Gå til innhold

Krav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.10.2018 den 22.34, AnonymBruker skrev:
 

Alle har jo noen «krav». Noen takler sbsolutt ikke røyk/snus. Og det å da date en som har dette som vane... er det ikke bedre å skrive det opp enn å bruke tid på noen h or ting ikke kan bli noe? 

Jeg har ikke store krav selv. Men for min del er det to ting jeg skriver opp: ikke snus (men røyk går fint), og ikke langt hår. 

Langt hår kan kanskje mange stusse på. Jeg tror alle har ting som de får denne følelse av. Jeg kan ikke beskrive hvor utrolig feil det kjennes å se en mann med langt hår. Hvor mye det bare skriker inni hodet «No, No, Nope... Does not compute». En ekstrem følelse av ... feil... ekstrem turn off! Noe jeg absolutt ikke kan takle. Så jeg føler det er verd å nevne på forhånd. 

Andre litt mindre krav som kanskje ikke nevnes er at han ikke direkte er treningsnarkoman, bare for å passe inn i min livsstil. Men skal tross alt passe sammen. Dette inkluderer den ufattelige hobbyen med «fjellturer». Det eksisterer ikke i min verden. Ut å gå tur, spille litt pokemon go 👍🏻 Men fjell, telt, bål 👎🏻

Høyde er ikke noe som er veldig viktig i min bok. Jeg er 164 selv. Har et lite ønske om at han er 5cm høyere enn meg, men dette er absolutt ikke noe krav og noe jeg ser noe særlig på. Nesten så jeg føler jeg burde sette en max høyde da 😅😂 går ikke helt 100% i hop med en på 2 m med tanke på kyssing 😅😂😂

Poenget her er at man har all noen krav. Noen absolutte krav, litt mindre absolutte krav og noen ... ønsker kan det kanskje kalles. Om man nevner dem på forhånd eller ikke er kanskje forskjellen på folk. 

Har og et lite nytt krav om at god tannhygiene etter å ha vært på første date med en som dukket opp med en svart råtten tann 😵 alle får hull, jeg har hatt hull, men et lite krav til årlig tannelgebesøk, og at man bruker litt tid og penger på å fikse ting med en gang de dukker opp 👍🏻

Anonymkode: 81848...e3b

Her ser jo dere menn hvor utrolig forskjellig smak vi damer kan ha, og det må jo være kjempe bra! Jeg ELSKER langt hår på menn, ingeting tenner meg like mye som en mann med langt hår 🤩😍 Og helst skjegg ❤️ Og elsker telt-turer og bål 😊 Så det er jo forskjellige "krav" blant oss da, alle damer har ikke de samme kravene eller det samme de tenner på, det er som regel noen for de forskjellige typene 😉

Anonymkode: d0fde...0be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.10.2018 den 8.48, AnonymBruker skrev:
 

Dere som skriver at det er så mye lettere for oss damer, har ikke prøvd å være en mindre pen dame. For menn er utseende alt. Dessverre. Og når man kan jobbe for å få ting som hus, bil, bra utdanning, jobb, sans for humor, bedre personlighet, så får man ikke gjort så mye med et stygt utseende. 

Jeg er slik mindre pen dame. Og må belage meg på enten å være alene resten av livet, eller ta til takke med en 60 år gammel arbeidsledig alkoholiker. Siden jeg har barn (og selvrespekt) så er nummer to ikke et reelt alternativ. 

Anonymkode: 257d5...4a8

❤️

Anonymkode: d0fde...0be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 7.02, AnonymBruker skrev:
 

Hva skjer med det? Jeg ser damer ramser opp det ene etter det andre. Uten å skrive en dr*** om hva de har å vise frem til. Du kan ønske så mye som du vil. Dette er ikke film. Ingen prinsesse historie. Hva gjør du krav på? Hva har du krav på? Du vet mest sannsynlig ikke hva du vil ha før du ser ei venninne som har en type som har alt det du søker etter. Hvem har bedt deg sette lista. Og hva er grunnen til at lista er uoppnåelig for 95% av alle menn. Syns det er moro at noen damer skriver høyden sin. For det er et tegn til de under høyden hennes om å holde seg unna. Sånn indirekte. Det er som om jeg hadde skrevet at alle damer som bruker make up kan holde seg unna. Fordi med make up eller ikke så kan du være like sjarmerende, morsom, elskverdig for det. Det samme med høyde.

Mann 33

Anonymkode: 23d55...2f0

Hei.

Da jeg hadde Tinder skrev jeg høyden min fordi jeg er selv høy (176) og vet at mange menn finner det "skremmende".

Jeg tror ikke lista er uoppnåelig for 95% nei. Selvfølgelig finnes de som er kravstore, men det er ikke flertallet🙂

Orden på økonomi for meg betyr at han har jobb og evner å spare penger. At han ikke har gjeld og drar med seg økonomiske problemer inn i forholdet. Jeg kan ikke være med en slik mann da jeg ikke er sånn selv og ønsker ikke trøbbel med en fyr når det finnes så mange som ikke har økonomisk handikap.

For en annen kvinne kan det bety at han må ha HØY lønn,fint hus,kul bil og stor båt, men jeg tror du selv innerst inne vet at de fleste ikke er sånn.

Generelle andre ønsker er jo trofast(er det så vanskelig?)omtenksom osv.

De fleste vil ha en kjernekar. Noen vil ha disse tøffe guttene(badboys) og andre vil ha de stille og sjenerte(niceguys).

Menn er egentlig ikke noe bedre når det kommer til krav. Utseende spiller stor rolle og i dagens samfunn der det er vanlig med fillers,falskt alt-mulig og masse sminke så føler det uoppnåelig å bli 'pen'.

 

Anonymkode: 1ee5e...9d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/10/2018 at 3:31 PM, AnonymBruker said:
 

Ble visst stille. Gikk du/dere tomme for ord? Eller innser du/dere sannheten 

Anonymkode: 23d55...2f0

Dette skrev ts kl 3:31 om natten. :ler:

Anonymkode: 9bfef...75a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Dette skrev ts kl 3:31 om natten. :ler:

Anonymkode: 9bfef...75a

Skal jeg svare deg/dere kl 03.55. Eller innser dere sannheten? 

 

Dette skriver TS kl 04.00

Poenget please? 

Anonymkode: 23d55...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 14.39, 12me34anna skrev:
 

Hahaha så patetisk. Jeg har ingen lettkledde bilder av meg selv på sosiale medier og får fortsatt meldinger fra menn som starter samtaler på skikkelig usjarmerende måter. Jeg skjønner at du er bitter og at du føler at vi kvinner skylder deg noe- det gjør vi absolutt ikke og du har ingen grunn til å være bitter heller.

Selvfølgelig får du ikke napp med denne innstillingen du har. Bitterheten og måten du snakker om kvinnfolk på gjør deg skikkelig stygg (uansett hvordan du fysisk ser ut). Ta deg sammen.  

 

Menn forstår ikke man spyr av meldinger som : Hei så pen du er, er du ledig for sex? Den rompa vil jeg klemme på mm. For 29 av 30 brev på innboksen er faktisk av den sorten. For menn somTS så er kvinnene problemet, ikke hvordan de selv oppfører seg.

Anonymkode: 18f58...cc7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et "Hei" holder ikke. Man må være kreativ og en smule humoristisk for å vekke oppmerksomhet. Mens de selv ikke tørr å sende et simpelt "Hei" en gang. Egentlig bedre å ikke sende. La heller dem stå å vente. Vente på en ridder i skinnende rustning. Til en dag de innser at livet ikke er et eventyr. 

Anonymkode: 23d55...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 1.06, AnonymBruker skrev:
 

Haha En tolvåring kan de to type kortvariantene. Kan love deg at jenter fra andre steder i verden har mye mer prinsesse syndrom enn skandinaviske. Her tjener vi våre egne penger og har uendelig med hobby muligheter og utfoldelse så vi er ikke avhengig av en mann som tjener en million i året, tar oss med på alt mulig, og sender familien vår og landsbyen førti tusen i måneden. 

Anonymkode: 82c10...a3c

De damene som tjener egne penger ønsker seg en mann med enda mer penger. Det stopper ikke der skjønner du. Mye vil ha mer. Menn som sender penger er vell de mest desperate

Anonymkode: 23d55...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:
 

De damene som tjener egne penger ønsker seg en mann med enda mer penger. Det stopper ikke der skjønner du. Mye vil ha mer. Menn som sender penger er vell de mest desperate

Anonymkode: 23d55...2f0

 

Anonymkode: 9bfef...75a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 17.55, AnonymBruker skrev:
 

Menn på datingsider har da utrolig høye krav til damer for å ville ha et forhold også da. Er jo ikke måte på hvor fantastisk utseende og kropp den dama skal ha, og hun skal være supersprek og klatre i fjell og kaste seg ut i hangglider og jeg vet ikke hva. I tillegg så skal hun være helt perfekt personlighet og ikke ha noen feil og mangler. Dessuten må hun dele interessene hans på alle måter og aldri klage over noe. Lykke til sier jeg bare! Vi vanlige damer kan jo ikke matche alle disse tingene! Hva med å prøve å være litt realistisk og menneskelig og ikke så jævlig storforlangende hele tiden?

Anonymkode: 88e98...78d

Hallo, helt uenig med deg. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lest  som mann: Dame søker mann. Må være velsituert, gjerne ha villa og en bra bil? Hva vil kvinnfolket da? Hun er ikke interessert i mannen, mens han penger. Kvinnfolk!

Anonymkode: 73330...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 4.11, AnonymBruker skrev:
 

Menn forstår ikke man spyr av meldinger som : Hei så pen du er, er du ledig for sex? Den rompa vil jeg klemme på mm. For 29 av 30 brev på innboksen er faktisk av den sorten. For menn somTS så er kvinnene problemet, ikke hvordan de selv oppfører seg.

Anonymkode: 18f58...cc7

De er jo lett å utelukke. Hvis det er en dame som er på meg veldig mye og jeg får en uggen følelse så går jeg videre. Simpelt og veldig enkelt. Og dette er "live". Jeg starter ikke en tråd av den grunn.. Så hvis en mann sender en melding til deg via en app. Så kan du fint styre unne. Trenger ikke KG synspunkter for det

Anonymkode: 23d55...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 20.57, AnonymBruker skrev:
 

Hilsen lav mann

Anonymkode: d376a...179

Jeg er 1,90. Brukte det som et eksempel for de som ikke kan lese mellom linjene

Anonymkode: 23d55...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 7.02, AnonymBruker skrev:
 

Hva skjer med det? Jeg ser damer ramser opp det ene etter det andre. Uten å skrive en dr*** om hva de har å vise frem til. Du kan ønske så mye som du vil. Dette er ikke film. Ingen prinsesse historie. Hva gjør du krav på? Hva har du krav på? Du vet mest sannsynlig ikke hva du vil ha før du ser ei venninne som har en type som har alt det du søker etter. Hvem har bedt deg sette lista. Og hva er grunnen til at lista er uoppnåelig for 95% av alle menn. Syns det er moro at noen damer skriver høyden sin. For det er et tegn til de under høyden hennes om å holde seg unna. Sånn indirekte. Det er som om jeg hadde skrevet at alle damer som bruker make up kan holde seg unna. Fordi med make up eller ikke så kan du være like sjarmerende, morsom, elskverdig for det. Det samme med høyde.

Mann 33

Anonymkode: 23d55...2f0

Hva mener du at disse kvinnene krever, og hva er urealistisk og realistisk å kreve da? Jeg vil tro de fleste som stiller visse krav, mener de kan matche dem selv. Så er det jo noen som har urealistiske krav, eller som ikke helt vet hva de vil. Ingen er perfekte, og derfor vil man heller ikke finne ei perfekt dame eller en perfekt mann. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jo ikke akkurat at jeg krever så mye. I alle fall ikke noe som de fleste ikke akn skaffe seg. Kanskje bortsett fra dette med høyde da. Ja det er et krav at han er 185+. Men bortsett fra det er mine krav noe alle kan skaffe seg. Orden på økonomi, snill og grei, ikke psykopat, glad i dyr, humor, god utdanning, fine klær osv.

Anonymkode: 15cbd...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/7/2018 at 5:55 PM, AnonymBruker said:
 

Menn på datingsider har da utrolig høye krav til damer for å ville ha et forhold også da. Er jo ikke måte på hvor fantastisk utseende og kropp den dama skal ha, og hun skal være supersprek og klatre i fjell og kaste seg ut i hangglider og jeg vet ikke hva. I tillegg så skal hun være helt perfekt personlighet og ikke ha noen feil og mangler. Dessuten må hun dele interessene hans på alle måter og aldri klage over noe. Lykke til sier jeg bare! Vi vanlige damer kan jo ikke matche alle disse tingene! Hva med å prøve å være litt realistisk og menneskelig og ikke så jævlig storforlangende hele tiden?

Anonymkode: 88e98...78d

Dette er bare tull. De fleste menn ser etter en søt og hyggelig jente som de har litt til felles med og som de kan tilbringe kvalitetstid sammen med.

On 10/7/2018 at 10:20 PM, AnonymBruker said:
 

Dersom man setter for høye krav i forhold til hvor attraktiv man selv er, så går det bare utover en selv, ved at det blir vanskelig eller umulig å finne noen. 

Min erfaring er at menn som klager på at kvinner setter krav, er irritert over at de selv ikke har sjans på de kvinnene de ønsker (ergo at de selv må jekke ned kravene til kvinner). Men dette ser de ikke selv, så da er det heller kvinnene sine krav det er noe galt med. 

Anonymkode: bdd1b...81c

Det var ikke så langt mer man kan jekke seg når man sviper sikkert 90% til høyre fordi man oppriktig syntes de er søte på Tinder. Mitt eneste krav er at hun må ikke være feit siden jeg selv ikke er det, og at jeg må syntes hun ser søt ut (noe jeg syntes de aller fleste kvinner gjør). Så hvilke krav mener du her at jeg skal jekke ned?

Anonymkode: 0dfab...2ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 17.55, AnonymBruker skrev:
 

Menn på datingsider har da utrolig høye krav til damer for å ville ha et forhold også da. Er jo ikke måte på hvor fantastisk utseende og kropp den dama skal ha, og hun skal være supersprek og klatre i fjell og kaste seg ut i hangglider og jeg vet ikke hva. I tillegg så skal hun være helt perfekt personlighet og ikke ha noen feil og mangler. Dessuten må hun dele interessene hans på alle måter og aldri klage over noe. Lykke til sier jeg bare! Vi vanlige damer kan jo ikke matche alle disse tingene! Hva med å prøve å være litt realistisk og menneskelig og ikke så jævlig storforlangende hele tiden?

Anonymkode: 88e98...78d

Ikke egentlig, de fleste menn synes enten en normal eller slank kropp er mer enn nok. Noen liker til og med når dama har noen ekstra kilo, mens menn må trene virkelig hardt fordi det er ikke bare forventet at vi skal spise ordentlig, men vi skal se ut som greske statuer også. Er selvfølgelig menn som ikke liker noe som helst fett på kvinner, men majoriteten bryr seg bare om at hun er sunn og er innafor normen, som bare krever at hun ikke spiser junk food hele tiden. Var feit, så var jeg topptrent, og er nå normal. Stor brystkasse og armer men har ikke six packen lenger. Når jeg hadde six packen kunne jeg ikke gå ut på byen uten at kvinner tok på meg. De likte ofte å stikke hånde opp skjorta og så ned i boksa for å se om jeg var stor nok, til og med når jeg hadde kjæreste kom det jenter som spurte om de kunne få kjenne på magen min, jeg sa bestandig nei når jeg var i forhold men så fort jeg ble singel så fikk jeg masse meldinger. Måtte så slutte å trene 3 timer hver eneste dag pga jobb, og jeg trener nå 5 ganger i uka og er i grei form. Men de gangene kvinnene virker interessert nå er om de skjønner at jeg har råd å ta dem med på ganske lukseriøse dater, mens ingen mann forventer noe av kvinnen sin økonomi for å bli vurdert som partner. 

Mitt eneste "krav" utseende messig er at dama ikke er sykelig overvektig, og har vært med en kvinne som veide nesten like mye som meg men var aldri noe problem fordi det var godt fordelt og vi er høye begge to. Hun prøvde faktisk å få meg til å trene mer fordi hun ville jeg skulle ha six pack, og klagde på at jeg jobbet for mye samtidig som hun forventet en vis livsstil. Tenkte jeg ikke kunne ende opp med å få barn med noen som hadde slike ting planlagt og gjorde det slutt. 

Når det gjelder personlighet så trenger hun bare å akseptere at jeg har mine egne interesser og selv om hun ikke er interessert selv så ikke bli sur bare fordi jeg bruker tid med noe som er mitt eget. Jeg vil jo gjerne at hun skal ha noe eget også slik at vi kan tilbringe tid sammen uten at noe må skje hver eneste dag for at det skal være spennende. Etter en lang uke vil jeg ofte slappe av å bare kose meg uten å skal måtte ut å feste drikke hver fredag og lørdag. 

Trenger overhode ikke å være perfekt og feilfri, når jeg har datet kvinner som på papiret er "feilfrie" fordi de har utseende og penger fra pappa, er det nå opplagt for meg at de ikke har peiling på økonomi. Så har likt å date kvinner som faktisk verdsetter når jeg har anstrengt meg for å skape en hyggelig kveld og ikke forventer at det bare er sånn det skal være 24/7. Og ei jeg var med i sommer var veldig forfriskende da hun så ut til å like å gå ned på meg og kunne holde på lenge. Jeg elsker jo å gå ned på kvinner, når jeg er singel så har jeg en eks jeg bruker å ha fast sex med bare fordi hun elsker å bli slikket i 1 time og komme flere ganger. Men hun vil sjeldent gi tlbake og sier som regel "kan du ikke bare komme inni meg isteden", og må bestandig be henne om å ri meg for ellers gjør hun det ikke. 

Kvinner har alle fordelene når det kommer til dating og sex, altså ekte dating og sex, ikke trakassering og voldtekt (må bare gjøre det klart siden men ikke vet i våre dager om hvordan noe blir tolket). Kvinner er de som velger partnere og de velger de som er på toppen av alt og forventer at man skal være der 100% for dem, uten å nødvendigvis skal måtte vær der for deg tilbake. Jeg våget å gråte en gang foran en kjæreste etter jeg mistet faren min, og hun sa det var en mega turn off noen dager senere etter hun hadde vært distant og jeg ikke skjønte hva som var i veien. Hun til og med satt med mobilen sin ved siden av meg. Hadde det vært omvendt ville jeg vært verdens største drittsekk som ikke hadde fokusert 100% på henne. 

Anonymkode: 0b353...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier bare sitt å krev på noe du ikke har noe krav på. Så banker den rette på døra en dag

Anonymkode: 23d55...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis satte inn en kontaktannonse der han bare fortalte om seg selv med null respons.

Så forandret han den med krav til hvordan dama skulle se ut, minimum utdanning og at ungene skulle være voksne og ute av huset, samt en del andre krav. Da haglet det inn med meldinger! Damene ville ha en mann med krav og ambisjoner som veit hva de vil.

Anonymkode: 23e0f...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/11/2018 at 8:48 AM, AnonymBruker said:
 

Dere som skriver at det er så mye lettere for oss damer, har ikke prøvd å være en mindre pen dame. For menn er utseende alt. Dessverre. Og når man kan jobbe for å få ting som hus, bil, bra utdanning, jobb, sans for humor, bedre personlighet, så får man ikke gjort så mye med et stygt utseende. 

Jeg er slik mindre pen dame. Og må belage meg på enten å være alene resten av livet, eller ta til takke med en 60 år gammel arbeidsledig alkoholiker. Siden jeg har barn (og selvrespekt) så er nummer to ikke et reelt alternativ. 

Anonymkode: 257d5...4a8

Du har jo et barn så du er tydeligvis ikke så stygg, kanskje du bare er stygg på innsiden mtp på at du er skilt? Jeg er selv stygg forresten.

Anonymkode: 9f113...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 4.11, AnonymBruker skrev:
 

Menn forstår ikke man spyr av meldinger som : Hei så pen du er, er du ledig for sex? Den rompa vil jeg klemme på mm. For 29 av 30 brev på innboksen er faktisk av den sorten. For menn somTS så er kvinnene problemet, ikke hvordan de selv oppfører seg.

Anonymkode: 18f58...cc7

Jeg hadde tatt de meldingene anyday i stedet for ingen meldinger.  Men det er jo tross alt du som sliter i all oppmerksomheten. Fortell meg mer om alle de grufulle interesserte mennene giør deg kvalm

 

Anonymkode: 23d55...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...