Gå til innhold

Hvorfor er vi ikke sterkere i Norge og Sverige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis våres måte å leve på som mennesker er den rette, hvorfor er vi alltid de svakeste? Norge er kristent, men flertallet her er jo liberalt kristne. Mange er ateister. 
Men hvorfor gir vi etter for muslimene? Vitner ikke så mye dette selv, jeg føler meg ikke plaget av muslimene i landet. Men hvis det er sant som det er sagt, at skoler forbyr julefeiringer og det tilrettelegges mer og mer for muslimer. Ikke skyld på politikerne ene og alene, for det er noen som stemmer de frem her i landet og det er vi som slavisk handler etter deres kommando. 

Hvorfor er det nordmenn som må konvertere til islam og ikke omvendt? 
Dessuten er vi norske mye mer ensomme enn muslimer. Vi kan snu ryggen på foreldrene våre når vi er 18. 

Hvorfor vil ikke muslimer bli norske? 
Og hvorfor er utlendinger mye mer energiske enn nordmenn? 

 

Anonymkode: 488fc...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor er arbeiderklassen mer bråkete og rølpete enn middelklassen? handler om klasse, dannelse og iq. 

Anonymkode: 6ea61...e46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

hvorfor er arbeiderklassen mer bråkete og rølpete enn middelklassen? handler om klasse, dannelse og iq. 

Anonymkode: 6ea61...e46

så nordmenn har dårlig iq?

Anonymkode: 488fc...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvis våres måte å leve på som mennesker er den rette, hvorfor er vi alltid de svakeste? Norge er kristent, men flertallet her er jo liberalt kristne. Mange er ateister. 
Men hvorfor gir vi etter for muslimene? Vitner ikke så mye dette selv, jeg føler meg ikke plaget av muslimene i landet. Men hvis det er sant som det er sagt, at skoler forbyr julefeiringer og det tilrettelegges mer og mer for muslimer. Ikke skyld på politikerne ene og alene, for det er noen som stemmer de frem her i landet og det er vi som slavisk handler etter deres kommando. 

Hvorfor er det nordmenn som må konvertere til islam og ikke omvendt? 
Dessuten er vi norske mye mer ensomme enn muslimer. Vi kan snu ryggen på foreldrene våre når vi er 18. 

Hvorfor vil ikke muslimer bli norske? 
Og hvorfor er utlendinger mye mer energiske enn nordmenn? 

 

Anonymkode: 488fc...2b2

Jeg har aldri opplevd at en muslim sniker seg inn i stua mi på julaften og kritiserer min feiring av jul. Jeg kan sitte der med nissehatten min og drikke whisky uten noe mas.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:
 

så nordmenn har dårlig iq?

Anonymkode: 488fc...2b2

omvendt

Anonymkode: 6ea61...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har like mye å si som menn her, da blir det mer feminint. I krig f.eks er ikke det veldig postivt, men i fred er det mer kos. Vi er tilpasset fred og trygghet, men forsvaret ligger nede og da går folk til angrep.

Synd om det ender opp med mer muslimskt over hele kloden, med kvinner fastlåst på kjøkkenet, får håpe de viser seg stemmeretten og slikt verdig, og tør ta "vanskelige" valg, av hensyn til samfunnet. Men tviler sterkt

Lykke til, uansett

Anonymkode: 5a9c8...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hørt om skoler som har droppet julefeiring på grunn av Islam, og forstår ikke hva du mener med at "de ikke vil bli norske"? Hvis de ikke er norsk, så er de jo ikke norsk.

Det er også litt diffust hva du mener om at vi må konvertere til Islam? Jeg kjenner bare ei som har gjort det, og jeg kommer aldri til å gjøre det selv.

At det tilrettelegges mer og mer for muslimer er jo kjempebra! Er ikke vi et inkluderende samfunn, som lar folk være seg selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvis våres måte å leve på som mennesker er den rette, hvorfor er vi alltid de svakeste? Norge er kristent, men flertallet her er jo liberalt kristne. Mange er ateister. 
Men hvorfor gir vi etter for muslimene? Vitner ikke så mye dette selv, jeg føler meg ikke plaget av muslimene i landet. Men hvis det er sant som det er sagt, at skoler forbyr julefeiringer og det tilrettelegges mer og mer for muslimer. Ikke skyld på politikerne ene og alene, for det er noen som stemmer de frem her i landet og det er vi som slavisk handler etter deres kommando. 

Hvorfor er det nordmenn som må konvertere til islam og ikke omvendt? 
Dessuten er vi norske mye mer ensomme enn muslimer. Vi kan snu ryggen på foreldrene våre når vi er 18. 

Hvorfor vil ikke muslimer bli norske? 
Og hvorfor er utlendinger mye mer energiske enn nordmenn? 

 

Anonymkode: 488fc...2b2

Det er vel ingen skoler som forbyr julefeiring. De skolene som kommer med merkelige nye regler om å ikke holde på med typiske jule-greier gjør det ikke av hensyn til muslimene, men for å ikke krenke human-etikerne. Sistnevnte roper høyt om at ikke barna skal tvinges til å delta i religiøse opplegg og synge sanger med kristent innhold. Muslimene har vel lite i mot at barna synger noen julesanger og lager noen dorullnisser på skolen, for dem er det bare et hvilket som helst annet opplegg i norske skoler. De legger ikke så mye i julegreiene da de uansett ikke feirer jul. Human-etikerne feirer jo jul men er allergisk mot alt som lukter kristent og bruker muslimer som unnskyldning for å skrenke inn julekosen på skolene.

Anonymkode: 2d527...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tibbie skrev:
 

Har aldri hørt om skoler som har droppet julefeiring på grunn av Islam, og forstår ikke hva du mener med at "de ikke vil bli norske"? Hvis de ikke er norsk, så er de jo ikke norsk.

Det er også litt diffust hva du mener om at vi må konvertere til Islam? Jeg kjenner bare ei som har gjort det, og jeg kommer aldri til å gjøre det selv.

At det tilrettelegges mer og mer for muslimer er jo kjempebra! Er ikke vi et inkluderende samfunn, som lar folk være seg selv?

Dette er bare ting jeg har sett diskusjoner om på facebook, men som jeg har mistenkt er tull fordi folk vil få folk til å hate muslimer. 

Lest så masse svar her om forhold som ikke fungerer pga at den ene må konvertere. Vet ikke om det gjelder alle.

Men da blir det jo "vi og muslimene". Jeg synes det er bra at vi kan bli venner, kjent og kjærester. Men skal muslimene hit så må vi også regne med at enkelte norske både kvinner og menn kommer til å få muslimske kjærester. 

Anonymkode: 488fc...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt dinna beskyldningen, trur dåkke seriøst det er muslimer som sitter å skrive protest brev? Med tanke på språk utfordringer og at mange muslimske land har enn stor kristen andel? Noen sine tenkt tanken at det er mange humanetiker i Norge? Som er i mott påtvunget religion ? Eller ikkje troende? Eller jøder? Som ofte vektlegger jødisk oppdragelse? Eller at det er naturlig utvikling når den generell nordmann er mindre religiøs? 

Anonymkode: d6ca9...fc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er en irriterende selvutslettende holdning hos mange norske menn, og har inntrykk av at svenske menn er enda verre. Man står ikke opp for seg selv og egne verdier, for da kan man jo støte noen andre som mener noe annet. Samtidig er det mange innvandrermenn som er helt motsatt, som står på sitt og tar mye plass. Da er det ikke rart at det blir som det blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StovnerJune skrev:

Det er en irriterende selvutslettende holdning hos mange norske menn, og har inntrykk av at svenske menn er enda verre. Man står ikke opp for seg selv og egne verdier, for da kan man jo støte noen andre som mener noe annet. Samtidig er det mange innvandrermenn som er helt motsatt, som står på sitt og tar mye plass. Da er det ikke rart at det blir som det blir.

 

Ja slik skjer når feminister fører en konstant krig mot hvite menn og alt som er maskulint.

Anonymkode: dd016...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Hvis våres måte å leve på som mennesker er den rette, hvorfor er vi alltid de svakeste? Norge er kristent, men flertallet her er jo liberalt kristne. Mange er ateister
Men hvorfor gir vi etter for muslimene? Vitner ikke så mye dette selv, jeg føler meg ikke plaget av muslimene i landet. Men hvis det er sant som det er sagt, at skoler forbyr julefeiringer og det tilrettelegges mer og mer for muslimer. Ikke skyld på politikerne ene og alene, for det er noen som stemmer de frem her i landet og det er vi som slavisk handler etter deres kommando. 

Hvorfor er det nordmenn som må konvertere til islam og ikke omvendt? 
Dessuten er vi norske mye mer ensomme enn muslimer. Vi kan snu ryggen på foreldrene våre når vi er 18. 

Hvorfor vil ikke muslimer bli norske? 
Og hvorfor er utlendinger mye mer energiske enn nordmenn? 

  

Anonymkode: 488fc...2b2

Kanskje greit å ikke få alle nyhetene sine fra Resett og Document.no?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja slik skjer når feminister fører en konstant krig mot hvite menn og alt som er maskulint.

Anonymkode: dd016...fba

Hvis menn bare er viljeløse ofre for feministene så kan de ikke ha vært spesielt sterke i utgangspunktet. Forventer at en mann kan stå for det han selv mener, selv om andre er sterkt uenige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På ‎06‎.‎10‎.‎2018 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Hvis våres måte å leve på som mennesker er den rette, hvorfor er vi alltid de svakeste? Norge er kristent, men flertallet her er jo liberalt kristne. Mange er ateister. 
Men hvorfor gir vi etter for muslimene? Vitner ikke så mye dette selv, jeg føler meg ikke plaget av muslimene i landet. Men hvis det er sant som det er sagt, at skoler forbyr julefeiringer og det tilrettelegges mer og mer for muslimer. Ikke skyld på politikerne ene og alene, for det er noen som stemmer de frem her i landet og det er vi som slavisk handler etter deres kommando. 

Hvorfor er det nordmenn som må konvertere til islam og ikke omvendt? 
Dessuten er vi norske mye mer ensomme enn muslimer. Vi kan snu ryggen på foreldrene våre når vi er 18. 

Hvorfor vil ikke muslimer bli norske? 
Og hvorfor er utlendinger mye mer energiske enn nordmenn? 

 

Anonymkode: 488fc...2b2

Det er ingen som gir etter for muslimene. Det er redde mennesker som tror at det er slik. Men du kan jo spørre Siv Jensen om hvorfor Frp selger våpen til arabiske land.

Du må undersøke mer fordi spørsmålene du stiller er gang på gang blitt besvart. Og svaret er propaganda. Istedenfor for å se ut, se inn. Det er kristne sekter i Norge som ikke feirer jul. Nisselue-saken var en slik sak.

Hva du definerer som norsk er ikke sikkert det samme for en annen. Om du sitter i en bygd og stiller dette spørsmålet, gå ut i "feltet" og utforsk. Om du sitter i en by, gå ut og snakke med de du tror er muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På ‎06‎.‎10‎.‎2018 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen skoler som forbyr julefeiring. De skolene som kommer med merkelige nye regler om å ikke holde på med typiske jule-greier gjør det ikke av hensyn til muslimene, men for å ikke krenke human-etikerne. Sistnevnte roper høyt om at ikke barna skal tvinges til å delta i religiøse opplegg og synge sanger med kristent innhold. Muslimene har vel lite i mot at barna synger noen julesanger og lager noen dorullnisser på skolen, for dem er det bare et hvilket som helst annet opplegg i norske skoler. De legger ikke så mye i julegreiene da de uansett ikke feirer jul. Human-etikerne feirer jo jul men er allergisk mot alt som lukter kristent og bruker muslimer som unnskyldning for å skrenke inn julekosen på skolene.

Anonymkode: 2d527...ef3

Bingo! Det er humanetikerne som skaper furore. Til TS: rett kritikken der den hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norske og svenske menn er feministiske puslinger dessverre, takket være mange tiår med mørkerødt sosialdemokrati. Svenske menn har alltid vært de første til å knytte hestehaler og kle seg som kvinner, nordmenn bruker å være nr 2 etter dem.

Anonymkode: 09ee8...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 007_008_007 skrev:

Det er ingen som gir etter for muslimene. Det er redde mennesker som tror at det er slik. Men du kan jo spørre Siv Jensen om hvorfor Frp selger våpen til arabiske land.

Våre politiske partier selger ikke våpen. Vi har statseide våpenprodusenter som selger våpen til utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
7 minutter siden, Klossmajor skrev:

Våre politiske partier selger ikke våpen. Vi har statseide våpenprodusenter som selger våpen til utlandet.

Våre politiske partier kan programfeste hvordan våpensalg skal foregå. Og hvem er staten? Den skifter jo eier hvert fjerde år.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...