Jump to content
Catalina Culès

Farmen kjendis 2019

Recommended Posts

Winza
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud, er folk virkelig SÅ på tuppa over dette programmet? 

Begynne å diskutere i mange uker før det i hele tatt har begynt på TV. :fnise:

Anonymkode: 3793f...467

Folk gjør det samme med paradise hotel og mange andre serier så 😁

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor lage en tråd med samme navn som en som ble opprettet i oktober og som handler om det samme?

Anonymkode: 64b0d...648

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Herregud, er folk virkelig SÅ på tuppa over dette programmet? 

Begynne å diskutere i mange uker før det i hele tatt har begynt på TV. :fnise:

Det har jo vært skrevet om det i avisene i lang tid, og også vært presentasjon av deltagerne, så det er vel ikke så rart.

Anonymkode: bd66a...581

Chablis
11 minutter siden, Winza skrev:

Jeg og, om ikke han så lukkøye som er kallenavnet hans? 

Ole lukkøye var med i en annen reality og jeg fikk helt mark. Hver gang han måtte gjøre noe som helst var det klaging og syting, alt var bare så fælt uansett. Blir garantert samme leksa på farmen og jeg håper han sendes hjem asap.. 

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor lage en tråd med samme navn som en som ble opprettet i oktober og som handler om det samme?

Sant nok.

Anonymkode: bd66a...581

AnonymBruker

Håper inderlig farmen nå er slutt. Jeg har ikke sett på de 2 siste årene. Det er oppbrukt. Samme med skal vi danse. Stopp.

Anonymkode: e3ccd...269

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper inderlig farmen nå er slutt. Jeg har ikke sett på de 2 siste årene. Det er oppbrukt. Samme med skal vi danse. Stopp.

Herregud, bare ikke se på dem vel? Er det virkelig så plagsomt for deg at de i det hele tatt blir vist på tv? :klo: Utrolig spesielt. 

Anonymkode: 30daf...4b0

AnonymBruker
9 minutter siden, Winza skrev:

Blir spennende å se hvordan torpet blir og om andre dukker opp :) Bare synd at torpet bare vil være en overraskelse første gangen, uttrykket til deltakerne i høstens farmen når de fikk vite om torpet og at de fikk en ny sjanse var priceless 😛 De kommer nok til å fortsette med det uansett siden en del så det på sumo, personlig så gjør det ikke noe at jeg må se det på sumo men for folket generelt så skulle jeg ønske det gikk på TV slik alle fikk sett det. Høstens torpet var jo tross alt bedre enn selve farmen 😅  

Farmen kjendis ble filmet før «vanlig» farmen da, så torpet er fremdeles helt nytt konsept der :) Hvis det var det du mente? 😁 Neste runde med farmen derimot blir det ikke så veldig stor overraskelse..

Anonymkode: 30daf...4b0

Winza
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mange som liker å se på og som mer enn gjerne vil ha flere sesonger :)

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan høre om de kan slå de sammen da

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TV-kanalene velger jo selvfølgelig å produsere ting som TV-seerne ønsker å følge med på. Dersom en TV-serie har temmelig lave seertall, så gidder ikke TV 2 å bruke tid eller ressurser på produksjon av flere sesonger. 

Problemet her er at slike TV-programmer som for eksempel Farmen fremdeles trekker en del TV-seere. Bare se på hvor mange kommentarer denne tråden (eller den andre tråden) allerede har. De blir jo opprettet flere uker (eller måneder?) før selve programmet har begynt å sende. 

Jeg har også sluttet å følge med på dette opplegget, nettopp fordi jeg gikk lei for ganske lenge siden. Men TV 2 promoterer jo temmelig heftig for dette showet. Både på deres egne nettsider, og reklame i forbindelse med deres andre TV-programmer. I tillegg skrives det en del om disse deltakerne hos forskjellige  nettaviser også. Iallefall når det er ett par "kjendiser" med. Så man får jo dette showet presset opp i trynet, selv om man ikke følger med på selve TV-serien. 

AnonymBruker
1 time siden, Winza skrev:

Er mange som liker å se på og som mer enn gjerne vil ha flere sesonger :)

Kan høre om de kan slå de sammen da

Eller så kan folk holde seg til den ene tråden.

Isteden for å opprette flere tråder om samme tema. 

Winza
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller så kan folk holde seg til den ene tråden.

Isteden for å opprette flere tråder om samme tema. 

Glemte av den, ikke noe krise :) 

Winza
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV-kanalene velger jo selvfølgelig å produsere ting som TV-seerne ønsker å følge med på. Dersom en TV-serie har temmelig lave seertall, så gidder ikke TV 2 å bruke tid eller ressurser på produksjon av flere sesonger. 

Problemet her er at slike TV-programmer som for eksempel Farmen fremdeles trekker en del TV-seere. Bare se på hvor mange kommentarer denne tråden (eller den andre tråden) allerede har. De blir jo opprettet flere uker (eller måneder?) før selve programmet har begynt å sende. 

Jeg har også sluttet å følge med på dette opplegget, nettopp fordi jeg gikk lei for ganske lenge siden. Men TV 2 promoterer jo temmelig heftig for dette showet. Både på deres egne nettsider, og reklame i forbindelse med deres andre TV-programmer. I tillegg skrives det en del om disse deltakerne hos forskjellige  nettaviser også. Iallefall når det er ett par "kjendiser" med. Så man får jo dette showet presset opp i trynet, selv om man ikke følger med på selve TV-serien. 

Ingen som tvinger deg til å følge med ;) Ei heller å delta i denne tråden hvis farmen er så uinteressant for deg

Annonse

vintage
51 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje legge til spoilertagg på navnet? La det til selv i torpet tråden i tilfelle noen ikke har fått med seg enda :)

Det har jo vært vidt og bredt i media, så det så jeg ingen grunn til å legge i spoiler :)

vintage
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel, her er du, i Farmen-tråden 😅

Nå har folk så inderlig mange kanaler å velge mellom, samt strømmealternativer, at jeg ser ingen grunn til å programmer med høye seertall skal slutte å produseres kun fordi jeg ikke skulle like de. Jeg innser at jeg ikke er verdens navle.

Winza
1 minutt siden, vintage skrev:

Nå har folk så inderlig mange kanaler å velge mellom, samt strømmealternativer, at jeg ser ingen grunn til å programmer med høye seertall skal slutte å produseres kun fordi jeg ikke skulle like de. Jeg innser at jeg ikke er verdens navle.

Virker som noen bare vil pine seg selv ved å delta i tråder om ting de ikke liker 😛 

smalls

Selvfølgelig må det komme inn ab  som må si hvor dårlig Farmen er og må få en stopper på det

Dere kan vel se på noe annet da vel. Eller har dere en tvkanal? Helt greit dere ikke liker det, men godta vi liker å se på det. 

Tåpelig dere mener programmer andre liker å se på må legges ned fordi dere ikke vil se på det.

Edited by smalls

smalls
17 minutter siden, vintage skrev:

Godt poeng 😂

smalls

Jeg gleder meg 🙂. Aner ikke hvem jeg skal heie på.

Jeg lurer på hvordan Erik kommer til å være, mtp han var cocky og høy på seg selv på PH. Han sa han ikke kom til å jobbe. Det blir neppe tatt godt i mot  :fnise:

COSL Innovator
1 time siden, Winza skrev:

Jeg og, om ikke han så lukkøye som er kallenavnet hans? 

Jeg så ett klipp hvor Svein er med å tømmer dassen. De pleier ikke å tømme den tidlig av oppholdet, så jeg trur han blir med i noen uker iallefall.