AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #1 Skrevet 6. oktober 2018 Har en kompis som nesten aldri ser meg inn i øyene, selv om jeg snakker direkte til han. Jeg har ikke dette problemet med de andre i gruppen, heller har ikke han. Ellers virker han ikke avvisende, men hva kan det være? Vi har ingen fortid sammen, og han heller ikke problemer med å få seg jenter. Kan det bare være han syntes jeg er stygg å se på elns? (Jeg er ikke romantisk interessert i han selv, men syntes det er rart han holder øyekontakt med alle utenom meg). Anonymkode: e6628...a6b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #2 Skrevet 6. oktober 2018 For noen er øyekontakt vanskelig. Verre enn det er det ikke. Anonymkode: 0e6b4...288 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3 Skrevet 6. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen er øyekontakt vanskelig. Verre enn det er det ikke. Anonymkode: 0e6b4...288 Han har ikke problemer med å holde kontakt med de andre, bare meg. Anonymkode: e6628...a6b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #4 Skrevet 6. oktober 2018 Spør han da. Vi vet jo ikke. Anonymkode: 1d1fa...a7d
GulSitron Skrevet 6. oktober 2018 #6 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg kan også være sånn. I mange tilfeller føler jeg at det blir kleint med øyekontakt, spesielt hvis jeg liker noen på en romantisk måte 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #8 Skrevet 6. oktober 2018 når jeg skal ta inn informasjon så sliter jeg med det om jeg må konsentrere meg om å se i øynene på vedkommende. fjaseprat er mye lettere å ha øyekontakt, men hvis du hele tiden leverer informasjon om deg selv eller noe annet og spiller ballen videre til han så kan det være derfor. Anonymkode: 7d7be...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #9 Skrevet 6. oktober 2018 Kanskje du trigger noe i han som gjør han usikker eller noe, som gjør det vanskelig å holde øyekontakt. Tviler på det har noe med utseendet ditt å gjøre Anonymkode: 16c87...104 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #10 Skrevet 6. oktober 2018 Sliter med det samme når det kommer til menn. Blikket går rett ned på brystene og blir der resten samtalen. Irriterende. Anonymkode: a9b1f...532
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #11 Skrevet 6. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sliter med det samme når det kommer til menn. Blikket går rett ned på brystene og blir der resten samtalen. Irriterende. Anonymkode: a9b1f...532 sikkert fordi du har digge bryster da. ta det som et komliment a sexy Anonymkode: 7d7be...4cf 1
NancyDrew Skrevet 6. oktober 2018 #12 Skrevet 6. oktober 2018 Har du litt lyst at vi skal si «han er forelsket i deg»? 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #13 Skrevet 6. oktober 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: når jeg skal ta inn informasjon så sliter jeg med det om jeg må konsentrere meg om å se i øynene på vedkommende. fjaseprat er mye lettere å ha øyekontakt, men hvis du hele tiden leverer informasjon om deg selv eller noe annet og spiller ballen videre til han så kan det være derfor. Anonymkode: 7d7be...4cf Mulig han er redd for å settes i en hypnotisk døs? Anonymkode: e8a54...26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå