Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Catalina Culès skrev:

Hvorfor, lage en lik tråd, som jeg laget i oktober ? 🙉

 

Er jo bare be moderator slå den sammen med den andre tråden om det plager deg

Anonymkode: 28d7e...028

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Winza skrev:

Ingen som tvinger deg til å følge med ;) Ei heller å delta i denne tråden hvis farmen er så uinteressant for deg

Og som jeg allerede skrev om i den ommentaren som du siterte: 

Så ender det sannsynligvis opp med at folk får dette TV-programmet trykket langt ned i halsen. Selv om man overhodet ikke er interessert i dette konseptet lenger. Flere forskjellige nettaviser skriver om blant annet TV-serier og forskjellige "kjendiser" fordi de skjønner at slike ting kan generere en del klikk fra leserne. 

TV 2 sine nettsider er full av skriverier og / eller videoklipp av ting som skal ha skjedd i forbindelse med Farmen. Men som de viser på nettsidene sine, isteden for å ha det med i selve episodene som går på TV. Dette er jo selvfølgelig bare for å lokke flest mulig TV-seere inn på TV2.no og tyne ut mest mulig klikk til nettsiden sin.           

Forsøker man å få med seg ett eller annet program som går på en av TV2-kanalene, så kan du banne på at TV 2 kommer til reklamere for Farmen der også. For eksempel vise noen korte klipp fra noe som viss nok skal skje på Farmen, og hause opp dramatikken = skrape til seg flest mulig TV-seere som håper å få se noe spennende. 

Til og med i løpet av TV2-nyhetene så forsøker de å promotere dette showet! Husk å følge med på ditt og datt som begynner klokkeslett.                           

:bond:

Anonymkode: 3793f...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare be moderator slå den sammen med den andre tråden om det plager deg

Anonymkode: 28d7e...028

Har allerede bedt om å få de slått sammen :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.1.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Og som jeg allerede skrev om i den ommentaren som du siterte: 

Så ender det sannsynligvis opp med at folk får dette TV-programmet trykket langt ned i halsen. Selv om man overhodet ikke er interessert i dette konseptet lenger. Flere forskjellige nettaviser skriver om blant annet TV-serier og forskjellige "kjendiser" fordi de skjønner at slike ting kan generere en del klikk fra leserne. 

TV 2 sine nettsider er full av skriverier og / eller videoklipp av ting som skal ha skjedd i forbindelse med Farmen. Men som de viser på nettsidene sine, isteden for å ha det med i selve episodene som går på TV. Dette er jo selvfølgelig bare for å lokke flest mulig TV-seere inn på TV2.no og tyne ut mest mulig klikk til nettsiden sin.           

Forsøker man å få med seg ett eller annet program som går på en av TV2-kanalene, så kan du banne på at TV 2 kommer til reklamere for Farmen der også. For eksempel vise noen korte klipp fra noe som viss nok skal skje på Farmen, og hause opp dramatikken = skrape til seg flest mulig TV-seere som håper å få se noe spennende. 

Til og med i løpet av TV2-nyhetene så forsøker de å promotere dette showet! Husk å følge med på ditt og datt som begynner klokkeslett.                           

:bond:

Anonymkode: 3793f...467

Jeg ser daglig massevis av reklame for programmer, varer og tjenester jeg ikke bryr meg en støyt om. Men jeg overser det og går videre med livet mitt i stedet for å la meg irritere. Det er faktisk andre folk som er interessert i programmene, varene og tjenestene, og jeg forventer ikke at en TV-kanal, avis, nettavis osv. bare skal publisere ting jeg bryr meg om. Det er ikke sånn verden fungerer.

 

Anonymkode: f0847...67f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tv2 Sumo står det at det starter 28. Januar, altså neste mandag (om 12 dager)

Anonymkode: fb0d3...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Carina Maria
1 time siden, Catalina Culès skrev:

I morgen 21.40 starter det :) Gleder meg.

Jeg gleder meg jeg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå satt på opptak i min lille tv-boks, så får jeg se hvor mye det fenger. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har nå satt på opptak i min lille tv-boks, så får jeg se hvor mye det fenger. :) 

Noen kjendiser du liker denne sesongen?

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

69840355.jpg?imageId=69840355&width=1024Det kommer helt sikkert til å bli en del uenigheter, tull og verbaltøys. Kjenner til de fleste her, men den jeg har mest sansen for er "Ronald Pulk" - ytterst til venstre her. Programleder som gjør en god jobb på tv og i tillegg har han et veldig stilig navn. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

69840355.jpg?imageId=69840355&width=1024Det kommer helt sikkert til å bli en del uenigheter, tull og verbaltøys. Kjenner til de fleste her, men den jeg har mest sansen for er "Ronald Pulk" - ytterst til venstre her. Programleder som gjør en god jobb på tv og i tillegg har han et veldig stilig navn. :jepp: 

Charter Svein her :P Tenk om charter Hilde kommer inn som utfordrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Winza skrev:

Burde vi kanskje bruke denne tråden siden den ble laget før min sin?

Visste ikke om denne tråden når jeg startet denne og tenker det er like greit å glemme av min tråd og heller bruke den :)

Da burde du kanskje slutte å bumpe denne tråden? :nisse:

Anonymkode: 3793f...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...