Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men bodd 30 år i Stockholm eller noe sånt! Sikkert derfor han høres mer svensk enn norsk ut til tider (ihvefall i det intervjuet på GMN) 😆

Anonymkode: 3d6ce...172

Det er litt det samme med Trude også som har bodd i England i mange år. Hun har en litt engelsk uttale når hun prater merker jeg. 

Anonymkode: 33f71...a7d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Summ skrev:

Hva er det med folk som ser seg så blinde på hat av Kardashians at de virker bitter?

Fordi de er, som Mina sier, elendige forbilder som fokuseres 100% på det ytre. Det er faktisk ikke mulig å bli med overfladisk. Jeg har sett på realityserien deres og alt det som kommer fram om dem er ikke positivt, har aldri i mitt liv vært borti så overfladiske mennesker. Men du svarte ikke på spørsmålet, hvorfor påstår du at de har høyere utdanning når de ikke har det? Hva gir deg det å lyve/påstå at mennesker som kardashians har utdanning? Det er det samme som om jeg var Britney-Fan og forsvarte henne med å si at hun høyere utdanning når folk sier at hun fremstå som ureflektert. Du sprer løgner. 

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ella1 skrev:

Ironisk at Runar kaller Svein "Lilla flicka" når han selv tripper rundt i bleika hår, bleika tenner og er solariumsbrun året rundt. 

Han har en måte å dekke over sarkastiske og nedlatende kommentarer med humor. På den måten kommer man unna med det. En veldig dårlig og ekkel egenskap. Han virker narsissistisk. 

Nå husker jeg ikke navnet på han som er same, men kaller alle ham for same-edna eller er det kun Runar? Ingen sa noe så jeg tenkte at enten hever han seg over det eller så er det noe alle der inne kaller ham? 

Anonymkode: f2d3f...175

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er fra Kongsvinger. Snakker svorsk, ja.

Anonymkode: efa69...c85

Veldig rart. Han er jo født i Norge og har vel bodd her store deler av livet.  Jeg bor på et annet sted i landet enn jeg er født men prater likevel perfekt dialekt når jeg er hjemme der jeg kommer fra.  Rart å glemme norsken. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har en måte å dekke over sarkastiske og nedlatende kommentarer med humor. På den måten kommer man unna med det. En veldig dårlig og ekkel egenskap. Han virker narsissistisk. 

Nå husker jeg ikke navnet på han som er same, men kaller alle ham for same-edna eller er det kun Runar? Ingen sa noe så jeg tenkte at enten hever han seg over det eller så er det noe alle der inne kaller ham? 

Anonymkode: f2d3f...175

Det er ikke same-edna han sier, men sami ædnan (veldig usikker på skrivemåte her), en samisk sang. Har bare hørt Runar kalle ham det.

Anonymkode: 33f71...a7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har en måte å dekke over sarkastiske og nedlatende kommentarer med humor. På den måten kommer man unna med det. En veldig dårlig og ekkel egenskap. Han virker narsissistisk. 

Nå husker jeg ikke navnet på han som er same, men kaller alle ham for same-edna eller er det kun Runar? Ingen sa noe så jeg tenkte at enten hever han seg over det eller så er det noe alle der inne kaller ham? 

Anonymkode: f2d3f...175

Samiednan var navnet eller refrenget på en låt som var Norge bidrag i Grand Prix tidlig på 80 tallet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Peonjenta skrev:

Veldig rart. Han er jo født i Norge og har vel bodd her store deler av livet.  Jeg bor på et annet sted i landet enn jeg er født men prater likevel perfekt dialekt når jeg er hjemme der jeg kommer fra.  Rart å glemme norsken. 

Ikke alle er like perfekt som deg vettu😆

Anonymkode: cb418...4ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle er like perfekt som deg vettu😆

Anonymkode: cb418...4ac

Er jeg perfekt?  Åh, tuuusen takk.  :nordvesta:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg kjente ubehag under episoden i går. Samenes nasjonaldag og flere artikler med hvordan samer opplever diskrimering og rasisme, og på tv-skjermen ser man en coach og liksompredikant som kaller Ronald for sami-ædnan...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Peonjenta skrev:

Veldig rart. Han er jo født i Norge og har vel bodd her store deler av livet.  Jeg bor på et annet sted i landet enn jeg er født men prater likevel perfekt dialekt når jeg er hjemme der jeg kommer fra.  Rart å glemme norsken. 

Mener jeg leste et sted at han har bodd 32 år i Sverige.

Anonymkode: c6aa2...c07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur Runar velger Svein ig da ryker Runar sin ett tørt strå.

Jeg trur Runar er lite trent egentlig, han er veldig dvask.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Eirasi skrev:

Må si jeg kjente ubehag under episoden i går. Samenes nasjonaldag og flere artikler med hvordan samer opplever diskrimering og rasisme, og på tv-skjermen ser man en coach og liksompredikant som kaller Ronald for sami-ædnan...

Jeg fikk klump i magen alle de gangene Runar lirte ut av seg de kallenavna. På mange måter er Ronald smart som ikke konfronterer. Tror nok han reagerer, men holder seg unna konflikt med vilje. En luring sånn sett ;)

Runar er noe av det mest ufyselige jeg har sett på tv. Holdningene hans ovenfor andre mennesker er til å spy av. Jeg trenger han ikke i programmet for underholdningens del og håper inderlig han må ut neste gang. Jeg skjønner at Carola skjems. Han var sikkert fæl å leve med. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg trur Runar velger Svein ig da ryker Runar sin ett tørt strå.

Jeg trur Runar er lite trent egentlig, han er veldig dvask.

Jeg håper han velger Svein og at det blir tautrekking. Kan se for meg at Svein er ekstremt eksplosiv i en sånn øvelse. Bare han ikke skader seg...

Anonymkode: 33f71...a7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper han velger Svein og at det blir tautrekking. Kan se for meg at Svein er ekstremt eksplosiv i en sånn øvelse. Bare han ikke skader seg...

Anonymkode: 33f71...a7d

Ja, heldigvis kan jo evt Svein velge gren.

Runar er på ekkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vi vet er ihvertfall at Runar ryker!

Anonymkode: 3d6ce...172

Hysj du nå.

Anonymkode: 33f71...a7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.2.2019 den 22.53, SupaWoman skrev:

Veldig rart. Han er jo født i Norge og har vel bodd her store deler av livet.  Jeg bor på et annet sted i landet enn jeg er født men prater likevel perfekt dialekt når jeg er hjemme der jeg kommer fra.  Rart å glemme norsken. 

Ikke så rart. Jeg vet om en mann som er født og oppvokst i Norge, men så flytta han til Danmark i ungdom eller voksenalder. Han prater dansk.

Anonymkode: fb0d3...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...