Gå til innhold

Livets harde skole.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 4. oktober 2018 den 11.39, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har gått på livets harde skole, og Det juridiske fakultet i Oslo. Begge deler har lært meg å ha sympati for folk som har opplevd vonde ting, og som har vokst opp under vanskelige kår, istedenfor å latterliggjøre/redusere de som sliter. Som om ikke de allerede har hatt nok.. 

Anonymkode: 75862...6a3:vin::danse:

:lillesky2:

Anonymkode: 52ae2...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel gått livets harde skole, men kanskje bare fullført «videregående». Har heldigvis ikke fått en master ved skolen enn så lenge.

I det virkelige liv har jeg faktisk en mastergrad fra Blindern.

Men jeg ville aldri broadcastet til andre at jeg har gått livets harde skole. Kan godt fortelle nære venner at jeg har vært gjennom mye, men hadde ikke brukt begrepet livets harde skole. Som en annen i tråden skriver, virker det da som man synes fryktelig synd på seg selv og tror man har opplevd langt verre ting enn andre. Jeg har nok opplevd mye vondt som de fleste av oss heldigvis slipper å oppleve, men samtidig er det dessverre mange som også har opplevd langt verre ting enn meg.

 

Anonymkode: 68ed1...ed4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

De er like forskjellige som alle andre. Skal man si at en hel gruppe er komplette idioter av største sort, kun fordi det finnes enkelte stereotypier? Alle mennesker er unike og har sin egen historie.

Anonymkode: fd20b...cde

Jepp, og for det foerste er ikke disse stereotypene helt 100%,sanne, heller. Veldig mange som er innad i NAV- systemet sliter veldig. Stereotypen er at mange gjør det fordi at man slipper å jobbe. Realiteten er at det er egentlig ganske beinhardt for veldig mange. Finnes det folk som svindler systemet? Helt klart, men jeg tror det langt ifra flertallet, egentlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dem, men CEO for bedrifta jeg jobber i har «livet hard skule» på Facebook sin. Bedrifta er verden størst inn sitt felt og han er en av byens rikest. Er altid unntak 😊

Anonymkode: b619d...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2018 den 20.33, AnonymBruker skrev:
 

Tanker om di som har gått livets knallharde skole på facebook🤣🤣

Trygdet

Røyker rullings

Kaffen drikkes fra Tv kanne

Elsker quotes på face ala god natt venner,om motgang osv

Ofte bv involvert

Har ofte mange katter

 

Anonymkode: 1d420...f90

Mener du at du har sett noen bokstavelig har drukket av kannen? Jeg trodde det var vanlig å helle nykokt/traktet kaffe over på kanne. Hva gjør du selv hvis du har gjester?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...