Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hva dere prater om. Hun ser ti ganger finere ut uten sminke, hun er jo naturlig pen, men med den sminken ender hun opp med å se ut som en bimbo. Et perfekt eksempel på jenter som ser penere ut uten sminke. Anonymkode: c7a54...fb0

For en nydelig jente :hjerte:

Jeg synes det er helt bak mål å skulle drive og kritisere utseende til folk på farmen, de er da ikke der for å vinne en skjønnhetskonkurranse. Samme med de som kritiserer Svein for å være følsom, er det plutselig galt nå?

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på god morgen Norge med Trude, Christer og Mina.

Syns Trude er utrolig hoven om man kan si det slik. 

Hun er så «jeg er bedre enn alle andre» type.

Det at hun sitter å sier «jeg hadde mest erfaring av de fleste om ikke alle på gården og jeg har hvert mest på TV» bla bla bla. Syns det er en ekkel holdning. 

 

Anonymkode: 1cade...75f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette fjaset om at dere ikke kjenner igjen Martine uten sminke? Jeg blir mer sjokkert når jeg ser henne MED sminke! Hun går jo ofte uten, det snakket hun jo om i en episode på bloggerne også. 

Anonymkode: 7d6a1...884

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så på god morgen Norge med Trude, Christer og Mina.

Syns Trude er utrolig hoven om man kan si det slik. 

Hun er så «jeg er bedre enn alle andre» type.

Det at hun sitter å sier «jeg hadde mest erfaring av de fleste om ikke alle på gården og jeg har hvert mest på TV» bla bla bla. Syns det er en ekkel holdning. 

 

Anonymkode: 1cade...75f

Jeg forstår meg ikke på de som ikke liker Trude 😀 Jeg syns hun virker jordnær, arbeidssom og veldig rett fram. Hun er jo den med mest erfaring på gården og det kommer godt fram og det er vel ikke merkelig av henne å påpeke det? Hun er en ressurs på farmen og veldig flink med dyrene. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke dette fjaset om at dere ikke kjenner igjen Martine uten sminke? Jeg blir mer sjokkert når jeg ser henne MED sminke! Hun går jo ofte uten, det snakket hun jo om i en episode på bloggerne også. 

Anonymkode: 7d6a1...884

Skjønner jeg godt, hun trenger ikke sminke. De fleste av oss trenger vel egentlig ikke sminke, har veldig mange venninner som ikke har behov for sminke, men det er dessverre mange som tror at de trenger sminke. Det viktigste er likevel at en selv føler seg bra :) 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Winza skrev:

https://www.tv2.no/a/10398803/

"Runar Søgaard (51) er med på Farmen kjendis for å rette opp inntrykket"

Er dette han sin måte å skape et bedre inntrykk av seg selv på? :klo: 

Han skjøt katten til Carola fordi han ikke likte den. :kari:

https://www.tv2.no/a/3446388/

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye personangrep på Runar Sørgaard her. Si meg, forstår dere ikke at dette er redigert? Dersom han hadde vært så ufyselig som dere mener han er så ville jo de andre deltagerne også mislikt ham, men det gjør de jo ikke. Tvert i mot forteller de at de setter pris på fyren. Det burde fortelle de av dere som er så kritiske at vi får et helt feil bilde av ham.

Anonymkode: 1130b...773

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye personangrep på Runar Sørgaard her. Si meg, forstår dere ikke at dette er redigert? Dersom han hadde vært så ufyselig som dere mener han er så ville jo de andre deltagerne også mislikt ham, men det gjør de jo ikke. Tvert i mot forteller de at de setter pris på fyren. Det burde fortelle de av dere som er så kritiske at vi får et helt feil bilde av ham.

Anonymkode: 1130b...773

Kritikk er ikke personangrep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Kritikk er ikke personangrep

Kritikk kan definitivt være personangrep, men for ordens skyld kan jeg godt bytte ut 'personangrep' med 'kritikk'.

Anonymkode: 1130b...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kritikk kan definitivt være personangrep, men for ordens skyld kan jeg godt bytte ut 'personangrep' med 'kritikk'.

Anonymkode: 1130b...773

Når man oppfører seg idiotisk på tv så må man takle kritikken som kommer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Når man oppfører seg idiotisk på tv så må man takle kritikken som kommer også

For å gjenta meg selv. Dette er klippet og redigert. De andre deltagerne setter jo pris på fyren. Det burde fortelle kritikerne her at de minuttene vi ser av Runar på TV kanskje ikke nødvendigvis representerer ham så veldig godt.

Anonymkode: 1130b...773

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde Ole skulle ryke ut pga hele episoden med smuglingen av Pizza inn på farmen. Dette var det jo Runar og Svein som stod bak. Skjedde dette allerede i løpet av de to første ukene?

Hadde håpet vi ville få se utskjellingen fra Gaute.

https://www.seher.no/kjendis/smuglet-inn-pizza-og-brus-til-farmen---gaute-skrek-og-kjeftet/70718581

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å gjenta meg selv. Dette er klippet og redigert. De andre deltagerne setter jo pris på fyren. Det burde fortelle kritikerne her at de minuttene vi ser av Runar på TV kanskje ikke nødvendigvis representerer ham så veldig godt.

Anonymkode: 1130b...773

Det er alltid noen som sier dette når en deltaker får masse kritikk, det endrer ikke det de har sagt og gjort. Og hvordan vet du at alle setter pris på fyren? De er på TV så de holdt nok igjen det dem egentlig hadde lyst å si til han...

Anonymkode: 7ef71...14d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å gjenta meg selv. Dette er klippet og redigert. De andre deltagerne setter jo pris på fyren. Det burde fortelle kritikerne her at de minuttene vi ser av Runar på TV kanskje ikke nødvendigvis representerer ham så veldig godt.

Anonymkode: 1130b...773

Det endrer jo ikke det faktum at seere får et dårlig inntrykk av ham? Uansett om det er klippet og redigert, så var det jo ham som var med på klippene og de klippene viste ikke en så sjarmerende side akkurat. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid noen som sier dette når en deltaker får masse kritikk, det endrer ikke det de har sagt og gjort. Og hvordan vet du at alle setter pris på fyren? De er på TV så de holdt nok igjen det dem egentlig hadde lyst å si til han...

Anonymkode: 7ef71...14d

Det er kun antagelser fra din side. Forhold deg heller til det de virkelig sier. Det har ikke vært noe spesielt med konflikter rundt Runar. Selvfølgelig har han sagt det har har sagt, men det er bare en liten del av det hele som TV2-produksjonen tydeligvis vil ha med.

Anonymkode: 1130b...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det endrer jo ikke det faktum at seere får et dårlig inntrykk av ham? Uansett om det er klippet og redigert, så var det jo ham som var med på klippene og de klippene viste ikke en så sjarmerende side akkurat. 

Anonymkode: c7a54...fb0

Jeg synes egentlig ikke han har gjort et veldig dårlig inntrykk. Er det likevel ikke naturlig å tro at de som bor dammen med fyren 24/7 vet noe mer omhvordan han er fremfor vi som ser et par timers redigert opptak?

Anonymkode: 1130b...773

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det endrer jo ikke det faktum at seere får et dårlig inntrykk av ham? Uansett om det er klippet og redigert, så var det jo ham som var med på klippene og de klippene viste ikke en så sjarmerende side akkurat. 

Anonymkode: c7a54...fb0

Godt sagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...