Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

På 4.2.2019 den 13.41, WhiteSwan skrev:

Han har vist seg å være mer enn bare glad i å være på TV. Han virker som en snill og følsom mann 👍🏻

Veldig enig! Skulle gjerne likt å ha han som svigerfar ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Annihilator skrev:

 

 

Men det du skriver er jo også bare antagelser fra din side. Ja, det er fakta at vi ikke får se hele døgnet. Nei, det at vi ikke ser hele døgnet kan ikke ta bort det faktum at han har drevet og dinglet døde dyr, lagt hodet til et dødt dyr på puta til en samt vært en del bastant og krass i uttalelser. 

Man må da få lov å reagere negativt på slike ting som for min del er ganske grovt gjort og respektløst ovenfor dyr. Om man skal spise det dyret eller ikke har ikke en dritt å si, sånt er bare ikke humor og jeg forbeholder meg retten til å bli negativt ladet mot en person som han.

Selvfølgelig. Og det jeg antar er at det å være sammen med noen døgnet rundt gir et mye riktigere bilde av den personen enn de redigerte minuttene vi får servert på tv.

Å legge er dødt dyr på en pute er kanskje ikke det morsomste eller smarteste som er gjort, men det bør ikke forfølge fyren heller. En og annen uheldig vurdering gir oss ikke rett til å kalle ham ekkel etc, synes jeg. Dessuten må du tenke over at han har et annet syn på dyr enn det kanskje du har. Han ser det som en ressurs og mat. 

 

Anonymkode: 1130b...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å tiltale en med Sami-ædnan og Kautokeino er innafor mener du? 

Anonymkode: bfb73...976

Jeg reagerte også på det, men da de andre deltagerne ikke reagerte så regner jeg nesten at det er en slags akseptert spøk. 

Anonymkode: 1130b...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det forstår jeg. Det kan oppfattes nedlatende og barnslig.  Men rasistisk er ikke ordet jeg ville ha brukt. 

Anonymkode: 9072f...fab

Jeg ville heller ikke sagt at det var rasistisk (det kan dog diskuteres), men lite gjennomtenkt og ufint? Absolutt. En kan også sammenligne det med å kalle en afrikaner for "Afrika" eller "jungel" (ville du tenke rasisme her?)

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Gøyt? Så når folk kritiserer Runar så er det rene alvor siden han er såpass "grei" men når vi nevner alt han har sagt til de andre som faktisk ikke har vært noe fint så er det bare gøy og morro? Lenge leve dobbeltmoralen :klaske:

Jeg observerer at vedkommende syns det er "faktisk litt gøy" at noen kaller Ronald for "Kautokeino" og "samiædnan", men å kalle noen for "Bærum" er nedlatende og barnslig. 😏

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiril er så utrolig positiv og glad! Liker hun skikkelig godt

Anonymkode: fb0d3...b00

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiril er så utrolig positiv og glad! Liker hun skikkelig godt

Anonymkode: fb0d3...b00

Hvis en av damene vinner så håper jeg at det er henne :) 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva dere prater om. Hun ser ti ganger finere ut uten sminke, hun er jo naturlig pen, men med den sminken ender hun opp med å se ut som en bimbo. Et perfekt eksempel på jenter som ser penere ut uten sminke. 

image.png.384454f3195705b792e875c9d9911c14.png

image.thumb.png.1190fe13fd3e869609619f99e19fe91e.png

  image.png.56bc08a4af69a1900db2271682edbe3f.png

Anonymkode: c7a54...fb0

Er ikke det første bildet Andrea? Syns det så ut som henne. Enig i at Martine er mye finere uten den kraftige sminken, hun er jo supersøt! Med så ekstremt mye sminke blir hun en bimbo. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det første bildet Andrea? Syns det så ut som henne. Enig i at Martine er mye finere uten den kraftige sminken, hun er jo supersøt! Med så ekstremt mye sminke blir hun en bimbo. 

Anonymkode: 3c05f...bb7

Nei, det er Martine.

Martine og Andrea er jo ikke like i det hele tatt.

Anonymkode: fb0d3...b00

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem ble ny storbonde? 

Anonymkode: 43d45...080

Kathrine

Anonymkode: 323a1...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...