Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Disse "kjendisene" som er med får vel temmelig godt betalt for å være med på dette opplegget, og kanskje en del goder (som for eksempel snus eller røyk) i løpet av innspillingen. 

TV 2 burde hatt en regel om at hvis det blir oppdaget juks underveis, så burde deltakerne fått fyken rett ut av hele Farmen / Torpet. I tillegg til at deltakerne skal betale tilbake alle pengene de hsr fått for å være med på dette.  

Blir juks oppdaget først ETTR at innspillingen er ferdig, så burde TV 2 fremdeles ha krav om at deltakerne skal betale tilbake rubbel og bit av pengene de har mottatt. 

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfattet ikke Trude som masete. Hun ville jo bare hjelpe og som hun sa var anbefalt i gardsboka. 

Martine har vel aldri hatt en jobb med en sjef over seg? Da hadde hun fått seg en overraskelse.

Anonymkode: cb418...4ac

Ja, jeg skjønte ikke reaksjonen til Martine. Det er jo slik når man samarbeider, folk sier sin mening og diskuterer løsninger. Dersom noen åpenbart tar feil så sier en det til vedkommende og problemet blir løst. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønte ikke reaksjonen til Martine. Det er jo slik når man samarbeider, folk sier sin mening og diskuterer løsninger. Dersom noen åpenbart tar feil så sier en det til vedkommende og problemet blir løst. 

Anonymkode: c7a54...fb0

Er litt delt her, syntes Trude er like mye i overkant bedreviter og sjefete som Martine er sutrete, i overført betydning, gro deg et par baller og marker plassen din , nå kan hun tydelig vis sy og håndarbeid , så da fortjener hun å ha selvtillit på det, 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg oppfattet ikke Trude som masete. Hun ville jo bare hjelpe og som hun sa var anbefalt i gardsboka. 

Martine har vel aldri hatt en jobb med en sjef over seg? Da hadde hun fått seg en overraskelse.

Anonymkode: cb418...4ac

Nå er ikke Trude Martines sjef så ser ikke hvorfor det er relevant.

Anonymkode: efa69...c85

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får se de tidligere deltakerne fra Paradise Hotel i en duell. Haha, det rimte jo! 

Eller kan ikke en jente og en gutt gå i duell mot hverandre?

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Håper vi får se de tidligere deltakerne fra Paradise Hotell i en duell. Haha, det rimte jo!

Blir i semifinalen eller finalen det da, i tilfelle.

Anonymkode: 33f71...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han broren til Erlend Elias også homofil ?

Anonymkode: a9367...5a8

Nei

Anonymkode: 7f79a...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Eller kan ikke en jente og en gutt gå i duell mot hverandre?

Nei, i tvekamp må man velge en av samme kjønn.

Anonymkode: 33f71...a7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klikket på Trude, sånne masete, sjefete bitcher går meg på nervene i det virkelige liv, hadde vel vært enda verre der inne. 

Anonymkode: 95fd0...e0b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apis skrev:

Er litt delt her, syntes Trude er like mye i overkant bedreviter og sjefete som Martine er sutrete, i overført betydning, gro deg et par baller og marker plassen din , nå kan hun tydelig vis sy og håndarbeid , så da fortjener hun å ha selvtillit på det, 

Kommunikasjon er veldig viktig og spesielt når man skal samarbeide. Hun kunne bare ha sagt «Jeg får dette til, men jeg trenger litt arbeidsro og albuerom når jeg skal jobbe. Jeg sier i fra hvis jeg trenger hjelp.» Å lage drama og sutre fordi noen er litt for ivrige er litt teit. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke Trude Martines sjef så ser ikke hvorfor det er relevant.

Anonymkode: efa69...c85

Trude ville bare hjelpe til. Hun forklarte også  hvorfor fordi det var det som var anbefalt i boka. 

Også viste det seg at hun tok feil og det innrømte hun til Martine. Trude er da heller ikke noen tankeleser og skjønte ikke at hennes væremåte virket traumatiserende for stakkars Martine. Så da hun ble gjort oppmerksom på det så la hun seg flat. 

Jeg skjønner ikke at det var noe å løpe til Mina for. 

Anonymkode: cb418...4ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner Martine jeg. Sitte å jobbe lenge og hardt, og bare bli pirket på og totalt overkjørt selv om man har rett.. Det er fort gjort å ta til tårene når man blir sliten og frustrert. Og man reagerer gjerne litt sterkere i farmen-omstendighetene enn hva man ville gjort ellers. Martine kom feks ikke så langt som hun gjorde i Skal Vi Danse uten grunn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 7f79a...e07

ok, syns bare han virket litt homo.

Anonymkode: a9367...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mottoet til farmen; «kampen for tilværelsen»? 

Hvorfor skal utfordrerne da bli valgt av deltakerne? Var det ikke kamp mellom utfordrerne før? Syns det er helt idiotisk at de har lagt en paradise-vri.. Skulle vært kamp om hvem som fikk bli! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Summ skrev:

Er ikke mottoet til farmen; «kampen for tilværelsen»? 

Hvorfor skal utfordrerne da bli valgt av deltakerne? Var det ikke kamp mellom utfordrerne før? Syns det er helt idiotisk at de har lagt en paradise-vri.. Skulle vært kamp om hvem som fikk bli! 

Det har vært avstemning de siden 2012 sesongen i hvert fall, jeg vet ikke hvordan det var før og husker ikke hvordan det var i de første sesongene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Winza skrev:

Det har vært avstemning de siden 2012 sesongen i hvert fall, jeg vet ikke hvordan det var før og husker ikke hvordan det var i de første sesongene

Aaah, kanskje jeg husker feil, men syns fortsatt det er idiotisk med avstemming fremfor kamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Winza skrev:

Det har vært avstemning de siden 2012 sesongen i hvert fall, jeg vet ikke hvordan det var før og husker ikke hvordan det var i de første sesongene

Tror aldri det har vært kamp mellom utfordrerne, men jeg kan huske tilfeller hvor utfordrerne har kommet direkte inn i gruppa, uten å måtte bli valgt inn.

Anonymkode: 358a4...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse "kjendisene" som er med får vel temmelig godt betalt for å være med på dette opplegget, og kanskje en del goder (som for eksempel snus eller røyk) i løpet av innspillingen. 

TV 2 burde hatt en regel om at hvis det blir oppdaget juks underveis, så burde deltakerne fått fyken rett ut av hele Farmen / Torpet. I tillegg til at deltakerne skal betale tilbake alle pengene de hsr fått for å være med på dette.  

Blir juks oppdaget først ETTR at innspillingen er ferdig, så burde TV 2 fremdeles ha krav om at deltakerne skal betale tilbake rubbel og bit av pengene de har mottatt. 

Anonymkode: 78f15...90b

Nei det har stått i media at snus var helt uaktuelt at de fikk da med seg. Det var en som hadde å ha som krav at han/hun skulle få med seg deodorant men det ble også blankt avvist. Kathrine er visst avhengig av nesespray så hun satt som krav at hun måtte få ha med seg nesespray inn å det fikk hun visst også.

Anonymkode: fd1a9...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det har stått i media at snus var helt uaktuelt at de fikk da med seg. Det var en som hadde å ha som krav at han/hun skulle få med seg deodorant men det ble også blankt avvist. Kathrine er visst avhengig av nesespray så hun satt som krav at hun måtte få ha med seg nesespray inn å det fikk hun visst også.

Anonymkode: fd1a9...6dc

Å være avhengig av nesespray er jo farlig, ødelegger masse innover i nesen.. tviler på at de tillatte dette, har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...