Gå til innhold

Eggløsning 2 ganger...med 4 dagers mellomrom??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det var jeg som skrev lengre ned om befrukting og influensa... Nå er det seg slik at på mandag hadde jeg eggløsningsslim og vi gjorde det...men jeg ble så syk at vi ikke har gjort noe mere "det".

I går kveld og i natt har jeg hatt såååå vondt i høyre side...verre enn en eggløsning. Det er så vondt at jeg ikke vet hvordan jeg skal ligge og det sprer seg nedover i låret...

Dette skjedde forrige syklus også...

Altså, det gikk 4 dager begge disse syklusene fra jeg vet jeg hadde eggløsning til dette skjedde igjen....

I dag er det bedre, men forsikerhetsskyld gjorde vi "det" i dag tidlig....

Noen som vet om dette kan være en eggløsning nr.2?? Og isåfall, hvordan er det mulig?? Finnes det noe litteratur her på nettet om det?

Hilsen oss 2 som ønsker en liten spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv de lærde strides om dette er mulig eller ei..

En invendig Ul vil avsløre din mistanke. Så ring legen neste gang så får dere se om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende du har cyster som sprekker, det gjør helt utrolig vondt!!! Hos meg varte smertene i noen timer, etter det var jeg litt øm i noen dager. Men jeg synes du burde ringe legen å få tatt en ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sjeldne tilfeller kan en få en dobbel eggløsning, men det forekommer alltid på samme dag, ikke 4 dager etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sjeldne tilfeller kan en få en dobbel eggløsning' date=' men det forekommer alltid på samme dag, ikke 4 dager etter.[/quote']

Det er akkurat dette nyere forskning ikke enes helt om stemmer lengre.. Få deg en invendig UL, så får du klarhet i mysteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4. A woman can spontaneously ovulate at any time in the cycle.

This is simply not true. Even though the timing of ovulation can vary from cycle to cycle, once a woman ovulates, it is virtually impossible for her to ovulate again until the following cycle. This is because once ovulation occurs, the hormone progesterone will suppresses the release of all other eggs until the following cycle.

Even in the case of a multiple ovulation, the eggs are released within 24 hours of each other. During those 24 hours, one or more eggs will be released, and then no more until the next cycle.

Kilde: http://www.ovusoft.com/library/myths.asp#4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det seg slik at på mandag hadde jeg eggløsningsslim og vi gjorde det...

Altså, det gikk 4 dager begge disse syklusene fra jeg vet jeg hadde eggløsning til dette skjedde igjen....

Du har jo ikke eggløsning selv om du oppdager eggløsningsslim en dag...

Eggløsningen kommer den siste dagen med slim, så slik sett så kan du starte med mye slim en dag (mandag), og så blir det "mindre og mindre" i fire dager, før så et egg slippes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Huff...vet ikke jeg...men disse smertene har kommet og gått til og fra.. Får vondt i begge eggstokkene når jeg strammer magen...Dette har nå pågått i 4 dager...og det er 8 dager siden eggløsning...

Er litt bekymra for at det kan være cyster...eggstokkene mine virker skikkelig såre og ømme....

Oppå det hele er brystene..ig særlig brystvortene vonde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære Snuppelure,

Det er ingen grunn til å bli så hissig.

Her er en link til den opprinnelige studien.

Journalister er ikke medisinsk personale, de har ikke forstått hva studien gikk ut på. At det oppstår flere follikkelbølger betyr ikke at man kan ha EL i hytt og pine. Ikke tro på alt du leser i avisen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Egentlig er er jeg dritt lei av å svare Gjest. Men her er en link du kan kose deg med og kverulere over etterpå.

Hei Snuppelure.

Her på denne tråden er vi tydeligvis 2 gjester...jeg er den som satte igang tråden...den som spør etter kilde av deg er en annen gjest...

Om ikke du tålererer at det faktisk er gjester som lurer på ting og søker litt hjelp av disse fantastiske prøvere her inne, så vet ikke jeg.

JEg for min del ønsker kun å få litt veiledning og hjelp før jeg eventuelt kontakter lege..Er ikke en person som ønsker å kverulere som referert snuppelure. Jeg synes at jentene her inne har vært fantastiske til å svare meg når jeg har lurt på ting.

Jeg ønsker faktisk å være gjest...først og fremst fordi jeg er aktiv bruker også på et annet forum her inne og fordi jeg vil være annonym med meg og min manns "prøving".

Ønsker alle dere fantastiske jenter -og Snuppelure en fantastisk flott påske :klem2:

Hilsen Gjest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg er lei Gjest er at Gjest i anonym form har en tendens til å være et hakk mer kverulantisk enn andre her inne. Å stille spørsmål anonymt er helt ok, og ofte forståelig. Men å kverulere anonymt er bare tegn på feighet og totalt mangel på meningers mot.

Så har jeg oppklart det.

God påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Grunnen til at jeg er lei Gjest er at Gjest i anonym form har en tendens til å være et hakk mer kverulantisk enn andre her inne.

Forstår det, men håper da inderlig ikke at alle gjester er slik...

Ennå en gang, God Påske :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...