vet de veldig mye om alt. 

Anonymkode: 028b6...22c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...