Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som nesten aldri ser meg inn i øyene, selv om jeg snakker direkte til han. Jeg har ikke dette problemet med de andre i gruppen, heller har ikke han. Ellers virker han ikke avvisende, men hva kan det være? Vi har ingen fortid sammen, og han heller ikke problemer med å få seg jenter. Kan det bare være han syntes jeg er stygg å se på elns?

(Jeg er ikke romantisk interessert i han selv, men syntes det er rart han holder øyekontakt med alle utenom meg). 

Anonymkode: e6628...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen er øyekontakt vanskelig. Verre enn det er det ikke.

Anonymkode: 0e6b4...288

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen er øyekontakt vanskelig. Verre enn det er det ikke.

Anonymkode: 0e6b4...288

Han har ikke problemer med å holde kontakt med de andre, bare meg. 

Anonymkode: e6628...a6b

Skrevet

Spør han da. Vi vet jo ikke.

Anonymkode: 1d1fa...a7d

Skrevet

Han liker deg ikke. 

Han liker deg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan også være sånn. I mange tilfeller føler jeg at det blir kleint med øyekontakt, spesielt hvis jeg liker noen på en romantisk måte 

• Liker 1
Skrevet

når jeg skal ta inn informasjon så sliter jeg med det om jeg må konsentrere meg om å se i øynene  på vedkommende. fjaseprat er mye lettere å ha øyekontakt, men hvis du hele tiden leverer informasjon om deg selv eller noe annet og spiller ballen videre  til han så kan det være derfor. 

Anonymkode: 7d7be...4cf

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du trigger noe i han som gjør han usikker eller noe, som gjør det vanskelig å holde øyekontakt. 

Tviler på det har noe med utseendet ditt å gjøre 

Anonymkode: 16c87...104

• Liker 1
Skrevet

Sliter med det samme når det kommer til menn. Blikket går rett ned på brystene og blir der resten samtalen. Irriterende.

Anonymkode: a9b1f...532

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sliter med det samme når det kommer til menn. Blikket går rett ned på brystene og blir der resten samtalen. Irriterende.

Anonymkode: a9b1f...532

sikkert fordi du har digge bryster da. ta det som et komliment a sexy ;)

• Liker 1
Skrevet

Har du litt lyst at vi skal si «han er forelsket i deg»? 

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når jeg skal ta inn informasjon så sliter jeg med det om jeg må konsentrere meg om å se i øynene  på vedkommende. fjaseprat er mye lettere å ha øyekontakt, men hvis du hele tiden leverer informasjon om deg selv eller noe annet og spiller ballen videre  til han så kan det være derfor. 

Mulig han er redd for å settes i en hypnotisk døs?

Anonymkode: e8a54...26f

Skrevet

Spør han da

Anonymkode: ee6a8...584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...