Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Oi! Gleder meg til neste episode og Minas utblåsning. Det var en god cliffhanger fra tv2 sin side. Savner litt drama nå og var redd det ikke kom mer etter at Runar dro. Men nå er det håp! Mina orker ikke mer 😄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Marriet skrev:

Oi! Gleder meg til neste episode og Minas utblåsning. Det var en god cliffhanger fra tv2 sin side. Savner litt drama nå og var redd det ikke kom mer etter at Runar dro. Men nå er det håp! Mina orker ikke mer 😄

Hun blir lynings 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger Mina! Håper hun biter av Trude hue! :hoppendeglad:

Anonymkode: 3c05f...bb7

Slik at hun blir en hodeløs høne :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Trude så ille da? Jeg har bare sett to episoder, men jeg synes Martine overdramatiserer. Litt må man tåle. Det merkes at TM er vant til å være sjef med personalansvar. Hun har en litt autoritær stil, men bitch? Da må det ha skjedd mer enn det jeg har fått med meg, tror jeg. Hun er da mildere enn 95% av alle mannlige ledere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hind skrev:

Er Trude så ille da? Jeg har bare sett to episoder, men jeg synes Martine overdramatiserer. Litt må man tåle. Det merkes at TM er vant til å være sjef med personalansvar. Hun har en litt autoritær stil, men bitch? Da må det ha skjedd mer enn det jeg har fått med meg, tror jeg. Hun er da mildere enn 95% av alle mannlige ledere? 

Siden du kun har sett to episoder (av 7) så har det nok skjedd mer enn du har fått med deg ja 😛 

Anonymkode: 6ad1a...c64

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Siden du kun har sett to episoder (av 7) så har det nok skjedd mer enn du har fått med deg ja 😛 

Anonymkode: 6ad1a...c64

Tja, jeg lurer jo litt på det da. Unge mennesker tåler jo knapt å bli snakket til nå for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kathrine gjentok og gjentok sin taktikk, men hun fulgte opp alle godt. Håper Alex får bli ❤️

Anonymkode: 7f79a...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker dere om? Hvorfor skulle ikke alex få bli? Har gått glipp av litt.

Anonymkode: 70ac8...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker dere om? Hvorfor skulle ikke alex få bli? Har gått glipp av litt.

Anonymkode: 70ac8...326

Siden han kan bli sett på som en trussel siden han har mye kunnskap og er handy

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Catalina Culès skrev:

Hva er hun utfordreren kjent for ?

Føde på tv, mess tv og programleder.

Anonymkode: fd1a9...6dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Winza skrev:

Siden han kan bli sett på som en trussel siden han har mye kunnskap og er handy

Alex er det kokken? De dør vel av sult uten ham

Anonymkode: 70ac8...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hind skrev:

Tja, jeg lurer jo litt på det da. Unge mennesker tåler jo knapt å bli snakket til nå for tida.

Veldig vanlig å bli sliten når folk hakker på en... dessuten gjorde martine ingenting feil, og da Trude ble konfrontert så bare forsvarte hun seg med å forsvare seg. Noe som tyder på at hun ikke kan forskjellen på å være sjef og leder...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alex er det kokken? De dør vel av sult uten ham

Anonymkode: 70ac8...326

Nei, han er den ene utfordreren som nettopp kom inn. De skal velge hvem av de to som får bli.

Anonymkode: 33f71...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hind skrev:

Er Trude så ille da? Jeg har bare sett to episoder, men jeg synes Martine overdramatiserer. Litt må man tåle. Det merkes at TM er vant til å være sjef med personalansvar. Hun har en litt autoritær stil, men bitch? Da må det ha skjedd mer enn det jeg har fått med meg, tror jeg. Hun er da mildere enn 95% av alle mannlige ledere? 

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du kun har sett to episoder (av 7) så har det nok skjedd mer enn du har fått med deg ja 😛 

Anonymkode: 6ad1a...c64

Jeg har sett alle episodene og har ikke fått et dårlig inntrykk av henne. Hun er arbeidssom og stiller høye krav og hun krasjer kanskje med noen, som f.eks. Martine. Trude mener ikke noe vondt med det hun gjør og sier, hun forsøker jo å hjelpe, men hun burde kanskje begrense seg litt da noen kan oppfatte henne som kontrollerende. Martine burde tatt det opp med Trude med engang istedenfor å sutre om det i etterkant. Ikke spesielt løsningsorientert å begynne å sutre bak ryggen henne istedenfor å si det rett ut til Trude der og da. Martine fremstår som litt suterete dessverre, etter bittelitte motstand begynner hun å gråte og snakke om å dra hjem. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også at Alex får bli! Virker som en bra fyr! Det er også fint å få inn en mann som er praktisk anlagt 😅👍

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfattet ikke Trude som masete. Hun ville jo bare hjelpe og som hun sa var anbefalt i gardsboka. 

Martine har vel aldri hatt en jobb med en sjef over seg? Da hadde hun fått seg en overraskelse.

Anonymkode: cb418...4ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...