AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg syns det er så frekt. Har en venninne (eller jeg ser henne jo aldri så er vel mer bekjent nå). Hvis jeg spør om hun har hatt en fin helg på messenger f.eks så svarer hun hehe eller med en tommel opp-emoji. Hun har isolert seg helt fra alle etter at hun har fått seg hund. Neste gang hun sender melding skal jeg og svare hehe på pur f. Hva er det med sånne folk? Anonymkode: 3a034...49f 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er så frekt. Har en venninne (eller jeg ser henne jo aldri så er vel mer bekjent nå). Hvis jeg spør om hun har hatt en fin helg på messenger f.eks så svarer hun hehe eller med en tommel opp-emoji. Hun har isolert seg helt fra alle etter at hun har fått seg hund. Neste gang hun sender melding skal jeg og svare hehe på pur f. Hva er det med sånne folk? Anonymkode: 3a034...49f Virkelig? Det er vel sånn hun liker å skrive da. Hvis du vil snakke med henne kan u jo spørre om hun vil bli med på en gåtur eller ringes en kveld. Selv om vi har Messenger så er faktisk ansikt til ansikt kommunikasjon mye bedre, spesielt slik som i sin situasjon der du overtolker og analyserer. Ikke alle digger å snakke over et tastatur. Anonymkode: 2a046...fce 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Det er vel sånn hun liker å skrive da. Hvis du vil snakke med henne kan u jo spørre om hun vil bli med på en gåtur eller ringes en kveld. Selv om vi har Messenger så er faktisk ansikt til ansikt kommunikasjon mye bedre, spesielt slik som i sin situasjon der du overtolker og analyserer. Ikke alle digger å snakke over et tastatur. Anonymkode: 2a046...fce Nei det er greit nok det, men hun var ikke sånn før hun fikk seg hund. Og hun er sånn mot andre venninner og. Jeg bare syns det er så frekt! HEHE liksom. Hvis noen av oss skriver hehe derimot så svarer hun ofte "er det alt du har å si?" Så det virker ikke som hun forstår at det er irriterende. Jeg mener at det er barnslig å svare med kun emojis uansett. Anonymkode: 3a034...49f 1
penny_ Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 Sier hun kun "hehe" når hun får et spørsmål? Det er litt merkelig. Det virker i så fall som at hun syns spørsmålet er litt teit. 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #6 Skrevet 10. oktober 2018 Så spør henne om det samme da "Er det alt du har å si?" Anonymkode: 34b3b...28e 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 Helt ærlig så tenker jeg «æsj» 😂 Anonymkode: 536e9...059 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Hvor gamle er dere egentlig... Anonymkode: b9781...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 Frekt å skrive hehe? Nå har jeg hørt det også. Hehe er gjerne det man skriver når man får en melding som det egentlig ikke er så mye å svare på, men man likevel ønsker å svare av høflighet. Enten det, eller når du har sagt noe halvmorsomt som ikke fortjener en gapskratt. Anonymkode: bdf91...7fe 10
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 Skal jeg først utrykke en latter så skriver jeg hehe, det fordi jeg er voksen og ikke en hihi dame. Hihi blir for meg slik veldig kvinnelig "å hør på meg fnise, er jeg ikke søt". Derfor hehe. Haha hvis jeg får kun et lite ha ut når jeg leser nor. Hehe så ler jeg godt. Anonymkode: e2393...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #14 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg er faktisk litt enig i at det er uhøflig. Når noen spør om du har hatt en fin helg, så svarer en litt mer enn Hehe. Selv om en ikke har lyst å sitte å skrive så mye, så er det normalt å svare noe. Feks: Helgen har vært stille og rolig. Du da? Anonymkode: 67dba...766 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #15 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg er 15 da, jaja. har en venn som skriver/kmt «HAHAHA» på seriøst ALT jeg skriver . Hun kmt ofte på ting jeg legger ut på snapchat som feks hvis jeg er på kino så tar jeg bilde av kinosalen elns så skriver hun «hvem er du med, HAHAH» så svarer jeg «oda» så sier hun «HAHAHAH» altså HVORDAN er det morsomt?! også spør hun også ofte sånn «skal du ha med sekk i dag, HAHAH» så svarer jeg «nei, tror ikke det» så skriver hun «HAHAH» dere skjønner sikkert, men jeg holder på å bli gal av det. Sånn når vi snakker f2f også, så ler hun av alt jeg sier, ganske sikker på at om jeg sa noe ganske alvorlig så hadde hun fnist, eller skrevet «hahahha» Anonymkode: cc9dc...751 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #16 Skrevet 12. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 15 da, jaja. har en venn som skriver/kmt «HAHAHA» på seriøst ALT jeg skriver . Hun kmt ofte på ting jeg legger ut på snapchat som feks hvis jeg er på kino så tar jeg bilde av kinosalen elns så skriver hun «hvem er du med, HAHAH» så svarer jeg «oda» så sier hun «HAHAHAH» altså HVORDAN er det morsomt?! også spør hun også ofte sånn «skal du ha med sekk i dag, HAHAH» så svarer jeg «nei, tror ikke det» så skriver hun «HAHAH» dere skjønner sikkert, men jeg holder på å bli gal av det. Sånn når vi snakker f2f også, så ler hun av alt jeg sier, ganske sikker på at om jeg sa noe ganske alvorlig så hadde hun fnist, eller skrevet «hahahha» Anonymkode: cc9dc...751 SÅ IKKE SNAKK MED DE DA! Anonymkode: 50f36...bad
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #17 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: SÅ IKKE SNAKK MED DE DA! Anonymkode: 50f36...bad Det er en person, og man stopper ikke å snakke med noen fordi de skriver «haha» jeg bare svarte på innlegget.. Anonymkode: cc9dc...751 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #18 Skrevet 12. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 15 da, jaja. har en venn som skriver/kmt «HAHAHA» på seriøst ALT jeg skriver . Hun kmt ofte på ting jeg legger ut på snapchat som feks hvis jeg er på kino så tar jeg bilde av kinosalen elns så skriver hun «hvem er du med, HAHAH» så svarer jeg «oda» så sier hun «HAHAHAH» altså HVORDAN er det morsomt?! også spør hun også ofte sånn «skal du ha med sekk i dag, HAHAH» så svarer jeg «nei, tror ikke det» så skriver hun «HAHAH» dere skjønner sikkert, men jeg holder på å bli gal av det. Sånn når vi snakker f2f også, så ler hun av alt jeg sier, ganske sikker på at om jeg sa noe ganske alvorlig så hadde hun fnist, eller skrevet «hahahha» Anonymkode: cc9dc...751 Det tyder ofte på usikkerhet. Anonymkode: e2393...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #19 Skrevet 13. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 15 da, jaja. har en venn som skriver/kmt «HAHAHA» på seriøst ALT jeg skriver . Hun kmt ofte på ting jeg legger ut på snapchat som feks hvis jeg er på kino så tar jeg bilde av kinosalen elns så skriver hun «hvem er du med, HAHAH» så svarer jeg «oda» så sier hun «HAHAHAH» altså HVORDAN er det morsomt?! også spør hun også ofte sånn «skal du ha med sekk i dag, HAHAH» så svarer jeg «nei, tror ikke det» så skriver hun «HAHAH» dere skjønner sikkert, men jeg holder på å bli gal av det. Sånn når vi snakker f2f også, så ler hun av alt jeg sier, ganske sikker på at om jeg sa noe ganske alvorlig så hadde hun fnist, eller skrevet «hahahha» Anonymkode: cc9dc...751 Det hørtes grusomt ut i lengden Anonymkode: 536e9...059 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #20 Skrevet 13. oktober 2018 De svarer nå i hvert fall, selv om de ikke har så mye å komme med. Anonymkode: f3d64...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå