Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der kalte Svein Ronald for Sámiid Ædnan. 😞

Anonymkode: 358a4...9d9

Hva er så ille med det. .? 🤷‍♀️

Anonymkode: 93d1e...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Erik vinner denne kampen🤣 Sett på han flere ganger på paradise hotel og trenger litt mer action på farmen. Personlighetsmessig er han ikke min type men underholdningsmessig så er han perfekt😂 han og Svein er mine store favoritter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så ille med det. .? 🤷‍♀️

Anonymkode: 93d1e...1dc

Hvis du blar litt bakover, ser du reaksjoner på at Runar brukte samme "kallenavnet" på Ronald.

7 minutter siden, Winza skrev:

Når?

Når han om Christer snakket om hvem de trodde ble valgt/ikke valgt som andrekjempe. Svein savel noe sånt som at Erik ikke turte å velge Sámiid Ædnan.

Anonymkode: 358a4...9d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer kalte Erik for et rasshøl for at han ble valgt 🙃🙃 Er betennelse i øye en unnskyldning for å ikke bli valgt? Er ikke dette en konkurranse? Man kan ikke forutse hendelser og ulykker, så det er ikke hans skyld. Men det er ingen unnskyldning for å snakke negativt om person, pga at man blir valgt til andrekjempe. Jeg tror at Erik hadde valgt Christer - uansett.

 

Anonymkode: fb0d3...b00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oddy skrev:

Håper Erik vinner denne kampen🤣 Sett på han flere ganger på paradise hotel og trenger litt mer action på farmen. Personlighetsmessig er han ikke min type men underholdningsmessig så er han perfekt😂 han og Svein er mine store favoritter 

Syns han er en bortskjemt sytepave og hissigpropp. Ikke noe på tv skjermen å gjøre

Anonymkode: 6b616...7d6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oddy skrev:

Håper Erik vinner denne kampen🤣 Sett på han flere ganger på paradise hotel og trenger litt mer action på farmen. Personlighetsmessig er han ikke min type men underholdningsmessig så er han perfekt😂 han og Svein er mine store favoritter 

Lite smart av han å velge gårdens eneste kokk, taper Christer så blir det en ny tilværelse for dem :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Christer kalte Erik for et rasshøl for at han ble valgt 🙃🙃 Er betennelse i øye en unnskyldning for å ikke bli valgt? Er ikke dette en konkurranse? Man kan ikke forutse hendelser og ulykker, så det er ikke hans skyld. Men det er ingen unnskyldning for å snakke negativt om person, pga at man blir valgt til andrekjempe. Jeg tror at Erik hadde valgt Christer - uansett.

 

Anonymkode: fb0d3...b00

Jeg tror også han hadde valgt han uansett, eller kanskje Svein. Men så er det jo litt med at det bør være fair game og sånn, og det er ikke helt fair game å velge den som er handikappa og skadet.

Anonymkode: 6b616...7d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du blar litt bakover, ser du reaksjoner på at Runar brukte samme "kallenavnet" på Ronald.

Når han om Christer snakket om hvem de trodde ble valgt/ikke valgt som andrekjempe. Svein savel noe sånt som at Erik ikke turte å velge Sámiid Ædnan.

Anonymkode: 358a4...9d9

Svein mente det vel ikke frekt, Svein er jo snill 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns han er en bortskjemt sytepave og hissigpropp. Ikke noe på tv skjermen å gjøre

Anonymkode: 6b616...7d6

Er jo derfor det er komedie 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Lite smart av han å velge gårdens eneste kokk, taper Christer så blir det en ny tilværelse for dem :fnise: 

For tilværelsen sin skyld så er det lite smart men hvis en tenker på en eventuell finale er en stor spiller slått ut. Og hvis en da tenker konkurransens skyld. Er det viktig å få de ut tidlig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Erik kan umulig på alvor faktisk tro at avtalen er i boks og han blir storbonde om han vinner, da kan han ikke ha sett på farmen før :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oddy skrev:

Når Erik spurte om hun skulle ha pølse så tenkte jeg perverst 😂😂😂😂

Måtte blitt en wiener i så fall da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Christer sutrer litt vel mye nå. Han har ikke blitt blind! Det hadde vært dumt av Erik å velge f eks Ole. Han velger jo såklart en han han selv tror han har muligheten til å slå ut. 

Anonymkode: 93d1e...1dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...