Gå til innhold

Kritikk av bloggere - hvor går grensa?


Litjmusa

Anbefalte innlegg

På 15.10.2018 den 21.23, AnonymBruker skrev:

NETTOPP. Og folk forsvarer sladderdriten sin med at det liksom er kritikk. 

Anonymkode: 54691...500

Kilde/link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.10.2018 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Det er dette som skremmer meg, at man rasjonaliserer nedrakking, latterliggjøring og småhakking som ok bare fordi de er offentlige personer. Jeg synes ikke det er greit overhodet, uansett hvor offentlig en person er. 

Anonymkode: 36c8c...1eb

Link/kilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx skrev:

Kilde/link?

Jeg orker ikke lete fram, det har jeg gjort mye av i denne tråden. Kritikk som absolutt ikke er kritikk. 

Anonymkode: 54691...500

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2018 den 8.08, AnonymBruker skrev:

Bloggkritikerne minner meg mer og mer om CBE - tar alle verdens rare krumspring og rasjonaliseringer for å nekte å innrømme at de tar feil. De tar aldri feil, ikke når det kommer til bloggkritikk. Da er det alle andre som misforstår, drar ting ut av proporsjoner, har dårlig debatteknikk osv osv. Det er ALDRI bloggkritikerne som gjør feil. 
 

Anonymkode: 36c8c...1eb

Feil om hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jabx skrev:

Feil om hva?

Aldri har de sagt noe stygt, det er ad lle andre. Aldri overdrivelser. Tar aldri feil. 

Anonymkode: 54691...500

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri har de sagt noe stygt, det er ad lle andre. Aldri overdrivelser. Tar aldri feil. 

Anonymkode: 54691...500

Har alle kritikerne sagt noe stygt? Er det slik at hvis person A sier not stygt om en blogger så representerer vedkommende person B som kun kommer med saklig kritikk?

Dere bloggforsvarere er uærlige og manipulative. Dere prøver bevisst å sause sammen ulike personer, grupper og argumenter for å unndra bloggerne legitim kritikk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Link til hva da? 

Anonymkode: 54691...500

At "ofte får man til svar at bloggere skal tåle konstruktiv kritikk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kakler om at kritikken går ofte ut på disse tingene? Som solarium. 

Anonymkode: 54691...500

Da blander du sammen ting som ikke har noe med hverandre å gjøre. Du kan da for helvete ikke laste Asti for at noen andre snakker om solarium! Get a fucking grip.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke lete fram, det har jeg gjort mye av i denne tråden. Kritikk som absolutt ikke er kritikk. 

Anonymkode: 54691...500

Jeg venter på dokumentasjon på at "folk forsvarer sladderdriten sin med at det liksom er kritikk".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Feil om hva?

Da må du nesten dokumentere at det ikke er forskjellige personer som sier forskjellige ting. Hvis person A sier not stygt så betyr ikke det at person B har sagt noe stygt selv om begge går i rette med bloggere. Skjerp deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, jabx skrev:

Da blander du sammen ting som ikke har noe med hverandre å gjøre. Du kan da for helvete ikke laste Asti for at noen andre snakker om solarium! Get a fucking grip.

Hæ? 

Anonymkode: 54691...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, jabx skrev:

Da må du nesten dokumentere at det ikke er forskjellige personer som sier forskjellige ting. Hvis person A sier not stygt så betyr ikke det at person B har sagt noe stygt selv om begge går i rette med bloggere. Skjerp deg.

Siterer du deg selv og nå? 

Anonymkode: 54691...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, jabx skrev:

At "ofte får man til svar at bloggere skal tåle konstruktiv kritikk".

Jeg har fått det til svar flere ganger. 

30 minutter siden, jabx skrev:

Har alle kritikerne sagt noe stygt? Er det slik at hvis person A sier not stygt om en blogger så representerer vedkommende person B som kun kommer med saklig kritikk?

Dere bloggforsvarere er uærlige og manipulative. Dere prøver bevisst å sause sammen ulike personer, grupper og argumenter for å unndra bloggerne legitim kritikk.

Nei og det har jeg aldri sagt heller. Men i noen tråder jeg har fulgt er det flertallet som har svært usaklig måte å kritisere på. (sagt på den pene måten) 

Anonymkode: 54691...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 

Anonymkode: 54691...500

Med hæ mener jeg, hvem er Asti og hva klandrer jeg henne for? 

Anonymkode: 54691...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Hvis man ikke vet hvem Asti er, har man neppe lest på Rampelys og fulgt kritikken mot bloggere der. Tenker jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Uffda. Hvis man ikke vet hvem Asti er, har man neppe lest på Rampelys og fulgt kritikken mot bloggere der. Tenker jeg.

Jeg har fulgt noen tråder jeg anser som kritikkverdige der, men nei aner ikke hvem Asti er og hvorfor jeg skulle klandre vedkommede for noe? 

Anonymkode: 54691...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, jabx said:

Hva er det du kakler om? Ingen har sagt noe om solariumbruk m.m. Dette handler om kritikk av bloggere.

 

4 hours ago, jabx said:

Kilde/link?

 

4 hours ago, jabx said:

Kilde/link?

 

4 hours ago, jabx said:

Link/kilde?

 

4 hours ago, jabx said:

Feil om hva?

 

3 hours ago, jabx said:

Har alle kritikerne sagt noe stygt? Er det slik at hvis person A sier not stygt om en blogger så representerer vedkommende person B som kun kommer med saklig kritikk?

Dere bloggforsvarere er uærlige og manipulative. Dere prøver bevisst å sause sammen ulike personer, grupper og argumenter for å unndra bloggerne legitim kritikk.

 

3 hours ago, jabx said:

At "ofte får man til svar at bloggere skal tåle konstruktiv kritikk".

 

3 hours ago, jabx said:

Da blander du sammen ting som ikke har noe med hverandre å gjøre. Du kan da for helvete ikke laste Asti for at noen andre snakker om solarium! Get a fucking grip.

 

3 hours ago, jabx said:

Jeg venter på dokumentasjon på at "folk forsvarer sladderdriten sin med at det liksom er kritikk".

 

3 hours ago, jabx said:

Da må du nesten dokumentere at det ikke er forskjellige personer som sier forskjellige ting. Hvis person A sier not stygt så betyr ikke det at person B har sagt noe stygt selv om begge går i rette med bloggere. Skjerp deg.

Du vet det finnes en multiquote funksjon så man slipper spamming av tråder? Hver eneste tråd du er aktiv i...

Anonymkode: 4cc7e...6e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått det til svar flere ganger. 

Nei og det har jeg aldri sagt heller. Men i noen tråder jeg har fulgt er det flertallet som har svært usaklig måte å kritisere på. (sagt på den pene måten) 

Anonymkode: 54691...500

Link til denne tråden 

Anonymkode: e524e...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Link til denne tråden 

Anonymkode: e524e...7f2

Hvem bryr seg? Ingen 

Anonymkode: e524e...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Du vet det finnes en multiquote funksjon så man slipper spamming av tråder? Hver eneste tråd du er aktiv i...

Anonymkode: 4cc7e...6e5

Hvem bryr seg? Ingen 

Anonymkode: e524e...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...