Gå til innhold

Dagens kopp med te


Gjest Raptuza

Anbefalte innlegg

For en inspirerende tråd! :) Jeg blir så nysgjerrig på alle de spennende teslagene jeg ikke har smakt.

I dag har jeg drukket en kanne av Chililakris fra Solberg & Hansen. God og sterk te som passer godt på høsten. 
https://shop.sh.no/systemimages/rescaled/Imagegallery_SolbergHansen_Te_Kraftfull chililakris_501_72.png

 

Imagegallery_SolbergHansen_Te_Kraftfull chililakris_501_72.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pukka har en adventskalender med en ny tesmak hver dag frem til jul😊

Anonymkode: 34201...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pukka har en adventskalender med en ny tesmak hver dag frem til jul😊

Anonymkode: 34201...126

Den ligger allerede klar hjemme hos meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ullvott skrev:

For en inspirerende tråd! :) Jeg blir så nysgjerrig på alle de spennende teslagene jeg ikke har smakt.

I dag har jeg drukket en kanne av Chililakris fra Solberg & Hansen. God og sterk te som passer godt på høsten. 
https://shop.sh.no/systemimages/rescaled/Imagegallery_SolbergHansen_Te_Kraftfull chililakris_501_72.png

 

Imagegallery_SolbergHansen_Te_Kraftfull chililakris_501_72.png

Den såg spennande ut! Har aldri prøvd te med chili i, men fekk lyst å prøva...! Må vera varmande og spesielt godt no i den kalde årstida...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raptuza skrev:

Den såg spennande ut! Har aldri prøvd te med chili i, men fekk lyst å prøva...! Må vera varmande og spesielt godt no i den kalde årstida...!

Ja, jeg vil absolutt si at det er en te som passer best til høst og vinter. :) Jeg var litt frossen i kroppen i ettermiddag, og da fungerte den veldig fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens kopp med te er Green Tea with Citrus frå Lipton. Ein av dei ytterst få grøne teane eg har likt...! Den andre var Green Tea Chai, trur den var frå Twinings. Denne var god, søtlig og aromatisk. Anbefalast!

 

LIPTON-Green-Tea-agrumes-20-pcs.jpg

Endret av Raptuza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i sitrus-smaker. Da jeg som barn begynte å drikke varm te, syntes jeg det var godt med en sitronskive oppi. Sitrus er med meg i voksen alder, også, og den eneste hvite teen jeg egentlig har hatt særlig sans for er denne, som jeg til gjengjeld stadig vender tilbake til: 
https://shop.clipper-teas.com/products/clipper-organic-white-tea-orange-26-bag

 

26-White-Tea-with-Orange-NEW_large.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk servert en pukka-te jeg ikke vet hva het, men med veldig tydelig og god kanelsmak. Kjempegod! 
Nå drikker jeg en kopp bestemors hage :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Litt halsvondt, så prøver meg først på hus-remedier før jeg eventuelt må ty til sterkere farmasøytisk krutt:

Saft fra en sitron, litt fersk ingefær, og en kvast timian. Og så honning da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag drikker jeg en Earl Grey fra Rituals, som heter Earl’s secret. Den er tydeligvis utgått fra sortimentet for en god stund siden, for jeg finner den ikke i noen nettbutikker eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En te-tråd ❤️ Jeg har et skap fullt av te, så her må jeg melde meg på.

I dag har jeg drukket en kopp choc mint og en kopp sencha yamato, begge i løsvekt og fra A.C. Perchs. Jeg drikker sjelden posete hjemme, kun på jobb fordi jeg mistenker at kollegene mine hadde trodd jeg var gal om jeg begynte med avansert tebrygging før lunch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Skogkatten skrev:

Green pina colada fra Perchs. Høres rart ut, men er veldig godt.

Høyres veldig god ut! Den må eg prøva...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...